Sowieso moet je voor niveau niet bij mij zijn, boordevol spel/typ-fouten, laagopgeleid enzo alles ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee jouw bijdragen hier getuigen van niveau.
Identiteitscrisis?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor niveau niet bij mij zijn, boordevol spel/typ-fouten, laagopgeleid enzo alles ik.
Dat is kenmerkend toch, niet bewust zijn van je eigen lack of niveau, maar dat dan wel weer aankaarten in de vorige post, ik weet het ook niet meerquote:Op zondag 3 mei 2015 22:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Identiteitscrisis?Net hanteerde je opleidingsniveau nog als stok om anderen mee te slaan.
En dus kennelijk geen hersens heeft.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is een booslim die aangifte heeft gedaan:
[..]
Ah, het gemiddelde bepalen a.d.h.v. een moslim die aangifte doet.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet hij weten ja, maar het geeft wel een beetje aan hoe lang de gemiddelde moslimteen is.
Ja, knap he.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, het gemiddelde bepalen a.d.h.v. een moslim die aangifte doet.
Ja, Charlie Hebdo is het gemiddelde. Pas is Hans Teeuwen nog vermoord. De linkse NOS houdt dit alleen voor ons verborgen.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, knap he.
Maar goed, iedereen hier weet wel dat veel moslims nogal lange tenen hebben. Ga maar eens een cartoon van de geliefde profeet tekenen en publiceer hem wereldwijd. Zul je het zelf zien
Kun je de reacties van moslims wereldwijd op de Deense cartoonist nog herinneren?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, Charlie Hebdo is het gemiddelde. Pas is Hans Teeuwen nog vermoord. De linkse NOS houdt dit alleen voor ons verborgen.
Moslims wereldwijd? Vertel eens om welke verhoudingen dat zo ongeveer ging?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je de reacties van moslims wereldwijd op de Deense cartoonist nog herinneren?
Oh.. jij blijft heel kinderachtig over "de gemiddelde moslim" vallen....quote:Op zondag 3 mei 2015 23:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims wereldwijd? Vertel eens om welke verhoudingen dat zo ongeveer ging?
Oh, je bedoelde eigenlijk iets heel anders?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. jij blijft heel kinderachtig over "de gemiddelde moslim" vallen....
Nee. In mijn ogen heeft de gemiddelde moslim bar weinig zelfreflectie, geen gevoel voor humor en ontzettend lange tenen als het om hun islam gaat.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde eigenlijk iets heel anders?
Wat je baseert op het nieuws. Goed beeld wel.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. In mijn ogen heeft de gemiddelde moslim bar weinig zelfreflectie, geen gevoel voor humor en ontzettend lange tenen als het om hun islam gaat.
Het is dus niet zo? De gemiddelde moslim kan wel goed tegen kritiek en spot jegens hun religie en alles wat daarmee samenhangt?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat je baseert op het nieuws. Goed beeld wel.
ik heb anders niets afgekeurd. Met je 'ze'.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Dingflofbips het volgende:
O dit kunnen ze wel ineens afkeuren. Maar een afslachting in parijs of waar dan ook is de grootste moeite.
Jouw gemiddelde moslim is datgene wat je op het nieuws ziet.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is dus niet zo? De gemiddelde moslim kan wel goed tegen kritiek en spot jegens hun religie en alles wat daarmee samenhangt?
Heb ook genoeg praatprogramma's gezien waar moslims discussies aangingen. Ze kunnen gewoon niet zo goed incasseren.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde moslim is datgene wat je op het nieuws ziet.
Hij laat heel duidelijk zien dat met bepaalde mensen geen discussie mogelijk is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. jij blijft heel kinderachtig over "de gemiddelde moslim" vallen....
Zegt genoeg over de NOS dat ze deze "organisatie" aanhaalt in haar berichtgeving.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tja. wat verwacht je wanneer dit is hoe deze mensen schrijven over de genocide door IS:
[ link | afbeelding ]
Edit: je toevoeging maakt mijn post wat overbodig.![]()
![]()
Ow je hebt alle miljard moslims gezien.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb ook genoeg praatprogramma's gezien waar moslims discussies aangingen. Ze kunnen gewoon niet zo goed incasseren.
Ik ken er genoeg die het geen kloot interesseert, maar die komen niet in het nieuws en willen dat zo houden.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, knap he.
Maar goed, iedereen hier weet wel dat veel moslims nogal lange tenen hebben. Ga maar eens een cartoon van de geliefde profeet tekenen en publiceer hem wereldwijd. Zul je het zelf zien
Uiteraard zijn die er ja, maar ik geloof toch niet dat je moet gaan ontkennen dat er een groot probleem is met een bepaalde religie die islam heet.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:38 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die het geen kloot interesseert, maar die komen niet in het nieuws en willen dat zo houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |