zooo ik ga zo eindelijk de langverwachtte foto plaatsen maar eerst eenmpaar reacties en plakken wat er nog op mijn kladbord zit

Frustratiemauw

en fijn dat ze je moeder een kans op wat meer kwaliteit van leven kunnen bieden Sq

A op dr buuk. Balen van je rotdag gisteren...
B.oazbeer!

impressive
En klimloutje wajoo die gaat hard...
nog voor LT dé lijst (waar volgens mij bij staat dat ze dat vanaf dit.moment eventueel zouden kunnen gaan doen, niet dat alles nu meteen al moet

) Melba is zes maanden en een week:
-gaat op handen en voeten staan als ze op haar buik ligt: Nee.
- gaat zelf rechtop zitten als ze schuin tegen je aan ligt: Ja.
- zit stevig rechtop in kinderstoel: Nee.
- pakt met iedere hand ook iets als ze er niet naar kijkt maar als het haar aanraakt: Ja.
- pakt speeltjes over van de linker naar de rechterhand en andersom: Ja.
- doet het zelfde met een speeltje in de rechterhand als ze dat gedaan heeft met de linker: Geen idee.
- als een stukje van een speeltje bedekt is weet ze toch welk welke het is: Say what now? Hoe moet ik dat weten?
- slaat met speeltje op het tafelblad: Ja.
- probeert dingen te pakken die buiten bereik zijn: Ja. Alles. Moet. Hebben.
-reageert op kiekeboe: Ja
- probeert allerlei dingen met een activity center: Slaan en knijpen is niet allerlei dingen he?
- kijkt naar plaatjes in een boekje: Ja. maar omdat hij wil pakken denk ik.
- begrijpt een of meer woorden. Bijvoorbeeld; kijkt naar het beertje als je vraagt; waar is je beertje? Dat zijn we gaan proberen na t gekezen te hebben en hij doet t soms. Op mama, papa en poes.
- reageert correct op een goedkeurende of verbiedende stem: Nee.
- gebruikt medeklinkers: Ja, maar M is altijd snel met taal/stem geweest. itt rollen enzo.
- brabbelt eerste woordjes: hmmmm neuh.
- steekt armpjes uit om opgepakt te worden: Ja
- doet mond open en reikt naar je eten of drinken: Hij reikt naar alles.
- smakt als ze honger heeft: Ja.
M is blijkbaar redelijk op schema met deze dingen maar kan bijvoorbeeld nog niet rollen of los zitten