Nou daar houd ik je aan danquote:Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ga nu graag naar huis. Misschien als ik 4 mei terugreis. Ga ik ff 2 minuten stilte op Utrecht centraal houden.
ik doe met je meequote:Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ga nu graag naar huis. Misschien als ik 4 mei terugreis. Ga ik ff 2 minuten stilte op Utrecht centraal houden.
Je gaat nu naar huis? En dat is ergens langs de route van lijn 73?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je mee?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik raad je een wandeling aan door het Pagebos
Ik raad jou een wandeling aan door het Aokigahara bosquote:Op donderdag 30 april 2015 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik raad je een wandeling aan door het Pagebos
haha. Haha. HAHAHAHAHAHHA. Jij wil wel het bos in met hem he?quote:
Watte?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik raad jou een wandeling aan door het Aokigahara bos
flikker nou eens opquote:Op donderdag 30 april 2015 14:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haha. Haha. HAHAHAHAHAHHA. Jij wil wel het bos in met hem he?
Jij bent altijd hatelijk over knoal, ik heb liever dat je dat zelf gaat ontdekkenquote:
Maar wat als ik verdwaal?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent altijd hatelijk over knoal, ik heb liever dat je dat zelf gaat ontdekken
en waarschijnlijk kun je de streek toch niet waarderen want je bent echt zo'n stadsjongen
quote:Op donderdag 30 april 2015 14:33 schreef McGrath het volgende:
Jee een suicidaal persoon op het spoor.
ja dat is kutquote:Op donderdag 30 april 2015 14:33 schreef McGrath het volgende:
Jee een suicidaal persoon op het spoor.
misschien was het een hintquote:Op donderdag 30 april 2015 14:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat is kut
moest vlucht halen op schiphol toen gebeurde dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |