Lastige vraag, ik hoop toch wel dat het nu na 53 jaar goedkomt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:35 schreef jatochneetoch het volgende:
NiemNd heeft op jou gezeten en ia dat goedvekomen?
Als je serieus bent stuur me maar een DM.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Lastige vraag, ik hoop toch wel dat het nu na 53 jaar goedkomt.
Dat ik als het ware op mezelf ga zitten :-)
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik moet nog leren dat ik daar niet verdrietig van wordt.
Ik weet het, het is mijn eigen schuld, moet ik maar niet zo lacherig erover doen.quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je een soort vrouwelijke BadtripBob?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:31 schreef Majoraan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, hier even een update.
Ik heb in therapie geleerd dat ik best belangrijk ben, dat jullie het maar even weten.
Het gaat goed met me, maar soms heb ik een terugval. Zoals nu, hehe.
Af en toe kom ik al weer buiten en ik heb plantjes gekocht om de boel op te leuken. Mijn huis is gepoetst en gezellig. En we hebben een merelnest in de tuin. Er liggen 2 eitjes in, maar het nest lijkt verlaten. Ze lijken dus net zulke kut ouders als ik te hebben, zal ik er zelf dan maar op gaan zitten?
Waarom kun jij geen topic openen zonder rare titels? Waarom kun je niet gewoon zeggen wat er speelt, in plaats van een vaag verhaal aanhangen? Doe eens beter je best om jezelf begrijpelijk te maken voor de rest van de lezers.quote:
En kappen met dit soort poep.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:44 schreef Majoraan het volgende:
Waarom verlaten merels hun nest, is het omdat ze bang zijn? Want eerder lagen er 3 eitjes, dus 1 is gestolen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |