Vond wel handigquote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ik volgde gwn makkelijkste route om het snel te doen
When you gotta go you gotta go.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Kon gewoon rustig gaan pissen terwijl Tornado dat kamp uitmoordde
Kom zo ook ff racenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
When you gotta go you gotta go.
Mocht iemand hulp nodig hebben met een 2-player missie oid dan ben ik er nog effe.
Sure.quote:
ja bij die race heb ik me vooral niet op checkpoints gefocust.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Divje het volgende:
Die laatste race was wel meh, kon alleen een sandking kiezen
Morgen weer een dag
Zag hetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja bij die race heb ik me vooral niet op checkpoints gefocust.
np hoor. Zolang het maar leuk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Zag hetsorry voor dat tikje in het begin, zag je niet
Die race met de sultan's was dan wel weer grappig, beetje driften enzo
Draait helemaal super! Dikke kaart jaquote:Op donderdag 30 april 2015 19:31 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Draait je computer goed?
Zelf in elkaar gezet? Dikke kaart of niet? Haha.
Zo doen wij alle heists, gaat prima... Bij trevor's heist was het al helemaal simpel met die Technical (.50 mounted op pickup).quote:Op donderdag 30 april 2015 23:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn denk ik dat Trevor's heist nog best wel te doen is op hard.
Als het goed is kun je dat in Matchmaking aangeven. Ik snap van die Online modus er af en toe ook nog de ballen van, dus je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kan je online jobs doen met mensen van je eigen level? Ik wil niet joinen met alleen maar 25+ mensen
Ik ben op zich beschikbaar in 10 minuten, maar heb liever een team van alleen Fokkers.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef Ooku het volgende:
Ik start om 11:00 met de Prison Break heist.
Ik heb nog twee vrijwilligers nodig die mee willen gaan :p
Laat het me weten dan stuur ik je een invite.
Volgens mij wel. Ben even kwijt naar hoe de optie heet, maar je kunt het spel laten zoeken naar mensen rond jouw level.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Kan je online jobs doen met mensen van je eigen level? Ik wil niet joinen met alleen maar 25+ mensen
Ja de ene andere is mijn broertje. De ene random zou dan een pug zijjnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik ben op zich beschikbaar in 10 minuten, maar heb liever een team van alleen Fokkers.
Willekeurige vreemden oppikken, ik heb er slechte ervaringen mee.
[..]
Volgens mij wel. Ben even kwijt naar hoe de optie heet, maar je kunt het spel laten zoeken naar mensen rond jouw level.
Edit: What Mr.Noodle said.
lekkere instelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nou ja, ik wacht de invite af en zie wel wat we er van bakken.
Ja, we waren rond 11:00 gestart. Helaas ging er een uit en toen vonden we niemand meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb nog geen invite gezien. Dan ga ik wat anders doen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef dolf1010 het volgende:
goeiemorgen iedereen![]()
Vanavond 19:00 heist he?
Ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:53 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja, we waren rond 11:00 gestart. Helaas ging er een uit en toen vonden we niemand meer. Vanmiddag proberen we het opnieuw
Welcome aboard.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:44 schreef Garakh het volgende:
Hoi allemaal!
Een nieuw crew-lid dat zich komt melden! Ik heb me al aangemeld bij de crew en ik ben ook al toegelaten..al las ik dat die regels ondertussen anders zijn geworden. Ingame is me naam Garakh.
Ben nog niet zo lang actief online, maar ondertussen al meerdere heists gedaan! Helaas nog wel met random personen en wil graag mee doen met een 'vaste' crew vandaar dat ik me aangemeld heb bij de fok-crew!
Van het weekend ben ik waarschijnlijk wel regelmatig online, verder alleen s'avonds (niet elke avond uiteraard) en in het weekend vanwege me werk.
Verder ben ik altijd wel te porren voor een heist of wat anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |