Al langer dan een jaar zijn nieuwe paspoorten 10 jaar geldig.quote:Zondag 9 maart 2014 worden de paspoorten en identiteitskaarten met een geldigheidsduur van tien jaar voor volwassenen ingevoerd.
Dit is wel shit aangezien het eigendom van de staat blijft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom de neuk moet je betalen voor een verplicht document?
zodat mensen hem niet steeds verliezen er een beetje zuinig op zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Omdat de overheid speciaal de wet heeft aangepast om jou daarvoor te laten betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan laat je mensen betalen bij verlies zoals nu ook al gebeurt bij veel gemeenten. Toen de mijne gestolen was moest ik een toeslag betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zodat mensen hem niet steeds verliezen er een beetje zuinig op zijn
Je hoeft hem niet verplicht bij je te dragen, een id kaart is goedkoper en mag ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom in Godsnaam? Kan je weer een paar tientjes neertikken voor een verplicht bij je te dragen document
Je moet identificatie bij je dragen en je mag niet een ID en Paspoort gelijktijdig bezitten. Nu ik wel eens buiten Europa kom in ieder geval elke vijf jaar wel eens (nu dus 10) moet ik een paspoort hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet verplicht bij je te dragen, een id kaart is goedkoper en mag ook
Sinds wanneer niet ?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet identificatie bij je dragen en je mag niet een ID en Paspoort gelijktijdig bezitten.
Weet ik. Heb toen ook een ID gehaald toen het gratis wasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:50 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Omdat de overheid speciaal de wet heeft aangepast om jou daarvoor te laten betalen.
(Serieus. De rechter vond ook dat de leges niet in rekening gebracht mochten worden bij een ID; dus werd met spoed de wet aangepast).
Ja manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zodat mensen hem niet steeds verliezen er een beetje zuinig op zijn
Dan deed de gemeente Emmen dat fout...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik moest in Emmen toen mijn oude ID-kaart (nog niet verlopen) inleveren.
quote:U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
ik heb toch echt beiden gelijktijdig in bezit gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet identificatie bij je dragen en je mag niet een ID en Paspoort gelijktijdig bezitten. Nu ik wel eens buiten Europa kom in ieder geval elke vijf jaar wel eens (nu dus 10) moet ik een paspoort hebben..
Niet dat ik het kreng ooit meeneem
idd. Ik heb ook beiden. Echt ideaal, is veel makkelijker op zak hebben binnen Europa. In NL heb ik alleen mijn rijbewijs standaard bij me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan deed de gemeente Emmen dat fout...
http://www.rijksoverheid.(...)-of-identiteitskaart
[..]
jawel, maar die hoef je niet altijd bij je te hebben in NL wanneer je een rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan moet je er nog steeds een paspoort of ID bij hebben voor je werk/studie/uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |