Hopelijk word je asap gebandquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:55 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb ook een paar dagen geleden een trainer gebruikt om mezelf level 100 te maken online en money bags te droppen.
Heb nog steeds 10 miljoen en ben nog level 100 en heb nog geen banHeb wel gelijk alle illegale mods verwijderd.
Misschien heb ik mazzel misschien niet
okquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:57 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hou er weer mee op, morgen de heist finale spelen! Was weer leuk jongens
dat bedoel je sarcastisch?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:16 schreef Blaadjes het volgende:
was best leuk racen met die fist crew. geen gebeuk.
Uiteindelijk heb ik m'n ban verdiend, ook al ging het maar om een miljoen. Had ik m'n nieuwsgierigheid maar in bedwang moeten houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:55 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb ook een paar dagen geleden een trainer gebruikt om mezelf level 100 te maken online en money bags te droppen.
Heb nog steeds 10 miljoen en ben nog level 100 en heb nog geen banHeb wel gelijk alle illegale mods verwijderd.
Misschien heb ik mazzel misschien niet
kreeg wel het idee dat iedereen probeerde crash te voorkomen op enkel moment na misschien. We maken wel erger mee toch?quote:
das waar, maar ik werd toch regelmatig in de 1e bocht eruit geramd en meerdere malen in de ronte getiktquote:Op zondag 3 mei 2015 00:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kreeg wel het idee dat iedereen probeerde crash te voorkomen op enkel moment na misschien. We maken wel erger mee toch?
ik ergerde me echt dood aan die gast, het begon al met emp deliveren en toen ook nog tijdens de heist zelf... ben blij dat ik die gozer maar 15% heb gegeven want meer verdiende hij ook nietquote:Op zondag 3 mei 2015 03:06 schreef Blaadjes het volgende:
Nou dat viel niet mee. hahaha. Maar ja tis gelukt
Valt echt niet mee hoor zelf heist doen en dan uitleggen wat die ander moet doen. Wel ps3 gedaan maar meeste was hij kwijt denk ik....plus bier.
dat.. +1quote:Op zondag 3 mei 2015 03:12 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ik ergerde me echt dood aan die gast, het begon al met emp deliveren en toen ook nog tijdens de heist zelf... ben blij dat ik die gozer maar 15% heb gegeven want meer verdiende hij ook niet
ja was kut, had er ook meer van verwachtquote:Op zondag 3 mei 2015 03:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat.. +1
in ieder geval cash binnen.. ik ga maffen!
hoe laat gaan we beginnen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:57 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hou er weer mee op, morgen de heist finale spelen! Was weer leuk jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |