Ampelmann!quote:Op maandag 4 mei 2015 08:53 schreef bork het volgende:
De S-bahn app geeft voor de komende week al een compleet aangepaste dienstregeling aan ivm de staking. Verder worden al de reizigers geprezen om hun engelengeduld betreffende de afsluiting van de noord-zuidlijn die vannacht na 4 maanden revisie weer in bedrijf is.(Gaat hier over Berlijn)
.quote:De slachtoffers van het treinongeluk in Geleen zijn twee jongens van 14 jaar uit Brunssum en Heerlen. Ze zaten op een scooter en werden gisteravond op een spoorwegovergang geschept door een intercity.
Volgens ooggetuigen reden de jongens, die vanwege hun leeftijd geen scooterrijbewijs hadden, door het rode licht en negeerden ze de slagbomen. Voor de machinist en de tien passagiers van de trein is slachtofferhulp ingeschakeld.
Het treinverkeer tussen Sittard en Heerlen werd na het ongeluk stilgelegd
Dat je in eerste instantie al zo stom bent om als 14-jarige op een scooter te stappen en dan ook nog eens door gesloten slagbomen gaat rijden.quote:
Woensdag vanuit Twente gewoon met ICM naar het westenquote:Op maandag 4 mei 2015 10:42 schreef Blistering het volgende:
Gewoon idioten.
Ik mis m'n ritje in een VIRM trouwens. Woensdag weer.
jullie hebben nooit op je 14de baldadig gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2015 10:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat je in eerste instantie al zo stom bent om als 14-jarige op een scooter te stappen en dan ook nog eens door gesloten slagbomen gaat rijden.
Ik was een nerdje.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
jullie hebben nooit op je 14de baldadig gedaan?
Nooit langs gesloten slagbomen gefietst iig, anders had hij hier geen commentaar meer op kunnen geven.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
door de slagboom rijden heb ik nooit gedaan, maar verder?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik was een nerdje.![]()
Maar tussen baldadig of een onverantwoord groot risico nemen zit nog een verschil.
Tussen baldadig en twee jaar te vroeg om middernacht op een scooter rijden - en dus onverzekerd en zonder rijbewijs - zit een verschil. Laat staan dat ik forse verkeersovertredingen deed uithalen.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
kijk begrijp me niet verkeerd. Het is bijzonder triest het leven te laten door zoiets. Maar scooter rijden op je 14de bijzonder vinden? Neu. Krijgen ze 40¤ boete voor geloof ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Tussen baldadig en twee jaar te vroeg om middernacht op een scooter rijden - en dus onverzekerd en zonder rijbewijs - zit een verschil. Laat staan dat ik forse verkeersovertredingen deed uithalen.
Bovenal triest voor de machinist die er hopelijk geen trauma aan overhoudt.
Ja oke. Maar ik had op die leeftijd 's-maandags gewoon school. Wat doe je dan op zondagnacht op straat?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
kijk begrijp me niet verkeerd. Het is bijzonder triest het leven te laten door zoiets. Maar scooter rijden op je 14de bijzonder vinden? Neu. Krijgen ze 40¤ boete voor geloof ik.
Mwoah, dat vind ik geen baldadigheid maar gewoon idioteriequote:Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik was een nerdje.![]()
Maar tussen baldadig of een onverantwoord groot risico nemen zit nog een verschil.
het is vakantiequote:Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik had op die leeftijd 's-maandags gewoon school. Wat doe je dan op zondagnacht op straat?
Vind het een vreemd verhaal.
Ik reed heel vaak brommer en trekker op m'n 14e, maar zo stom om de lichten te negeren ben ik nooit geweest in ieder gevalquote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de omgeving Zwolle? Of heb je daar niet altijd geleefd?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wij hadden er heel veel maar ja, spoorlijn was volledig kaltgestellt
dat is net Delftquote:Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef dcm360 het volgende:
Tja, hangt er net af van waar je zit natuurlijk. In Rijswijk (of is het net Delft?) ligt er zo ver ik weet 1, terwijl ik me er in de gemeente Middelburg zo al 3 weet te bedenken.
Het pittoreske en gitzwartgereformeerde Heerde op de Veluwe, tussen Zwolle en Apeldoorn in. Born and raised, on the south side is where I spent most of my days.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In de omgeving Zwolle? Of heb je daar niet altijd geleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |