Volgens mij maakt dat je dan een konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het niet weet, waarom gebruik je dat woord dan?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat je dan een konijnOch, konijnen zijn schattig en schijnen lekker te zijn. Toe maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die was ineens verdwenen, echt heel raarquote:
Schatiig zijn ze wel, ik heb ook nog twee konijntjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, konijnen zijn schattig en schijnen lekker te zijn. Toe maar dan.
Dat kan niet hé. Dat plaatje is de OP.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die was ineens verdwenen, echt heel raar.
Aber, waarom niet?quote:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:08 schreef aeque het volgende:
Zal mijn vraag hier nog een keer posten.
Samzz hoe staat het met je huisje?
Ik ga 'm wel terug toveren.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat je dan een konijnRaken ze aan de schijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Van internet geplukt, sorry meneerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn betere screenshots van haar te maken..
Oooh, dat klinkt echt superchiill!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Over kutbeesten gesproken, de zeik van mijn beesten heeft een kitrandje in de kooi weggevroten en nu heeft er vannacht net eentje daar zitten zeiken, dus ik vond vanmorgen een paar vieze druppels op m'n houten vloer, en die zeik heeft zich ondertussen ook in m'n houten vloer gevreten![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |