Gewoon een tvgoeroe zien te vinden ofzo. Of iemand die helemaal into spelletjes is.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, het zou wel leuk zijn om een compagnon te hebben en wat plezier te kunnen maken. Then again ga ik nooit uit, kom ik vrijwel nergens behalve het plaatselijke voetbalveldje op 500 meter, en leuke meiden zullen niet zomaar aanbellen.
Ach ja
Als je niemand tegenkomt knap lastigquote:Op zondag 3 mei 2015 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon een tvgoeroe zien te vinden ofzo. Of iemand die helemaal into spelletjes is.
Oh, hmm. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het over foksters, dus dan hoef je ze enkel op je af te laten komen
The humiliation could not be bigger.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We maken binnenkort gewoon een topic voor je aan. Het Toto date topic
Natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar nee ach, komt vast wel ooit op een dag iemand, ooit
Toch iets leuks om naar uit te kijken Toot!quote:Op maandag 4 mei 2015 13:00 schreef Toto69 het volgende:
Ff een shoutoutje naar SonicVolcanodie vroeg of ik zin had om morgen naar Zwolle te gaan naar het bevrijdingsfestival. Ga ik helaas nog niet trekken, maar wel afgesproken dat we een keer gaan stappen in zijn stad
sonic je bent een toffe peer
Bijna gemist ditquote:Op maandag 4 mei 2015 13:00 schreef Toto69 het volgende:
Ff een shoutoutje naar SonicVolcanodie vroeg of ik zin had om morgen naar Zwolle te gaan naar het bevrijdingsfestival. Ga ik helaas nog niet trekken, maar wel afgesproken dat we een keer gaan stappen in zijn stad
sonic je bent een toffe peer
Volgende keer lokquote ik jequote:Op maandag 4 mei 2015 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bijna gemist dit
Graag gedaan gozer. Jij moet je eerst beter voelen, das het belangrijksteLobi enzo
Verstandig.quote:
Een arts zei ooit tegen mij dat 99% van de wond zo geneest, maar dat die ene laatste % altijd het lastigst is.. En de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Vergeet niet dat het heel fragiel weefsel is, litteken weefsel is zo anders dan de rest, en door de wrijving is misschien daarom het laatste stuk lastiger..quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hier is het wondje weer terug naar een paar mm, maar nog steeds niet dicht. Snap niet waarom die laatste mm's niet dichtgroeien. Dat moet in een paar daagjes mogelijk zijn...
Misschien is dat niet eens zo een hele stomme idee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
He Toto, kan je niet meedoen aan Genante Lijven. Daar willen ze altijd een succesverhaal van maken
(ja zit het toevallig op tv te kijken)
Bedankt voor de tip.. maar lijkt me niet echt mijn ding tbh. Maar misschien is het wel iets voor anderen hierquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef Cue_ het volgende:
He Toto, kan je niet meedoen aan Genante Lijven. Daar willen ze altijd een succesverhaal van maken
(ja zit het toevallig op tv te kijken)
Succesquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.. maar lijkt me niet echt mijn ding tbh. Maar misschien is het wel iets voor anderen hierdat kan ik niet beoordelen natuurlijk
edit - nu weer naar het ziekenhuis trouwens, ben benieuwd
Ik ook! Succes!quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
edit - nu weer naar het ziekenhuis trouwens, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |