Volgens mij maakt dat je dan een konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het niet weet, waarom gebruik je dat woord dan?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat je dan een konijnOch, konijnen zijn schattig en schijnen lekker te zijn. Toe maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die was ineens verdwenen, echt heel raarquote:
Schatiig zijn ze wel, ik heb ook nog twee konijntjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, konijnen zijn schattig en schijnen lekker te zijn. Toe maar dan.
Dat kan niet hé. Dat plaatje is de OP.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Die was ineens verdwenen, echt heel raar.
Aber, waarom niet?quote:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:08 schreef aeque het volgende:
Zal mijn vraag hier nog een keer posten.
Samzz hoe staat het met je huisje?
Ik ga 'm wel terug toveren.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat je dan een konijnRaken ze aan de schijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Van internet geplukt, sorry meneerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn betere screenshots van haar te maken..
Oooh, dat klinkt echt superchiill!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Over kutbeesten gesproken, de zeik van mijn beesten heeft een kitrandje in de kooi weggevroten en nu heeft er vannacht net eentje daar zitten zeiken, dus ik vond vanmorgen een paar vieze druppels op m'n houten vloer, en die zeik heeft zich ondertussen ook in m'n houten vloer gevreten![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Nouja, als we gewoon naakte vrouwen willen, zijn er natuurlijk ook wel betere te vinden dan haar. Zo aantrekkelijk is ze nou ook weer niet, toch?quote:
Net als met de keuze wat betreft een hond, je moet er maar van houden.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nouja, als we gewoon naakte vrouwen willen, zijn er natuurlijk ook wel betere te vinden dan haar. Zo aantrekkelijk is ze nou ook weer niet, toch?
Vanavond even bij de schoonmoeder langs, daarna naar de opening van een expositie van een goede vriend. Zondagavond bekerfinale kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:24 schreef Makoto het volgende:
Iemand nog interessante plannen vandaag, of is het weer zolderkamerdag?
Nope niets interessants vandaag, beetje poetsen, was doen etc...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:24 schreef Makoto het volgende:
Iemand nog interessante plannen vandaag, of is het weer zolderkamerdag?
Dat is minder, maar hey: 'De plicht roept nou eenmaal'quote:
Ooh cool! Wat maakt ie voor moois?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:26 schreef stbabylon het volgende:
daarna naar de opening van een expositie van een goede vriend.
Bekerfinale van wat? Ben niet echt into voetbalquote:
Moet ook gebeuren, heb ik gisteren gedaan. Nu werken en vanavond waarschijnlijk bieren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:27 schreef Juup� het volgende:
Nope niets interessants vandaag, beetje poetsen, was doen etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren, heb ik gisteren gedaan. Nu werken en vanavond waarschijnlijk bieren.Ik wil ook wel bieren, maar kan niet helaas. Maar goed, volgend weekeinde en het weekeinde erna maak ik dat wel goed, heb genoeg te doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben best blij met mijn schoonmoeder, leuk mensquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is minder, maar hey: 'De plicht roept nou eenmaal'
quote:Ooh cool! Wat maakt ie voor moois?
Voor de KNVB beker. Zwolle - Groningen (Zwolle kan hem voor de 2de keer op een rij winnen en ik kom uit Zwollequote:Bekerfinale van wat? Ben niet echt into voetbal
Ja snap ik, wie wilt niet bierenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil ook wel bieren, maar kan niet helaas. Maar goed, volgend weekeinde en het weekeinde erna maak ik dat wel goed, heb genoeg te doen dan
Geluksvogel jij joh met je schoonmoederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ben best blij met mijn schoonmoeder, leuk mens
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Voor de KNVB beker. Zwolle - Groningen (Zwolle kan hem voor de 2de keer op een rij winnen en ik kom uit Zwolle)
Verlies zou ik niet al te erg vinden. Winst betekent meer bier en wellicht ze opwachten bij het stadion, met nog meer bier. En moet maandag weer werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geluksvogel jij joh met je schoonmoeder. Dat is wel tof trouwens wat ie maakt! En veel succes met je finale, ik hoop voor je dat Zwolle wint. Mij kan het m'n reet roesten
.
Bier is goed, nog meer bier is altijd beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verlies zou ik niet al te erg vinden. Winst betekend meer bier en wellicht ze opwachten bij het stadion, met nog meer bier. En moet maandag weer werken.
Wijn is uiteraard ook goed, wel droge witte.quote:
5:45 wekker...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Bier is goed, nog meer bier is altijd beter.
[..]
Wijn is uiteraard ook goed, wel droge witte.
Oei, dan beter maar zo min mogelijk bierquote:
Zoete witte of roséquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Bier is goed, nog meer bier is altijd beter.
[..]
Wijn is uiteraard ook goed, wel droge witte.
Neeee niet zoete wittequote:
Dochter is bij mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja snap ik, wie wilt niet bieren. Waarom kan het niet?
Ah, dat is jammer. Maar goed, dat is ook leuk toch?quote:
Ik drink zoete wittequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:55 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neeee niet zoete witte.
Rosé is ook wel oké.
Ik drink droge wittequote:
Haha jeetje, ik zou eerlijk gezegd niet graag bij je op de koffie komenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Huuu er zitten larven in m'n orchideeën. Het gaat echt lekker in huis
Ede groeit en bloeitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Huuu er zitten larven in m'n orchideeën. Het gaat echt lekker in huis
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Maar goed, dat is ook leuk toch?
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan kun je niet een paar (speciaal) biertjes drinken?
En ik doe zo m'n bestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha jeetje, ik zou eerlijk gezegd niet graag bij je op de koffie komen![]()
INB4: dat vroeg ik ook helemaal niet.
Awhhhhquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:12 schreef CherryLips het volgende:
En ik doe zo m'n best Nou ja, heb toevallig deze week elke avond een kutklusje aangepakt en de boel opgeruimd en schoongemaakt, en dan vind ik eerst gore pisvlekken op de houten vloer en nu is één orchidee twee bladeren kwijt omdat er een vies beest tussen genesteld zat, dat is al de derde keer
Hahaha, oppervlakkige lul.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:12 schreef stbabylon het volgende:
En NOG een reden om niet aan kinderen te beginnen
Ja, dat zal best. Maar er zitten ook wel leuke dingen aan, toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Nog een reden he.Er is al een flinke waslijst.
eh...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar er zitten ook wel leuke dingen aan, toch?
Oh zeker wel. Daarom mag m'n nichtje af en toe ook komen logeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar er zitten ook wel leuke dingen aan, toch?
Haha slim!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Daarom mag m'n nichtje af en toe ook komen logeren.
quote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Godtje het volgende:
In je BH. Hihaho!Mits ze nog rechtop staan en niet op je navel hangen.
Nee, ik kan de potloodtest nog geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
In je BH. Hihaho!
Mits ze nog rechtop staan en niet op je navel hangen.
Is dit een uitnodiging?quote:
Dat is mooi, want ik was mooi niet gekomen.quote:
Goh zonde... Hoe moet ik nu slapen vannachtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik was mooi niet gekomen.
Gebruikelijk is dat je in bed gaat liggen, in een te door jou bepaalde positie, je ogen dicht doet en in slaap valt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Goh zonde... Hoe moet ik nu slapen vannacht .
En de uitkomst?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kan de potloodtest nog geloof ik
Wel lief dat je het voor me uitschrijft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gebruikelijk is dat je in bed gaat liggen, in een te door jou bepaalde positie, je ogen dicht doet en in slaap valt.
Zo ben ik dan ook wel weer héquote:
Maar, dan kun je nogsteeds egel snuitjes hebben.quote:
Bij mij. CL d'r tepeltjes heb ik nog nooit gezienquote:
Wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar, dan kun je nogsteeds egel snuitjes hebben.
Ik beide niet. Dus ik geloof je maar op je woordquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij. CL d'r tepeltjes heb ik nog nooit gezien.
Ja, egelsnuitjes. Google maar eens op 'egel snuit' en bestudeer de vorm van die snuit.quote:
Doe dat maarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beide niet. Dus ik geloof je maar op je woord
Ik weet hoe de vorm van een egelsnuit eruit ziet, maar hoe zich dat vertaalt naar tiet-vorm... Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, egelsnuitjes. Google maar eens op 'egel snuit' en bestudeer de vorm van die snuit.
Dat kan gewoon hoor, dat krijg je een beetje al kleinere tietjes uit gaan zakken denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet hoe de vorm van een egelsnuit eruit ziet, maar hoe zich dat vertaalt naar tiet-vorm... Nee, daar heb ik geen last van.
Beter dan afgelopen nacht hoop ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh zonde... Hoe moet ik nu slapen vannacht.
Ik heb geen kleinere tietjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, dat krijg je een beetje al kleinere tietjes uit gaan zakken denk ik.
Ik heb het toch ook niet over jouhouuuuu.quote:
Oh ja. Het was ter informatiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jouhouuuuu.
Sorry hoor.
Haha, werkse!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:01 schreef Samzz het volgende:
Oh ja. Het was ter informatie . Ik ga weer eens werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |