Nee idd, maar dat boeit mij niet zo heel erg veel. Ik miste een klik, had ik die WEL, dan was dat een probleem geweest, misschien wat snel.. maar ach.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar zou ik ook de kriebels van krijgen, iemand die na 3 dates al toekomstplannen heeft.
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:36 schreef Nammie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd-achtig, denk ik. Vanaf het begin al. Maar als ik het realistisch bekijk dan kan dat helemaal niet, want ik ken hem nog helemaal niet zo goed.
Naja, wel een fijn gevoel!
Als het maar een leuk hapje en drankje was he.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:07 schreef GlenSpey het volgende:
Zo nou, het zit er weer op. Uiteindelijk is het ook niet veel meer geworden dan een drankje en een hapje. Was in ieder geval wel gezellig
Moet wel echt ff wennen aan dat het tempo een stuk lager ligt als bij mijn vorige dates. Nog niet gezoend bijv.wel allebei in voor een date 3
Beetje, maar nog niet op de manier dat je denkt van... daar gaat meer uit komen...quote:Op maandag 4 mei 2015 23:16 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Als het maar een leuk hapje en drankje was he.
Wel geknuffeld?
Excusez. Een mens is weleens mekig. Natuurlijk niet neuken. Bah.quote:
een aantal weken ook pas... niet huilen als ze straks in die paar weken 18 kilo is aangekomen hèquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:04 schreef K44S het volgende:
Ik heb volgende week een tinderdate. We appen al een aantal weken en via de app is er al een "klik".
Vooralsnog probeer ik er naturel in te stappen
Tinder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat is een goede datingsite waarmee je snel kunt chatten? Paiq is kut geworden. En als je toch nog iemand vindt op Paiq komt het meisje na twee leuke chatgesprekken nooit meer online.
Wie weet is ze juist 18 kilo kwijt geraakt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een aantal weken ook pas... niet huilen als ze straks in die paar weken 18 kilo is aangekomen hè
Als je elke dag wel beetje heen en weer appt en dat appen dus gezellig is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef The_Odd_One het volgende:
Is er een speciale 'klik' - app?
Een klik via de app? Echt?!?
ik heb toch zo'n hekel aan dat 'klik'-geneuzel. Punt van een 'klik' is juist dat het onverwachts is, de hele tijd ermee bezig zijn helpt niet echt. En soms ben je gewoon geil en komt de klik later of denk je gewoon lekker ding en later pas 'ze heeft ook nog wat te vertellen'
Zeik niet zo. Iedereen weet nu wel dat je een hekel aan dat woord hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:55 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik zou graag de doodstraf op het woord klik zetten
Had ik ook al gezegd dat ik een hekel had aan 'zeik niet zo'quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Iedereen weet nu wel dat je een hekel aan dat woord hebt.
klik.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Iedereen weet nu wel dat je een hekel aan dat woord hebt.
Ik snap wel waarom niemand je wil datenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:07 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd dat ik een hekel had aan 'zeik niet zo'
![]()
Was dat maar waar, dat niemand wilde datenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom niemand je wil daten
Hoe staat het met jouw dates eigenlijk? Ik ken je niet, maar je hebt hier altijd redelijk wat commentaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een aantal weken ook pas... niet huilen als ze straks in die paar weken 18 kilo is aangekomen hè
Ik prik er online anders altijd best wel aardig doorheen. Heb nog nooit iemand van internet ontmoet die ik écht niet aardig vond irl.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:55 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik zou graag de doodstraf op het woord klik zetten
Daarnaast @K44S : leuk appcontact zegt werkelijk helemaal niets. Het zegt alleen dat je leuk digitaal kunt communiceren, dus zonder alle dingen die nonverbaal belangrijk zijn.
Dit, of je moet beoordelingsvermogen van een aardappel hebben maar zo moeilijk is het niet om een beetje in te schatten hoe iemand is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik prik er online anders altijd best wel aardig doorheen. Heb nog nooit iemand van internet ontmoet die ik écht niet aardig vond irl.
Het enige wat ik van te voren lastig in te schatten vind is fysieke aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dit, of je moet beoordelingsvermogen van een aardappel hebben maar zo moeilijk is het niet om een beetje in te schatten hoe iemand is.
Ja, filters, geen tanden laten zien, bepaalde hoeken. Het lijkt mij moeilijk om goed te weten hoe iemand eruitziet, tenzij je filmpjes hebt gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het enige wat ik van te voren lastig in te schatten vind is fysieke aantrekkingskrachtFoto's blijft toch lastig.
Aan aardige mensen geen gebrek inderdaad. Maar wat moet je met aardigheid?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik prik er online anders altijd best wel aardig doorheen. Heb nog nooit iemand van internet ontmoet die ik écht niet aardig vond irl.
Het laatste meisje waarmee ik gedate heb is wat onduidelijk over de vervolgdate. Misschien komt het er van en misschien ook niet. Soms doet ze halve voorstellen en ik heb nu twee keer wat voorgesteld. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:48 schreef Nammie het volgende:
Niks. En hoe gaat het bij jouw dates dan, TOO?
Voorspelt weinig goeds.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:56 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Het laatste meisje waarmee ik gedate heb is wat onduidelijk over de vervolgdate. Misschien komt het er van en misschien ook niet. Soms doet ze halve voorstellen en ik heb nu twee keer wat voorgesteld. We gaan het zien.
Ik heb een date op vrijdag staan waar ik naar vooruitkijk, maar deze dame is vrij stilletjes geweest de afgelopen dagen nadat we hebben afgesproken. Vrouwen
Ach. Ik kijk er naar vooruit, maar als het niet doorgaat laat ik er ook geen traan om. Her loss (x2)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Voorspelt weinig goeds.
Ik had dat ook een keer. Na paar weken chatten date afgesproken en plots viel ze stil. Dag voor de grote dag maar gevraagd of ze er nog wel zin in had, bleek dat ze met iemand anders had gedate en eigenlijk al voor die persoon had gekozen. O, fijn dat ik t weet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hoewel ik in mijn naïeve jaren me wel één keer op heb laten lichten door iemand van internet. Niet met geld ofzo, maar gewoon iemand die iemand anders beweerde te zijn...
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:11 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ach. Ik kijk er naar vooruit, maar als het niet doorgaat laat ik er ook geen traan om. Her loss (x2)
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:14 schreef Nammie het volgende:
Hmm jammer! Of ze heeft het druk, dat kan ook nog.
Sinds wanneer ben jij een expert?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Daar is geen interesse meer. Jammer, next.
Iemand met interesse weet wel wat tijd voor je te maken, al is het maar om te zeggen dat het druk is en er daarom even wat minder geappt kan wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:41 schreef Nammie het volgende:
Ik geloof wel dat iemand het even druk kan hebben. Misschien is er geen interesse meer, dat kan ook hoor. Hoe oud ben jij dan Facie?
Dat ben ik met je eens. Bovendien knap ik ook zelf af op gebrek aan enthousiasme, dus denk niet echt meer dat het hem wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iemand met interesse weet wel wat tijd voor je te maken, al is het maar om te zeggen dat het druk is en er daarom even wat minder geappt kan worden
Ik ga gewoon eens op mijn apphanden zitten. See what happens.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:54 schreef Nammie het volgende:
Er staat een afspraak, dan hoeft er toch niet steeds geappt te worden enzo? Als ze niet reageert op apps wordt het een ander verhaal.
Weet je dat je met zulke 'spelletjes' alleen maar jezelf gek maakt. Vraag d'r of gewoon hoe het zit, of stuur haar berichtjes wanneer je zin hebt. Maar ga er geen wedstrijdje of test van maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:56 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eens op mijn apphanden zitten. See what happens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |