Het is ook gewoon goor, en wel het laatste waar ik geil van kan worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:41 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vind anale sex vies?
Ja smaken verschillen. Daarom zijn er ook gelukkig zoveel verschillende smalen ijs.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:20 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Het is ook gewoon goor, en wel het laatste waar ik geil van kan worden.
En het is natuurlijk enorm zielig en puberaal om je vriendin preuts te noemen omdat ze geen anale seks wil.
Bedanktquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jullie passen perfect bij elkaar.
Op zaterdag 2 mei 2015 19:45 schreef TheMechanic het volgende:
Hoe kan jouw seksleven saai zijn als je zoveel houdt van je vriendin?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:20 schreef Gregoir123 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 mei 2015 19:45 schreef TheMechanic het volgende:
Een ander zoeken en vooral niet forceren.
[/quote
Ja das heel
Makkelijk gezegd. Maar moeilijk gedaan. Zonde als t door de sex nirt werkt. Maar goed aan de andere kant een saaie sexleven aanhouden voor de rest van de relatie...
'Oeh kijk mij eens extreem zijn dan'quote:Op donderdag 30 april 2015 14:45 schreef Flogging het volgende:
[..]
Nou, als je jezelf met de voorbeelden die je noemt al een kinky fucker noemt....welcome to my world....
Tja lust n liefde hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe kan jouw seksleven saai zijn als je zoveel houdt van je vriendin?
Is de liefde toch niet zo onvoorwaardelijk als je ons hebt willen laten geloven?
Aha hotkinkyjo iets meerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:55 schreef A_Fortiori het volgende:
Rocco Siffredi samen kijken en vragen aan haar wat zij fijn vindt en zeggen wat jij hot vindt.
Ik ben klaar met jou.quote:
Heel simpel. Niet meer kijk n reagerenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben klaar met jou.
Je bent in mijn ogen gewoon een drammer die liefde als motief misbruikt om iemand te kunnen neuken in al de gaten.
Hopelijk hou je niet van babies.
De discussie is wel weer op een zeker punt aanbeland... hmmquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben klaar met jou.
Je bent in mijn ogen gewoon een drammer die liefde als motief misbruikt om iemand te kunnen neuken in al de gaten.
Amen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:54 schreef jaha het volgende:
[..]
De discussie is wel weer op een zeker punt aanbeland... hmm
Daarom zeg ik: is iets belangrijk voor je of niet. Communiceer er over. Maak elkaar blij in plaats van verdrietig. Daar zouden zoveel mensen zoveel meer gelukkig van worden. Respecteer elkaar en elkaars wensen en kijk waar je elkaar wél kan vinden in plaats van focussen op waar je elkaar niet kan vinden.
Dat heb jij heel goed gezegd! 👍quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:54 schreef jaha het volgende:
[..]
De discussie is wel weer op een zeker punt aanbeland... hmm
Daarom zeg ik: is iets belangrijk voor je of niet. Communiceer er over. Maak elkaar blij in plaats van verdrietig. Daar zouden zoveel mensen zoveel meer gelukkig van worden. Respecteer elkaar en elkaars wensen en kijk waar je elkaar wél kan vinden in plaats van focussen op waar je elkaar niet kan vinden.
Maar als ze een massage e.d. nog een stap te ver gaat, vraag je dan niet gewoon teveel ineens?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ik wil onze relatie op sexuee vlak baar een hoger plan tillen.
En anale sex is puur een vorm van vertrouwen. Het is intiemer dan vaginale sex. En het is iets tussen "vind ik" twee personen die echt om elkaar geven.
Ik vind t idee ook gewoon geil. Het is zogenaamd t verkeerde gaatje en taboo.
En juist omdat t de kont js van mn vrouwtje maakt t voor mij nog erotischer.
En ik ben echt niet iemand die zn lul gelijk erin stopt en gaat roeren. Ik zou ook alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat t voor haar op zn minst plezierig word.
Maar afgewezen worden zonder reden en nooit gedaan te hebben. Vind ik overrated.
Hier hetzelfde. Toen we (na jaren dus) het probeerde werd het zelfs helemaal niets. Als het wel lukte zonder pijn op dat moment had ik bloed en auwie de volgende dag.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:48 schreef Fera het volgende:
Even verder gelezen. TS is eigenlijk best een lul.
Verder sluit ik me bij erodome aan. Zoveel andere dingen die je nog kan doen. Ik moet zeggen, eerst wilde ik absoluut ook geen anaal. Duurde jaren voordat ik het eindelijk wilde proberen.
hahahahaha jij bent echt zo'n typische feministische zuurpruim. vraag me af hoe bij jou de seks eruit ziet, als iemand dat überhaupt al met je wiltquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben klaar met jou.
Toch praten, het is wel vervelend als je wensen zover uit elkaar liggen. Als je haar perse niet kwijt wilt kan je het langzaam proberen op te bouwen of je moet je erbij neerleggen. Maar als ik het zo hoor is ze wel erg preuts. Ik zou het op den duur ook niet trekken met zo'n preutse vriendin.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:29 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Dit
Is de reden waarom k ook voor advies kom. Omdat ik dus geen ander wijf wil.
Wat een...sneue opmerking zeg.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:05 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
hahahahaha jij bent echt zo'n typische feministische zuurpruim. vraag me af hoe bij jou de seks eruit ziet, als iemand dat überhaupt al met je wilt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |