abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152183154
quote:
Vakjury Eurovisie Songfestival bekend

Gijs Staverman, Carolina Dijkhuizen en Hind zitten in de Nederlandse vakjury voor het Eurovisie Songfestival. Ook Maurice Wijnen en Florent Luyckx zitten in de vijfkoppige vakjury, zo heeft het Eurovisie Songfestival vrijdag bekendgemaakt. Carlo Boszhard is back-up jurylid.

De vakjury bepaalt 50% van de puntentellling bepaalt. De rest van de punten worden gegeven door de kijkers thuis. Tony Berk, Freek Bartels, Marlayne Sahupala, Ruth Jacott en Sander Lantinga mochten vorig jaar de ranglijst maken.
Bron.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:43:05 #2
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152197493
best een gemêleerd en tamelijk jong geheel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_152197640
Radio-DJ, oud-kandidaat, musicalster en vakman/vrouw.. wie zullen ze volgend jaar kiezen? :+
dag
pi_152204855
Meer informatie over de leden van de jury's van andere landen is hier te vinden.

De regels waar ze zich aan moeten houden zijn als volgt:

quote:
Each jury member is asked to evaluate the composition, the performance, the overall act and the song’s hit potential, and rank all entries, except their own country’s contribution, in order. Each jury member should vote independently from the others
Een opmerkelijk detail is dat het onderdeel 'vocal capacities' geschrapt is in vergelijking met vorig jaar. Ik mag toch hopen dat de juryleden daar in de praktijk wel op letten.
  † In Memoriam † zaterdag 2 mei 2015 @ 13:29:25 #5
368283 ato
pi_152206086
Ja was toch de reden dat de jury werd ingeschakeld, dat er gekeken werd naar een artiest met goede stem..
Life can be a bitch, so like it..
pi_152594682
In de Nederlandse vakjury is vanwege verplichtingen elders Hind vervangen door Do. Het totale IQ blijft wel vergelijkbaar.
pi_152595159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:44 schreef Fred_B het volgende:
In de Nederlandse vakjury is vanwege verplichtingen elders Hind vervangen door Do. Het totale IQ blijft wel vergelijkbaar.
Haha Hind heeft andere verplichtingen? Welke dan :'). Denk dat ze vervangen wordt omdat ze alle liedjes ging beoordelen in Veronica Magazine :') Ze vond Macedonië erg goed, maar goed dat ze vervangen wordt.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:07:32 #8
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152595324
Hind vervangen is weinig aan verloren, als haar beoordeling van België haar kwaliteiten weergeeft. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152614694
En we weten nu ook de reden van de late vervanging:

quote:
(...) Hind deed mee aan het festival in 2008 en schrok toen ze winnaar Dima Bilan snuivend het toilet uit zag lopen. Dat hij won ondanks dat hij volgens Hind geen noot meer raakte in de finale, heeft hij volgens Hind te danken aan het feit dat Rusland een miljoen heeft geschonken aan het festival, zo laat ze dinsdag weten aan Shownieuws.

Twee dagen later komt het nieuws naar buiten dat de zangeres vervangen wordt door zangeres Do, wegens 'andere verplichtingen'.
http://www.telegraaf.nl/p(...)door_kritiek___.html
pi_152614976
Ik gok dat ze wel gelijk heeft qua Dima Bilan :D

Ik blijf het zonde vinden van zo'n fantastische zangeres dat haar carriere nooit van de grond is gekomen, ook al komt dat voornamelijk door vreemde carrierekeuzes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:25:11 #11
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152615140
Boszhard was toch back-up?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152615220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boszhard was toch back-up?
Die was ook al vervangen omdat hij in de afgelopen twee jaar ook al een keer jurylid was, dat mag ook niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:29:47 #13
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152615256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die was ook al vervangen omdat hij in de afgelopen twee jaar ook al een keer jurylid was, dat mag ook niet
Aha, vandaar
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')