nee hoor. Dat is niet vereist. Wel handig, maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan moet je er nog steeds een paspoort of ID bij hebben voor je werk/studie/uitkering.
Aangezien je werkgever, je onderwijsinstelling en je uitkeringsinstantie volgens de wet geen genoegen mogen nemen met een rijbewijs vrees ik dat het toch vrij noodzakelijk isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee hoor. Dat is niet vereist. Wel handig, maar het hoeft niet.
Oh?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
en buiten NL bewaak ik mijn ID/Paspoort enorm, daar het NL id bewijs c.q. paspoort wereldwijd zo'n beetje het meest waard is (lees: geliefd bij criminelen voor id fraude etc).
Yups.quote:
Kutdorpquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan deed de gemeente Emmen dat fout...
http://www.rijksoverheid.(...)-of-identiteitskaart
[..]
Ik heb juist wat geld omdat ik zuinig leefquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Sigaartje het volgende:
Onterechte klacht.
Je hebt geld zat en als je zo nodig een paspoort nodig hebt, betaal dan Dagobert.
Dan heb je ook geen paspoort nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb juist wat geld omdat ik zuinig leef
eigenlijk zijn ze goedkoper geworden omdat je er nu maar 1 keer per 10 jaar voor hoeft te betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Al langer dan een jaar zijn nieuwe paspoorten 10 jaar geldig.
bron
Ze zijn toen trouwens ook direct 25% gestregen in prijs
Ik eis alleen regelmatig je moeder opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik mij afvraag: Kunnen je ouders hun kind opeisen als hun eigendom
Die 5 jaar is gewoon ontzettend gierig en alleen maar bedoeld zodat de overheid kan cashen.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:26 schreef niels0 het volgende:
Nou nou, poeh poeh. Vijf tientjes voor een paspoort.
Wees blij dat je het geluk hebt een nederlands paspoort te mogen hebben.
2e paspoort is trouwens nog steeds 'slechts' 2 jaar geldig.
Nah, dan moet je een Zwitsers paspoort mee hebben. Daar kom je pas overal mee binnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
maak voor mijn werk wel eens een reisje buiten NL/Europa, en bij de voorlichting vanuit rijksoverheid wordt dit aangegeven.
Nederlands paspoort/ID is een van de meest betrouwbare ook als in mensen met een NL paspoort hebben in de regel wereldwijd gezien de minste problemen om toegang te krijgen tot landen.
Ze zegt tochquote:Op maandag 4 mei 2015 05:57 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Nah, dan moet je een Zwitsers paspoort mee hebben. Daar kom je pas overal mee binnen.
Is tegenwoordig toch 10 jaar geldig?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom in Godsnaam? Kan je weer een paar tientjes neertikken voor een verplicht bij je te dragen document
Kul. Je kunt ze nog gelijktijdig aanvragen en afhalen ook. Plus je mag, mits dat voor het werk noodzakelijk is, nog een tweede nederlandse paspoort hebben .quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet identificatie bij je dragen en je mag niet een ID en Paspoort gelijktijdig bezitten.
Mijn nieuwe wel jaquote:
Dat was al door iemand anders onderuit gehaaldquote:Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kul. Je kunt ze nog gelijktijdig aanvragen en afhalen ook. Plus je mag, mits dat voor het werk noodzakelijk is, nog een tweede nederlandse paspoort hebben .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |