Check het anders even in de review die RobertNL heeft gemaakt van de Bluboo X6, daar heeft hij uitgebreid stil gestaan bij de vingerafdruk sensor.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik snap niet per se de appeal van een vingerprint scanner. Maar misschien omdat ik het nooit heb ervaren? Werkt het ook een beetje fatsoenlijk op chinaphones?
Wow. Ik ben blind. Ik ken het FOK! Review systeem helemaal nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Check het anders even in de review die RobertNL heeft gemaakt van de Bluboo X6, daar heeft hij uitgebreid stil gestaan bij de vingerafdruk sensor.
Bluboo X6, 5.5" 4G Chinaphone met vingerafdruksensor voor $119,99
Mja, die is net weer even een stukje duurder...quote:
Nou, heb gelezen van toestellen waarop het dus geheel matig werkte. Verbazing was dus wel groot dat het bij de Bluboo wel goed werktquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik snap niet per se de appeal van een vingerprint scanner. Maar misschien omdat ik het nooit heb ervaren? Werkt het ook een beetje fatsoenlijk op chinaphones?
Pandawill happyhour komt hij regelmatig voorbij, en is dan prima te bestellenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, die is net weer even een stukje duurder...
Is iets nieuws ook dus klopt dat je het nog niet kent wellicht, op deze link vind je alle Chinese review / previewsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow. Ik ben blind. Ik ken het FOK! Review systeem helemaal niet
Mja dat kan ook nog natuurlijk. Kan ook gewoon een ZenFone 2 bestellen voor 250 euro en die écht gebruiken ipv een backupdingetje te kopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou, heb gelezen van toestellen waarop het dus geheel matig werkte. Verbazing was dus wel groot dat het bij de Bluboo wel goed werkt.
[..]
Pandawill happyhour komt hij regelmatig voorbij, en is dan prima te bestellen
Zit er geen gorilla glass in dat ding? Dan zou het toch niet zo snel stuk moeten gaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ayy S3 touchscreen is bij mij al kapot. laten vallen door dat ik moest uitwijken voor een klein kind op de fiets. Even touchscreen replacement besteld.
Geen idee. Had apart zo'n bescherm ding voor het touchscreen gekocht maar die was dus nog niet binnen. Gelukkig werk het display nog wel dus dat scheelt nogal veel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zit er geen gorilla glass in dat ding? Dan zou het toch niet zo snel stuk moeten gaan?
RobertNL wordt aan de kassa gevraagd!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja dat kan ook nog natuurlijk. Kan ook gewoon een ZenFone 2 bestellen voor 250 euro en die écht gebruiken ipv een backupdingetje te kopen.
Hoe is de S3 vs de OPO qua snelheid en accu?
quote:Op zondag 19 april 2015 20:24 schreef RobertNL het volgende:
One+ of anders voor een MTK6752 processor nemen zoals de Jiayu S3?
Enorm veel doet de S3 niet onder voor de OPO naar mijn idee
Met hoeveel korting staat hij ongeveer dan in die happy hour? Goedkoopste S3 is bij BG om en bij de 180 euro.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:43 schreef RobertNL het volgende:
Pandawill happyhour komt hij regelmatig voorbij, en is dan prima te bestellen
Eerste kans $189 voor het 3GB model.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Met hoeveel korting staat hij ongeveer dan in die happy hour? Goedkoopste S3 is bij BG om en bij de 180 euro.
Oppomart? Aliexpress?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waar ik de vivo xshot kan kopen?
Ff wachten op de Lenovo Vibe Shot? 't Is al bijna zomer (zou in de zomer komen toch?).quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heb eigenlijk alleen ervaring met banggood en pandawill. Is oppomart een beetje betrouwbaar?
Ik ben op zoek naar een chinaphone die ik als dedicated camera kan gebruiken. Nu snap ik dat een gewone camera goedkoper is, maar ik vind iets als de Panasonic CM1 met 1" sensor en volledige playstore access veel interessanter. Jammer dat die achterlijk duur is.
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
~ http://shopap.lenovo.com/(...)ducts#index.html?0=3
~ http://www.phonearena.com(...)icolor-flash_id66454
[ [..] the Lenovo Vibe Shot will be sold in all countries (dat wordt China dus) where the company has presence starting in June, and the MSRP price is just $349 ]
Sounds like a match made in heaven, now let's get crazy and just do it!
Lijkt alleen NFC te missen... nou ja, ok
Ik heb een iPhone 6 plus met optische beeldstabilisatie. Heb daarnaast een Sony rx100 gehad maar die gebruikte ik te weinig. Als die CM1 iets van 400-500 euro zou zijn zou ik hem meteen halen. 1200 is van de zotte.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef shiznuts het volgende:
De sensor is volgens mij vrij generic. Meeste is 'em geloof ik in de optische elementen en dus stabilisering als ook de hele camera modus gaan zitten. Dus over het algemeen beter dan je standard smartphone.
De CM1. Die prijs.En dan ook niet echt bepaald klein ofzo. Als smartphone geloof ik ook niet erg geslaagd.
[ afbeelding ]Mij niet gezien.
Misschien dat je nu tegen een leuke prijs een Lumia Pureview kunt halen? Blijven toch de beste smartphonecameras ondanks Windows OS erop denk ik (check rosstek z'n entries hier eens).
Of je doet zoals ik doe. Gewoon een Jiayu rocken. En voor foto's een Panasonic LX100 nemen als dagelijkse snapshooter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |