1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Frikandel uit iemands kutquote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van.
Wat griste Noble van de grond dan?
Kroketje die uit Barneys broekspijp vielquote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het stinkende slipje van Sylvia.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij trok hij het tapijt strak?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja dat hij hem wegduwde enzo was dat toch? Die Barney maakt ook altijd ruzie.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
I dunno i dunno i dunno.
Nou, duidelijk toch
Maar goed, deed me denken aan paar jaar geleden toen barney tg phil speelde en hij ook van X-0 terug kwam en hier lacherig omdeed (naja dat barney het zelf niet kon geloven) en toen was Taylor ook beaus
Ja, nu je het zegt zie ik het ookquote:Op donderdag 30 april 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien gaf Barney Anderson een stomp in zijn maag, dat is toch niet helemaal collegiaal.
Taylor duwde toen barney weg, of wou ook z'n hand niet schudden, zoiets was het... Was toen ook barneys schuld niet, maar phil kon het toen ook niet hebben dat ie verloren hadquote:Op donderdag 30 april 2015 21:28 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja dat hij hem wegduwde enzo was dat toch? Die Barney maakt ook altijd ruzie.
Phil won toch ?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Taylor duwde toen barney weg, of wou ook z'n hand niet schudden, zoiets was het... Was toen ook barneys schuld niet, maar phil kon het toen ook niet hebben dat ie verloren had
Anywayyyy buntingggg
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
THE BIRD IS THE WORD
Weer de rode pruik vergetenquote:
Zou leuk zijn als er een keer 1 als Meg opkomt.quote:
Ja erg hequote:
Vlg mij niet, maar weet het niet meer zeker... Is van 2 of 3 jaar geleden ofzo (fuuu of nog langer?). Kan het me enkel nog goed herinneren omdat ik Taylor altijd uber sympathiek vond en na dat incident was ik er meteen klaar meequote:
Volgens mij won Phil toen gewoonquote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij niet, maar weet het niet meer zeker... Is van 2 of 3 jaar geleden ofzo (fuuu of nog langer?). Kan het me enkel nog goed herinneren omdat ik Taylor altijd uber sympathiek vond en na dat incident was ik er meteen klaar mee![]()
Halve finale wereldkampioenschap ? toen won Taylor ja . Maar Taylor was nooit echt sympathiekquote:Op donderdag 30 april 2015 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij niet, maar weet het niet meer zeker... Is van 2 of 3 jaar geleden ofzo (fuuu of nog langer?). Kan het me enkel nog goed herinneren omdat ik Taylor altijd uber sympathiek vond en na dat incident was ik er meteen klaar mee![]()
Taylor won toen volgens mij hoor, Barney die absoluut niet tegen zijn verlies kan normaal gesproken wilde hem juist feliciteren enzo, maar Taylorlul was ineens pissed ofzoquote:Op donderdag 30 april 2015 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Taylor duwde toen barney weg, of wou ook z'n hand niet schudden, zoiets was het... Was toen ook barneys schuld niet, maar phil kon het toen ook niet hebben dat ie verloren had
Anywayyyy buntingggg
Ja goffer nu ga ik googlen ookquote:
Al gedaanquote:
viesdik trok phil vrij ruw naar zich toequote:Op donderdag 30 april 2015 21:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Taylor won toen volgens mij hoor, Barney die absoluut niet tegen zijn verlies kan normaal gesproken wilde hem juist feliciteren enzo, maar Taylorlul was ineens pissed ofzo
En ik weet dat het Barneys schuld niet was hoor
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:37:31Gary verwijt RvB dat hij op podium stond te stampen terwijl Gary gooide. RvB in reactie echt verbolgen: "Totale onzin". Zo op #rtl7darts reageer retweet
Maar Phil was al aan het uitdagen tijdens het juichen. En Phil liep door terwijl er tegen hem gesproken werd. Niet echt sympathiek indd.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
viesdik trok phil vrij ruw naar zich toe
Boehoehoequote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Phillip had zogenaamd koorts.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |