ach tiime will heal everything is ook bs...inmiddels 2 jaar geleden. still no new shitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Doe vies en flirty met anderen en verw8 een vriendin die van alles en nog wat doet. Gast
tja ik was jonger...laten we t daar op houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Doe vies en flirty met anderen en verw8 een vriendin die van alles en nog wat doet. Gast
beiden toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:40 schreef simmu het volgende:
[..]
daarmee verwen je jezelf, niet haar........
nee nee, just asking...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet ook niet na de eerste date al een relatie beginnen.![]()
Daarnaast is het wel een goede manier om haar open minded heid te peilen.
Zou er zelf niet echt een probleem van maken. Beetje ongemakkelijk misschien, maar daar kom je wel overheen.
quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Laat je zelf eens van achteren nemen door een goedgeschapen kerel.
En daarna moet je hem ook pijpen en alles doorslikken.
Dan weet je tenminste zelf ook wat je zou moeten voelen.
Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
dat weet je niet. ik heb heel het topic doorgeploegd en het valt me op dat je veel bezig bent met wat jij graag wil en manieren bedenkt om haar zo ver te krijgen dat ze het doet. dat is echt de verkeerde insteek. ik krijg het niet goed uitgelegd, maar je wilt samen iets, of je laat het gewoon maar gaan. en ja; natuurlijk kan je eens wat bespreken. sterker nog; praten over je seksleven is echt essentieel, want de ander moet weten wat je al dan niet fijn vindt. nou; zij vindt anaal niet fijn en ze waardeert gezeur ook al niet. les geleerd, klaar.quote:
ja ze heeft ook een kind, maar das niet zo vervelend. zo nu en dan slaapt ze bij ons in bed. dat kan wel vervelend zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:02 schreef simmu het volgende:
[..]
dat weet je niet. ik heb heel het topic doorgeploegd en het valt me op dat je veel bezig bent met wat jij graag wil en manieren bedenkt om haar zo ver te krijgen dat ze het doet. dat is echt de verkeerde insteek. ik krijg het niet goed uitgelegd, maar je wilt samen iets, of je laat het gewoon maar gaan. en ja; natuurlijk kan je eens wat bespreken. sterker nog; praten over je seksleven is echt essentieel, want de ander moet weten wat je al dan niet fijn vindt. nou; zij vindt anaal niet fijn en ze waardeert gezeur ook al niet. les geleerd, klaar.
ik ben trouwens nu 14 jaar samen met mijn partner en we hebben 3 kinderen. even ter achtergrondsoms waren we allebei een periode plenty hitsig, soms de een wel en de ander niet, al wisselend. tsja. dat accepteer je van elkaar. je bespreekt het en je zoekt praktische oplossingen. wij hebben geen problemen met pijpen, beffen, anaal, neuken, borsten,zelfbevrediging of vibrators, whatever. de kinderen zijn wel een grote spelbreker. soms mogen ze overdag plots in bad. gewoon een uurtje of 2
Moa, je hebt communiceren en een beetje elkaar tegemoet komen, of je hebt botweg iets niet eens willen proberen voor je partner en dan maar boos worden, terwijl het duidelijk iets is dat belangrijk is voor TS.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:02 schreef simmu het volgende:
[..]
dat weet je niet. ik heb heel het topic doorgeploegd en het valt me op dat je veel bezig bent met wat jij graag wil en manieren bedenkt om haar zo ver te krijgen dat ze het doet. dat is echt de verkeerde insteek. ik krijg het niet goed uitgelegd, maar je wilt samen iets, of je laat het gewoon maar gaan. en ja; natuurlijk kan je eens wat bespreken. sterker nog; praten over je seksleven is echt essentieel, want de ander moet weten wat je al dan niet fijn vindt. nou; zij vindt anaal niet fijn en ze waardeert gezeur ook al niet. les geleerd, klaar.
ik ben trouwens nu 14 jaar samen met mijn partner en we hebben 3 kinderen. even ter achtergrondsoms waren we allebei een periode plenty hitsig, soms de een wel en de ander niet, al wisselend. tsja. dat accepteer je van elkaar. je bespreekt het en je zoekt praktische oplossingen. wij hebben geen problemen met pijpen, beffen, anaal, neuken, borsten,zelfbevrediging of vibrators, whatever. de kinderen zijn wel een grote spelbreker. soms mogen ze overdag plots in bad. gewoon een uurtje of 2
Ja dat vind ik dus ook! maar dat komt bij haar dus niet binnen. En dan vervolgens komen de irritaties. En van t 1 komt t ander.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, je hebt communiceren en een beetje elkaar tegemoet komen, of je hebt botweg iets niet eens willen proberen voor je partner en dan maar boos worden, terwijl het duidelijk iets is dat belangrijk is voor TS.
Het is niet zo een heel raar voorstel, anaal. Als hij haar nou wilde fistfucken met drie vrienden snap ik het, maar voor d'r eigen plezier een vinger in d'r kont voor ze klaarkomt mag wel, en de rest niet. Ze heeft het niet eens geprobeerd. Ik vind (maar dat vind ik) dat je op zijn minst kunt proberen open te staan voor nieuwe dingen (en dan vooral als het een grote wens van je partner betreft), het twee keer proberen, en vind je het écht niets, oke. Het is geven en nemen.
dat heb je te accepteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:49 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook! maar dat komt bij haar dus niet binnen. En dan vervolgens komen de irritaties. En van t 1 komt t ander.
Ik kan ermee leven als wij het iig hebben geprobeerd en er tijd in hebben gestopt. Dat ze dan echt zegt van '' het schat, ik vind dit echt niets'' ipv nooit hebben geprobeerd en t idee uit t raam gooien.
en wat voor type ben ik dan? ik weet gewoon wat ik wil. is dat zo erg? ik verwacht niets van mn partner. maar ze moet weten dat ik wel verlangen heb. net als zijzelf. Daarover praten vind ik heel belangrijk. krijg t enigszins niet gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat heb je te accepteren.
Ik kan meteen raden wat voor type jij bent zo.
Je lijkt je zin te willen en ik hoor alleen maar ik ik ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:11 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
en wat voor type ben ik dan? ik weet gewoon wat ik wil. is dat zo erg? ik verwacht niets van mn partner. maar ze moet weten dat ik wel verlangen heb. net als zijzelf. Daarover praten vind ik heel belangrijk. krijg t enigszins niet gedaan
daarom vraag ik ook aan een stel onbekenden om adviesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt je zin te willen en ik hoor alleen maar ik ik ik.
zij wil niet praten en ze wil niet anaal geneukt worden.
Wat ga je nu dus doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:20 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
daarom vraag ik ook aan een stel onbekenden om advies
geen idee, alle goede ideeën laten inzinken. thaths for surequote:
Dit lijkt me zeer onaangenaam, dus zo preuts is ze niet dat ze dit nog toelaat.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Gregoir123 het volgende:
Maar goed, een vinger in haar anus wannneer ze bijna klaarkomt kan nog wel. maar wanneer ik verder wil gaan word ze boos.
Ja dat kan zeker, maar zodra ze klaarkomt word ze snel droog en moet ik snel klaarkomen, en als ik eerst klaarkom, 9 van de 10x komt ze binnen paar seconden. Dus uren lang sex hebben we niet. En als we dronken zijn dan is t t geilst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:26 schreef Angst het volgende:
Kan je het niet wat spannender maken op andere manieren. Dat ze pijpen en anale sex niet fijn vind kan toch? Maar wees dan wat creatiever in standjes bijvoorbeeld.
beetje vreemd, anders gewoon glijmiddel gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:29 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker, maar zodra ze klaarkomt word ze snel droog en moet ik snel klaarkomen, en als ik eerst klaarkom, 9 van de 10x komt ze binnen paar seconden. Dus uren lang sex hebben we niet. En als we dronken zijn dan is t t geilst.
met veel dingen mbt seks zou ik je groot gelijk geven hoor, maar met anaal is het gewoon best een grote kans dat het haar echt erg pijn doet. en dan is het dus een ander verhaal. probeer het anders eerst een (met voldoende glijmiddel) tijdens seks met een vibrator (een kleintje!)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:49 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook! maar dat komt bij haar dus niet binnen. En dan vervolgens komen de irritaties. En van t 1 komt t ander.
Ik kan ermee leven als wij het iig hebben geprobeerd en er tijd in hebben gestopt. Dat ze dan echt zegt van '' het schat, ik vind dit echt niets'' ipv nooit hebben geprobeerd en t idee uit t raam gooien.
Als je fundamenteel allebei iets anders wil dan is de conclusie misschien ook wel dat je niet samen bij elkaar past. Seks is op zichzelf belangrijk in een relatie, zeker als je elkaar exclusief seksueel trouw blijft. Dan moet je wel beiden van elkaar kunnen genieten. Lukt dat niet, dan moet je het uitmaken en iemand vinden met wie het wel past.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, je hebt communiceren en een beetje elkaar tegemoet komen, of je hebt botweg iets niet eens willen proberen voor je partner en dan maar boos worden, terwijl het duidelijk iets is dat belangrijk is voor TS.
Het is niet zo een heel raar voorstel, anaal. Als hij haar nou wilde fistfucken met drie vrienden snap ik het, maar voor d'r eigen plezier een vinger in d'r kont voor ze klaarkomt mag wel, en de rest niet. Ze heeft het niet eens geprobeerd. Ik vind (maar dat vind ik) dat je op zijn minst kunt proberen open te staan voor nieuwe dingen (en dan vooral als het een grote wens van je partner betreft), het twee keer proberen, en vind je het écht niets, oke. Het is geven en nemen.
Ja de kans is er dat t pijn doet, maar er bestaat ook een kans dat ze t miss welquote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:57 schreef simmu het volgende:
[..]
met veel dingen mbt seks zou ik je groot gelijk geven hoor, maar met anaal is het gewoon best een grote kans dat het haar echt erg pijn doet. en dan is het dus een ander verhaal. probeer het anders eerst een (met voldoende glijmiddel) tijdens seks met een vibrator (een kleintje!)
Hoezo lekker deze reactie? Tja t is geven en nemen een relatie toch? Ik zou niet alleen nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:14 schreef Lenny77 het volgende:
Glijmiddelen voel je de dag erna nog plakken. Daar zou dat vandaan kunnen komen.
Jij bent van je kwakje af maar zij zit met een pijnlijke anus die tijdelijk te groot is dus poepen is de eerste dagen best vies plus er loopt nog een hoop glijmiddel uit.
Jij je pleziertje voor 5 minuten, zij de last voor dagen.
En dan hebben we het idd echt nog niet gehad over het feit dat dit ECHT pijn kan doen. Dus...
Lekker meelevend naar je vriendin jij..
dan moet je al zeker niet zeiken. ze heeft het geprobeerd en vond het niet leuk. klaar. dan ben je nu enkel aan het drammen. ik kan me dan prima voorstellen dat ze helemaal op je afknapt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:49 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja de kans is er dat t pijn doet, maar er bestaat ook een kans dat ze t miss wel
Lekker vind.
Heb al geprobeerd met een klein dildootje en glijmiddel.
De dildo gebruiken we eens im de zoveel tijd. Inmiddels al een tijd niet meer. En glijmiddel haat ze...op de 1 of ander manier
Wat ik al zei: je bent een doordrammer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:00 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Hoezo lekker deze reactie? Tja t is geven en nemen een relatie toch? Ik zou niet alleen nemen.
Maar goed oefening baart kunst
Laat me raden, jij vind anale sex vies?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:00 schreef simmu het volgende:
[..]
dan moet je al zeker niet zeiken. ze heeft het geprobeerd en vond het niet leuk. klaar. dan ben je nu enkel aan het drammen. ik kan me dan prima voorstellen dat ze helemaal op je afknapt.
Je zei hier ergens dat je zoveel van je vriendin houdt dat je haar hele lichaam wilt beminnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:41 schreef Gregoir123 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 mei 2015 12:00 schreef simmu het volgende:
[..]
dan moet je al zeker niet zeiken. ze heeft het geprobeerd en vond het niet leuk. klaar. dan ben je nu enkel aan het drammen. ik kan me dan prima voorstellen dat ze helemaal op je afknapt.
[/quote
Laat me raden, jij vind anale sex vies?
lezen is ook niet je sterkste kant hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:41 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vind anale sex vies?
Op zaterdag 2 mei 2015 13:15 schreef simmu het volgende:
Jaman k bijt zelfs haar lange teennagels af.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je zei hier ergens dat je zoveel van je vriendin houdt dat je haar hele lichaam wilt beminnen.
Geldt dat ook als zij menstrueert?
Is je liefde dan ook zo groot dat het geen probleem is voor jou om haar oraal te bevredigen?
En wie ben jij om mij zo te oordelen dan? Jij moet gewoon je mond houden ipv deze forums je erotisch pleziertje te halen. Want ik durf te wedden dat jij t opgewonden vind. Waarna je je Loopt af te rukken. Wat een ventje ben jij ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:15 schreef simmu het volgende:
[..]
lezen is ook niet je sterkste kant hejouw vriendin is niet preuts, ze heeft gewoon geen zin in jouw lomp gedram, gok ik zo. ik durf te wedden dat je je ook al niet verdiept hebt in welke standjes anaal dan prettig zijn en dat je er gewoon direkt in wil van achteren. het wordt hem gewoon niet. pech voor je
wees blij dat ze je kont niet dumpt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:35 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
En wie ben jij om mij zo te oordelen dan? Jij moet gewoon je mond houden ipv deze forums je erotisch pleziertje te halen. Want ik durf te wedden dat jij t opgewonden vind. Waarna je je Loopt af te rukken. Wat een ventje ben jij ook.
Misschien heb ik me zelf zeker wel goed ingelezen over anale sex de hoe en de eat etc.
Dus hou je kop of kom met goede dingen want niemand zit te wachten op een ventje dat ren grote bek heeft op internet maar puntje bij paaltje onzeker is om de formaat van je oenis. Waardoor je allang Sl blij bent dat jij überhaupt nog sex krijgt van je meid. Of man. Ik oordeel niet;)
ahahah whatever helps you sleep the nightquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:48 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
dude, ik ben geeneens een vent. maar ik denk wel dat ik meer ballen heb dan jij als ik het zo eens lees
Waarom zo vijandig naar TS dit hele topic?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je zei hier ergens dat je zoveel van je vriendin houdt dat je haar hele lichaam wilt beminnen.
Geldt dat ook als zij menstrueert?
Is je liefde dan ook zo groot dat het geen probleem is voor jou om haar oraal te bevredigen?
Omdat ts eisen aan zijn vriendin stelt, wat niemand (de vrouwelijke fokkers) zich voor kan stellen hier aangezien ze schijnbaar allemaal ruggegraatloze flikkertjes op de bank hebben zitten thuis.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:02 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Waarom zo vijandig naar TS dit hele topic?
Nee. Wel omdat ts zijn vriendin wil blijven pushen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat ts eisen aan zijn vriendin stelt, wat niemand (de vrouwelijke fokkers) zich voor kan stellen hier aangezien ze schijnbaar allemaal ruggegraatloze flikkertjes op de bank hebben zitten thuis.
Aha wss speelt zon situatie zich bij jou af?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat ts eisen aan zijn vriendin stelt, wat niemand (de vrouwelijke fokkers) zich voor kan stellen hier aangezien ze schijnbaar allemaal ruggegraatloze flikkertjes op de bank hebben zitten thuis.
Gast lees ff alles terug en kom dan terugquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wel omdat ts zijn vriendin wil blijven pushen.
Is dat jou fantasie? Sorry ben niet van de rape playquote:
Ik heb n vagina.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:41 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Gast lees ff alles terug en kom dan terug
Omdat t zogenaamde aanhangers zijn van t feminisme.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:02 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Waarom zo vijandig naar TS dit hele topic?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:43 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Omdat t zogenaamde aanhangers zijn van t feminisme.
Wat eigenlijk betekend voor die mannen dat zij de handdoek in de ring hebben gegooid. En ja amen zeggen op alles wat hun vrouwtje wilt
Ahah zou wat zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Je 'vrouwtje' moest dit eens lezen.
Jullie passen perfect bij elkaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |