abonnement Unibet Coolblue
pi_152149110



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Fruitcakes

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! Tailfox
• IGN: Dark Tweening

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Narcotical
• IGN: N4rcotical



• FOK! Zjin
• IGN: MrOperat0r

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

• FOK!: StefanW
• IGN: Corvinus

• FOK!: wc-eend
• IGN: Eendmans

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152150075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Thornmail
Botrk update, scaling mr glyphs en af en toe voor teamfights een red elixir kopen en je moet je kunnen redden als adc zijnde
pi_152150277
de ''tank meta'' :')
pi_152153993
Nog mensen op zoek naar een ranked team? Ik zit op dit moment met 3 andere in een team (brons/zilver) en wij zijn op zoek naar wat vers bloed! Voor 5v5 zijn we op zoek naar een top/jungle. Daarnaast spelen we ook regelmatig 3v3. Dus heb je interesse in leuk potjes spelen zonder geflame en dat soort onzin? Let me know :)
~Si vis amari, ama~
pi_152154285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Nog mensen op zoek naar een ranked team? Ik zit op dit moment met 3 andere in een team (brons/zilver) en wij zijn op zoek naar wat vers bloed! Voor 5v5 zijn we op zoek naar een top/jungle. Daarnaast spelen we ook regelmatig 3v3. Dus heb je interesse in leuk potjes spelen zonder geflame en dat soort onzin? Let me know :)
toplaner meldt zich
Because you know i'm all about that ass
pi_152155424
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:59 schreef blow... het volgende:

[..]

toplaner meldt zich
IGN = FedExpress90
Dacht dat je al in mijn lijst stond maar weet ik niet zeker
~Si vis amari, ama~
pi_152157399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Nog mensen op zoek naar een ranked team? Ik zit op dit moment met 3 andere in een team (brons/zilver) en wij zijn op zoek naar wat vers bloed! Voor 5v5 zijn we op zoek naar een top/jungle. Daarnaast spelen we ook regelmatig 3v3. Dus heb je interesse in leuk potjes spelen zonder geflame en dat soort onzin? Let me know :)
GringoNL , support en jungle main. Momenteel bronze 1, moet nog 1 promo winnen voor silver V. Vorig seizoen silver 3.

Champs die ik jungle speel: Sejuani, Jarvan en Vi (Rek'sai en Maokai ook als ze f2p zijn :P )

Als je nog plek over hebt mag je me er bij gooien.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152158593
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

GringoNL , support en jungle main. Momenteel bronze 1, moet nog 1 promo winnen voor silver V. Vorig seizoen silver 3.

Champs die ik jungle speel: Sejuani, Jarvan en Vi (Rek'sai en Maokai ook als ze f2p zijn :P )

Als je nog plek over hebt mag je me er bij gooien.
^O^
~Si vis amari, ama~
  donderdag 30 april 2015 @ 19:59:32 #9
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_152160122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:07 schreef FedExpress het volgende:

[..]

^O^
Speel alles wel dus als je wil mag je mij toevoegen: 0ldsk00ll
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
pi_152166863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:07 schreef FedExpress het volgende:

[..]

^O^
Sup/Jungle hier met interesse! Vroeger zat ik rond gold/silver, tegenwoordig al een tijd geen ranked meer gespeeld. IGN: SlLV (2e letter is een kleine L)
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_152170551
hey ik en een vriendje gaan morgen streamen, we spelen premade botlane en we spelen voornamelijk de sterkste botlane matchups die nu het makkelijkst elo gainen, miss kunnen jullie er wat van leren ! we starten rond 12 uur.

www.twitch.tv/yungtravolta

t zou leuk zijn als jullie een kijkje willen komen nemen!

we zitten beiden in master, ik zit 60 lp, hij zit 226
🔒
pi_152170590
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Doosopwielen het volgende:
hey ik en een vriendje gaan morgen streamen, we spelen premade botlane en we spelen voornamelijk de sterkste botlane matchups die nu het makkelijkst elo gainen, miss kunnen jullie er wat van leren ! we starten rond 12 uur.

www.twitch.tv/yungtravolta

t zou leuk zijn als jullie een kijkje willen komen nemen!

we zitten beiden in master, ik zit 60 lp, hij zit 226
Tof, wil graag je thresh gameplay zien!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152170773
HAH. Foolish young padawan.
Conscience do cost.
pi_152184855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef NuckChorris het volgende:

[..]

Speel alles wel dus als je wil mag je mij toevoegen: 0ldsk00ll
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:58 schreef Silv het volgende:

[..]

Sup/Jungle hier met interesse! Vroeger zat ik rond gold/silver, tegenwoordig al een tijd geen ranked meer gespeeld. IGN: SlLV (2e letter is een kleine L)
Staat genoteerd. We kunnen maar 3 invites sturen per week geloof ik, dus even kijken hoe dat loopt. Maar ik zal jullie in ieder geval zelf toevoegen. Dan zien jullie de invite (niet van mij overigens) van het team vanzelf verschijnen.
~Si vis amari, ama~
pi_152185253
Net laatste 2 potjes ranked gespeeld. Stond 2W/1L in promo's voor Silver V. Even makkelijk winnen dacht ik, maar weer een fucking afk. Dus kwam aan op allerlaatste game, die gelukkig overtuigend gewonnen. Dus back in silver nu.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:56:28 #16
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152185800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Net laatste 2 potjes ranked gespeeld. Stond 2W/1L in promo's voor Silver V. Even makkelijk winnen dacht ik, maar weer een fucking afk. Dus kwam aan op allerlaatste game, die gelukkig overtuigend gewonnen. Dus back in silver nu.
Gefeliciteerd *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152186733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:56 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Zie er toch veel beter uit dat silver, ondanks er geen verschil tussen zit qua na niveau :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152198120
http://matchhistory.euw.l(...)0120387?tab=overview

even yellowstar getrashed in lane
🔒
pi_152201366
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 00:03 schreef Doosopwielen het volgende:
http://matchhistory.euw.l(...)0120387?tab=overview

even yellowstar getrashed in lane
Vet, Huni zat in je team _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:59:43 #20
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_152244634
Hoe maak je een klacht?
Zat net in een series. Wij waren game aan het winnen, worden ik en vriend uit de game gekickt (connection interupted). Wij gaan allebei pc herstarten en als we terug komen, zijn we net op tijd om te zien hoe onze base neergehaald wordt...

Edit: Rare was trouwens wel dat ons hele team disconnecte en hun team niet.
Linkje:
http://matchhistory.euw.l(...)9913348?tab=overview
pi_152247812
Maat van me heeft restricted chat. Vandaag eerste potje met hem ranked gespeeld en weet meteen waarom hij restricted chat heeft _O-

Waren aan het skypen, hij werd gebind door q van morgana op lvl 2 en ging dood. Ik werd meteen voor mongool uitgemaakt en onze jungler moest kanker krijgen, onze annie mid was een tyfus hoer wiens moeder kanker had door haar kind... en ga zo maar door. Uiteindelijk ging ie facking vaak dood en was het iedereen z'n schuld.

Heb toen maar opgehangen en met mid Annie lekker AFK @fountain. Ook niks meer van hem gehoord sindsdien, maar ja.... die gast gaat nog wel een keer een permaban krijgen _O-
Heb er veel toxic gezien, maar dit was gewoon echt niet leuk meer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152247851
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:59 schreef yamiown het volgende:
Hoe maak je een klacht?
Zat net in een series. Wij waren game aan het winnen, worden ik en vriend uit de game gekickt (connection interupted). Wij gaan allebei pc herstarten en als we terug komen, zijn we net op tijd om te zien hoe onze base neergehaald wordt...

Edit: Rare was trouwens wel dat ons hele team disconnecte en hun team niet.
Linkje:
http://matchhistory.euw.l(...)9913348?tab=overview
je bent gedrophacked.
Because you know i'm all about that ass
pi_152261172
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef blow... het volgende:

[..]

je bent gedrophacked.
Hoi!

Zet mij ook maar in de op, ben level 26.

IGN: samixdolfi

Ik heb ooit wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Was potje met m'n broertje aan het spelen toen we allebei disconnected raakten. Cp uit opnieuw inloggen, toen we weer in game zaten was iedereen afk behalve Thresh van de tegenpartij die probeerde te pushen. Ik met m'n broertje even mid pushen en nog géén 10 minuten of we hadden hun Nexus destroyed.
pi_152262010
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:01 schreef blow... het volgende:

[..]

je bent gedrophacked.
drophack is duidelijk wat anders hoor
🔒
pi_152265268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef FedExpress het volgende:
Nog mensen op zoek naar een ranked team? Ik zit op dit moment met 3 andere in een team (brons/zilver) en wij zijn op zoek naar wat vers bloed! Voor 5v5 zijn we op zoek naar een top/jungle. Daarnaast spelen we ook regelmatig 3v3. Dus heb je interesse in leuk potjes spelen zonder geflame en dat soort onzin? Let me know :)
Ik kan alle roles. En de ranked teams die ik maak met mijn vrienden IRL gebruiken we er toch maar 1 van.. inmiddels bestaan er 6 :'). Voor top heb ik: Wukong, Malphite, Gragas en voor de jungl heb ik: Warwick, Fiddle en Xin. Ingame name is nu: xzimatirep. Ik verander deze naam binnenkort.

Dus als jullie mij nodig hebben dan kom ik wel een potje meeknallen. Ben nu Silver IV. :)
pi_152267764
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maat van me heeft restricted chat. Vandaag eerste potje met hem ranked gespeeld en weet meteen waarom hij restricted chat heeft _O-

Waren aan het skypen, hij werd gebind door q van morgana op lvl 2 en ging dood. Ik werd meteen voor mongool uitgemaakt en onze jungler moest kanker krijgen, onze annie mid was een tyfus hoer wiens moeder kanker had door haar kind... en ga zo maar door. Uiteindelijk ging ie facking vaak dood en was het iedereen z'n schuld.

Heb toen maar opgehangen en met mid Annie lekker AFK @fountain. Ook niks meer van hem gehoord sindsdien, maar ja.... die gast gaat nog wel een keer een permaban krijgen _O-
Heb er veel toxic gezien, maar dit was gewoon echt niet leuk meer.
Leuke maat. Twee tips:
1. ga geen ruzie krijgen met je maat om een spelletje
2. zoek maten die in ieder geval een beetje opvoeding genoten hebben, want dit is wel heel erg tokkie.
pi_152268559
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:53 schreef EroSensei het volgende:

[..]


1. ga geen ruzie krijgen met je maat om een spelletje
Deze zin :)
Laatste tijd vergeten mensen echt dat LoL maar een spel is.

Frustratie kan en mag en hoort erbij, heb ik ook geregeld. Maar elkaar de tyfus schelden om wie wat verkeerd deed...
pi_152268568
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:43 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik kan alle roles. En de ranked teams die ik maak met mijn vrienden IRL gebruiken we er toch maar 1 van.. inmiddels bestaan er 6 :'). Voor top heb ik: Wukong, Malphite, Gragas en voor de jungl heb ik: Warwick, Fiddle en Xin. Ingame name is nu: xzimatirep. Ik verander deze naam binnenkort.

Dus als jullie mij nodig hebben dan kom ik wel een potje meeknallen. Ben nu Silver IV. :)
Heb je zojuist toegevoegd
~Si vis amari, ama~
pi_152268778
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:53 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Leuke maat. Twee tips:
1. ga geen ruzie krijgen met je maat om een spelletje
2. zoek maten die in ieder geval een beetje opvoeding genoten hebben, want dit is wel heel erg tokkie.
Ja sloeg nergens op 8)7
Probleem was ook dat hij al behoorlijk wat had verloren en door deze loss demoted werd na Gold V _O-
Maar alsnog. Zei ook tegen hem dat ie ff normaal moest doen, maar daar werd niet echt naar geluisterd.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152275183
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:06 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

drophack is duidelijk wat anders hoor
DDos dan :P
Because you know i'm all about that ass
pi_152281206
hoe moet ik als support morgana mn ult gebruiken ik kan niet in het team springen want die ult gaat pas na 3 fucking seconde af.
pi_152281724
gebruik hem voor de slow en voor peel > als de enemy op je carries springt. in baron / dragon pit is hij makkelijk te raken en in de jungle is het helemaal een feest.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:41 schreef wuuht het volgende:
hoe moet ik als support morgana mn ult gebruiken ik kan niet in het team springen want die ult gaat pas na 3 fucking seconde af.
Because you know i'm all about that ass
pi_152289086
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:41 schreef wuuht het volgende:
hoe moet ik als support morgana mn ult gebruiken ik kan niet in het team springen want die ult gaat pas na 3 fucking seconde af.
Veel mensen proberen weg te lopen zodra jij je ult gebruikt. Gaan ze jou focussen dan hebben jouw carries de kans om damage te doen. Daarnaast is het zaak om zsm een zhonyas te halen. Al is dat wel een duur item voor een support, maar voor morgana wel essentieel
~Si vis amari, ama~
pi_152289511
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:41 schreef wuuht het volgende:
hoe moet ik als support morgana mn ult gebruiken ik kan niet in het team springen want die ult gaat pas na 3 fucking seconde af.
- Dmg doet ie sowieso.
- Je Q snare werkt ebij (die is bijna net zo lang)
- Zhyonas
- Zoning : gebruik hem in een midlane teamfight eens op de backline van enemy team, dan hebben ze 3 keuzes: Jou binnen 3 seconden dood krijgen (hello zhyonas), uit je ult lopen (door jou positie dus richting je team, of gestunned worden en hopen dat ze het lang genoeg overleven.
- Gebruik synergy met je team (amumu ult, Oriana ult, Malphite ult, de tank met Randuims passive, Seju ult, Heca ult)
pi_152296237
De gootse tip die ik kan geven als morgana is imo:

- ult voor slow
Daarna Q op carry (die hopelijk ookal in die slow zit) en als je dan nog leeft kun je je pool gebruiken en evt andere dingen nog doen

mocht je zonyas hebben kun je er voor de tases natuurlijk ook gewoon in flashen ult zonyas en als je daar uitkomt en je mag leven do your thing
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:04:42 #36
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_152305548
wtf ik heb sinds 3 games nu ineens hoge ping ingame, terwijl als ik op speedtest of iets doe, gewoon op 30 ping kom? Tering irritant dit, how to solve? :(
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_152329499
Laatste 20 ranked games: 17win 3 lose ^O^
13 winstreak and counting (plat 5> plat 3 ook)

Me smurf is nu officeel hoger ranked dan mijn main (plat 3 50lp vs plat 3 0lp door decay)

Zit in de hoge snelheidstrain naar diamond :)
hhhhh
pi_152341588
Als iemand ranked 5s wil pm me :D
hhhhh
  woensdag 6 mei 2015 @ 20:19:39 #39
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152343094
boahw, 2x vandaag wilden die hufter mij geen penta geven ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152345016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:19 schreef pl4kkie het volgende:
boahw, 2x vandaag wilden die hufter mij geen penta geven ;(
Ik ben ADC gaan spelen omdat ik jungle en support beetje zat ben, en dat gaat heel goed. Vanmiddag bij mij ook penta gestolen, maar boeit me niet zo. Gewoon blij dat ADC momenteel echt heel goed gaat. Vanmiddag met Jinx paar potjes heel hard gecarried.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152360782
Smurf 75 games chat restricted en 35 games ranked restricted.. (moet 35 draft games winnen GVD)
Ging ik maar op me main en won er gelijk 4, oftewel 17 win streak in totaal _O-

Over penta's gesproken, eergisteren eerste op kalista had botrk runaans lw bt en enemy team stond grouped, denk dat ik penta had binnen 2 seconden :X

2e x dit op me smurf die 35 games ranked restricted.. ik verdien wss straf voor wat toxicity maar van die draft games word je pas toxic, eerst duurt de q een uur door dodges vervolgens heb je annie jungle ofzo, of word je anaal geraped door matchmaking... zo had ik een keer een match vs 2 masters die challenger in s4 waren.. hoe dan :')
hhhhh
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:29:40 #42
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152363991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben ADC gaan spelen omdat ik jungle en support beetje zat ben, en dat gaat heel goed. Vanmiddag bij mij ook penta gestolen, maar boeit me niet zo. Gewoon blij dat ADC momenteel echt heel goed gaat. Vanmiddag met Jinx paar potjes heel hard gecarried.
Ze werden niet gestolen, anders was ik gek geworden :P. Maar de laatst levende kon met enkele cijfers hp wegkomen :'(

Het was overigens 2x in hetzelfde potje. Ik speelde Vladimir top. Soms ging mijn team vechten zonder mij ondanks dat ik ze vroeg op mij te wachten. Dusja, ik kon achteraf lekker cleanen in hun jungle met een 5 man ult en 4 stacks E _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door pl4kkie op 07-05-2015 12:39:26 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152368838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Smurf 75 games chat restricted en 35 games ranked restricted.. (moet 35 draft games winnen GVD)
Ging ik maar op me main en won er gelijk 4, oftewel 17 win streak in totaal _O-

Over penta's gesproken, eergisteren eerste op kalista had botrk runaans lw bt en enemy team stond grouped, denk dat ik penta had binnen 2 seconden :X

2e x dit op me smurf die 35 games ranked restricted.. ik verdien wss straf voor wat toxicity maar van die draft games word je pas toxic, eerst duurt de q een uur door dodges vervolgens heb je annie jungle ofzo, of word je anaal geraped door matchmaking... zo had ik een keer een match vs 2 masters die challenger in s4 waren.. hoe dan :')
Draft speel ik niet (meer). Laatst was aantal weken geleden, maar daar zitten echt hele toxic gasten en de wannabe challengers die nog geen ranked durven te spelen. Die laatste game was onze botlane na 4 minuten al gedisconnect toen enemy vayne double kreeg en onze Nasus ging toen meteen AFK in onze base kutten.

Enemy wilde niet enden, dan moet je dus gewoon een kwartier wachten voordat je weer een game kan starten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152373568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Draft speel ik niet (meer). Laatst was aantal weken geleden, maar daar zitten echt hele toxic gasten en de wannabe challengers die nog geen ranked durven te spelen. Die laatste game was onze botlane na 4 minuten al gedisconnect toen enemy vayne double kreeg en onze Nasus ging toen meteen AFK in onze base kutten.

Enemy wilde niet enden, dan moet je dus gewoon een kwartier wachten voordat je weer een game kan starten.
Ja.. en als je dan afk base gaat krijg je de volgende keer als je matchmaking start een straftijd van 5min in low priority q, en als het tevaak gebeurd 10minuten en dat voor 5 games.
En low priority q, zegmaar gewoon 10minuten wachten.
hhhhh
pi_152374022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:54 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Ja.. en als je dan afk base gaat krijg je de volgende keer als je matchmaking start een straftijd van 5min in low priority q, en als het tevaak gebeurd 10minuten en dat voor 5 games.
En low priority q, zegmaar gewoon 10minuten wachten.
10 minuten heb ik gehad, pc crashte de hele tijd door oververhitting... Dus toen zat ik in low priorty que
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152388464
Tsm wordt even vernederd door fnatic
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:04:28 #47
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152442586
Hallo, ik ben weer begonnen met Leagu e en ik speel vooral met Ashe omdat ze een goede ADC is voor in het begin. Maar welke champion is hierna het beste voor beginners?

En wat betekent jungling precies? Is dat alle dragons etc killen voor buffs? En waarom haten veel mensen Teemo? Wat is er mis met hem?
:)
pi_152443255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:04 schreef mvdk_ het volgende:
Hallo, ik ben weer begonnen met Leagu e en ik speel vooral met Ashe omdat ze een goede ADC is voor in het begin. Maar welke champion is hierna het beste voor beginners?

En wat betekent jungling precies? Is dat alle dragons etc killen voor buffs? En waarom haten veel mensen Teemo? Wat is er mis met hem?
Annie voor apc
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:30:38 #49
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152445915
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:24 schreef blow... het volgende:

[..]

Annie voor apc
Annie heb ik al gekocht dus haar ga ik zeker uitproberen
:)
pi_152455797
wtf, elke keer game crashed en als je probeert te reconnecten krijg je alleen zwart scherm. Rito fix your shit.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152458609
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Annie heb ik al gekocht dus haar ga ik zeker uitproberen
Speel vooral point-and-click champions (dus champions die weinig skillshots hebben) om het spelletje te leren. Dat is in het begin belangrijker dan per se de sterkste champions te picken om het spelletje te winnen.
  zondag 10 mei 2015 @ 16:51:03 #52
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152462684
Lol, dit is best wel triest, we krijgen team disconnect. Komen we terug, gelijk in defeat lobby. Hebben de andere members gesurrenderd :')

[ Bericht 2% gewijzigd door pl4kkie op 11-05-2015 09:35:48 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152470635
Thank god the bard trolls are getting less and less with each passing day *O*
  maandag 11 mei 2015 @ 09:28:10 #54
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152481889
Pfffff, ik wil echt een vast team (met skype of whatever).
Ik word echt simpel van de apen waar ik mee word samengegooid.
Vooral als ik top speel met Garen of jungle met Rek'Sai. Ben ik heel sterk bezig en laat de rest het echt volledig afweten.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  maandag 11 mei 2015 @ 13:15:41 #55
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152487539
ik kan niet eens winnen van intermediate bots ;(
:)
pi_152487894
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:15 schreef mvdk_ het volgende:
ik kan niet eens winnen van intermediate bots ;(
blijf oefenen
Because you know i'm all about that ass
pi_152488051
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef pl4kkie het volgende:
Lol, dit is best wel triest, we krijgen team disconnect. Komen we terug, gelijk in defeat lobby. Hebben de andere members gesurrenderd :')
Gesurrenderd of ge-end?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:55:54 #58
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152488552
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:15 schreef mvdk_ het volgende:
ik kan niet eens winnen van intermediate bots ;(
Blijven oefenen idd. En als je vrienden hebt die al wat langer spelen kan je eens vragen of ze je een beetje wegwijs willen maken via skype oid. Of een vriendelijke Fok!er zoeken die je een beetje wilt helpen :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_152488889
Gister trouwens dus game gehad waar ik niet kon connecten, maar die staat er nu ook helemaal niet meer tussen, geen eens loss prevented. Las op boards dat ik niet de enige ben. Daarnaast ook met Thresh gister gehad dat ik een aantal met death sentence mensen gewoon had gehooked maar het niet gebeurde... heel vreemd.

Laatste tijd is de game weer beetje buggy. Ook al dat gezeik met skins de afgelopen dagen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 11 mei 2015 @ 19:00:32 #60
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152498060
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gesurrenderd of ge-end?
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gesurrenderd of ge-end?
Ze zeiden dat ze gesurrenderd hadden, ik kreeg en nog 2 andere kregen een dc. Toen we terug kwamen in de post lobby had iedereen zoiets van wtf is hier gebeurd. Zelfs het enemy team.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152504606
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:00 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

[..]

Ze zeiden dat ze gesurrenderd hadden, ik kreeg en nog 2 andere kregen een dc. Toen we terug kwamen in de post lobby had iedereen zoiets van wtf is hier gebeurd. Zelfs het enemy team.
Oh, oke. Dat is best kut ja :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 11 mei 2015 @ 22:10:00 #62
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152506549
yay mijn eerste intermediate bot winst en mijn eerste double kill vandaag! :D

vandaag maar Annie uitgeprobeerd maar dat ging niet echt goed, ik krijg het niet voor elkaar om Tibbers met de juiste timing te spawnen, iemand tips voor Anmie?
:)
pi_152506720
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef mvdk_ het volgende:
yay mijn eerste intermediate bot winst en mijn eerste double kill vandaag! :D

vandaag maar Annie uitgeprobeerd maar dat ging niet echt goed, ik krijg het niet voor elkaar om Tibbers met de juiste timing te spawnen, iemand tips voor Anmie?
Wat je summoner name? Dan zal ik eens naar je build kijken. En tips voor Annie, tja ben zelf niet zo'n Annie speler, maar tibbers raken mag eigenlijk niet zo heel moeilijk zijn. Meestal in bush wachten tot enemy gepusht is en dan drop je tibbers.

Heb je je abilties op normal of quick cast staan?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 11 mei 2015 @ 22:38:54 #64
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152507788
Iemand die morgen tot 16.00 wil duo queuen met een een unranked persoon? *Vorig seizoen S5, maar kreeg een ban omdat ik geboost was en iemand anders geboost zou hebben*
  dinsdag 12 mei 2015 @ 00:10:55 #65
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152511086
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat je summoner name? Dan zal ik eens naar je build kijken. En tips voor Annie, tja ben zelf niet zo'n Annie speler, maar tibbers raken mag eigenlijk niet zo heel moeilijk zijn. Meestal in bush wachten tot enemy gepusht is en dan drop je tibbers.

Heb je je abilties op normal of quick cast staan?
Mijn summoner name is Meloettaaa maar ik zit in de North America zone. Ik ben pas level 6 dus heb geen hele uitgebreide build :P

ik kan wel screenshots maken o.i.d. van mijn build
:)
pi_152513893
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:10 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Mijn summoner name is Meloettaaa maar ik zit in de North America zone. Ik ben pas level 6 dus heb geen hele uitgebreide build :P

ik kan wel screenshots maken o.i.d. van mijn build
een itembuild is niet afhankelijk van level. ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_152513904
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 00:10 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Mijn summoner name is Meloettaaa maar ik zit in de North America zone. Ik ben pas level 6 dus heb geen hele uitgebreide build :P

ik kan wel screenshots maken o.i.d. van mijn build
Je builds op Ashe zijn nogal bijzonder. Waarom koop je elke keer meerdere attackspeed boots?

Ik heb ook een account op NA, houd er rekening mee dat je ping veel hoger is waardoor het allemaal net iets minder soepel speelt
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152513920
Koop geen items dubbel totdat je weet wat je doet :).
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:07:17 #69
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152514174
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 07:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je builds op Ashe zijn nogal bijzonder. Waarom koop je elke keer meerdere attackspeed boots?

Ik heb ook een account op NA, houd er rekening mee dat je ping veel hoger is waardoor het allemaal net iets minder soepel speelt
De laatste paar matches heb ik inderdaad teveel Berserker's Greaves gekocht, dat is vooral omdat ik vind dat Ashe's auto-attack een beetje traag is, waardoor je veel damage misloopt en ik vind de enchantments fijn, vooral de movement speed. Hiervoor dacht ik dat ik altijd te weinig geld had om de goede items zoals Infinity Edge te kopen omdat ze zo duur zijn, maar iemand heeft uitgelegd dat je ook stukjes kunt kopen waardoor het goedkoper wordt. Ik heb een build gevonden op Mobafire die ik vanaf nu ga volgen, waardoor ik geen rare builds heb :P

Tot zover heb ik nog geen probleem gehad met hoge pings, maar ik heb ook nog geen PvP wedstrijd gespeeld, alleen tegen bots. Ik ben wel vaak laatste die 100% heeft in het startscherm. Tijdens de match met Annie had ik wel veel fps drops toen ik bij de base van de tegenstanders was, maar ik weet niet precies waarom.
:)
pi_152514200
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:07 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

De laatste paar matches heb ik inderdaad teveel Berserker's Greaves gekocht, dat is vooral omdat ik vind dat Ashe's auto-attack een beetje traag is, waardoor je veel damage misloopt en ik vind de enchantments fijn, vooral de movement speed. Hiervoor dacht ik dat ik altijd te weinig geld had om de goede items zoals Infinity Edge te kopen omdat ze zo duur zijn, maar iemand heeft uitgelegd dat je ook stukjes kunt kopen waardoor het goedkoper wordt. Ik heb een build gevonden op Mobafire die ik vanaf nu ga volgen, waardoor ik geen rare builds heb :P

Tot zover heb ik nog geen probleem gehad met hoge pings, maar ik heb ook nog geen PvP wedstrijd gespeeld, alleen tegen bots. Ik ben wel vaak laatste die 100% heeft in het startscherm. Tijdens de match met Annie had ik wel veel fps drops toen ik bij de base van de tegenstanders was, maar ik weet niet precies waarom.
Koop eerst bf, of anders pickaxe. Bouw in ieder geval eerst damage, dan attack speed.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:14:11 #71
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152514227
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Koop eerst bf, of anders pickaxe. Bouw in ieder geval eerst damage, dan attack speed.
Dat is wat de Mobafire build ook aanbeveelt. Bedankt! :)
:)
pi_152516563
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef mvdk_ het volgende:
yay mijn eerste intermediate bot winst en mijn eerste double kill vandaag! :D

vandaag maar Annie uitgeprobeerd maar dat ging niet echt goed, ik krijg het niet voor elkaar om Tibbers met de juiste timing te spawnen, iemand tips voor Anmie?
Annie-g0d hier (alle annie skins, ayy lmao)

Je moet je spells cyclen, zodra je op 3 stacks zit gooi je q en zsm tibbers voor de stun dan heb je nog een q w en ignite en als je ze dan niet heb gekillt moet je niet met ad runes annie spelen.

En als je geganked word net doen alsof je struggles heb maar stiekem wacht je op je stacks om te stunnen en pak je de ezy doublekill
hhhhh
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:54:30 #73
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152520582
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]
Annie-g0d hier (alle annie skins, ayy lmao)

Je moet je spells cyclen, zodra je op 3 stacks zit gooi je q en zsm tibbers voor de stun dan heb je nog een q w en ignite en als je ze dan niet heb gekillt moet je niet met ad runes annie spelen.

En als je geganked word net doen alsof je struggles heb maar stiekem wacht je op je stacks om te stunnen en pak je de ezy doublekill
ayy thanks
:)
pi_152527336
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:14 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Dat is wat de Mobafire build ook aanbeveelt. Bedankt! :)
probuilds.net is iets beter dan mobafire imo.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:15:58 #75
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152529683
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef blow... het volgende:

[..]

probuilds.net is iets beter dan mobafire imo.
Bedankt voor de websites! Ik zal proberen om gebruik te maken van beide sites :Y
:)
pi_152530129
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Bedankt voor de websites! Ik zal proberen om gebruik te maken van beide sites :Y
Probeer ook Master Yi eens uit. Of Warwick. Naar mijn mening echt de makkelijkste in de game. Dan maak je al kennis met melee champs.
pi_152530217
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:15 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Bedankt voor de websites! Ik zal proberen om gebruik te maken van beide sites :Y
lolking. Net is heel handig. Lolnexus is ook wel fijn.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:33:34 #78
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152530231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Probeer ook Master Yi eens uit. Of Warwick. Naar mijn mening echt de makkelijkste in de game. Dan maak je al kennis met melee champs.
Ik speelde laatste potje met een Master Yi op mid en dat was de eerste Pentakill die ik ooit heb gezien in League, ik zal zeker een paar karakters gaan kopen!

Hoe is Jinx trouwens? Ik wil haar op zich wel kopen maar misschien is het een karakter die totaal niet geschikt is voor mij, en aangezien ze 6k is is dat best wel een risico :P
:)
pi_152531258
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:33 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ik speelde laatste potje met een Master Yi op mid en dat was de eerste Pentakill die ik ooit heb gezien in League, ik zal zeker een paar karakters gaan kopen!

Hoe is Jinx trouwens? Ik wil haar op zich wel kopen maar misschien is het een karakter die totaal niet geschikt is voor mij, en aangezien ze 6k is is dat best wel een risico :P
Jinx is een champion waarbij je heel goed moet zijn in richten, afstand kunnen houden en goed moeten kunnen farmen. Ik zou jinx nog niet direct kopen als ik jou was. Het is dan niet echt de moeilijkste maar zeker niet de makkelijkste.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:13:53 #80
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152531417
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:33 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ik speelde laatste potje met een Master Yi op mid en dat was de eerste Pentakill die ik ooit heb gezien in League, ik zal zeker een paar karakters gaan kopen!

Hoe is Jinx trouwens? Ik wil haar op zich wel kopen maar misschien is het een karakter die totaal niet geschikt is voor mij, en aangezien ze 6k is is dat best wel een risico :P
In jouw geval zou ik je gewoon aanraden om niet meteen een dure champ te kopen maar ze eerst te proberen in free week ;).
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_152531444
Voor beginnenende adcs zijn sivir en Caitlyn heel goed imo
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:16:56 #82
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152531531
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef blow... het volgende:
Voor beginnenende adcs zijn sivir en Caitlyn heel goed imo
Ik zal Sivir nu kopen, maar Ashe blijft wel mijn favoriete karakter denk ik :)
:)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:28:09 #83
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152531967
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:16 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ik zal Sivir nu kopen, maar Ashe blijft wel mijn favoriete karakter denk ik :)
Als je wat beter wordt en wat andere adc champions gespeeld, zal je ashe niet meer als favoriet hebben :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152534478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:28 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als je wat beter wordt en wat andere adc champions gespeeld, zal je ashe niet meer als favoriet hebben :P
nog steeds mijn favoriet hoor :6
Because you know i'm all about that ass
pi_152535605
Leuk als je als adc getowerdived wordt door 4 man en jij en je support ze allemaal killen. Triple kill op minuut 6 _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152540355
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:37 schreef blow... het volgende:

[..]

nog steeds mijn favoriet hoor :6
Ashe is (ben nog aant sparen voor Jinx) mijn eerste adc. In het begin vond ik haar geweldig leuk maar na zo'n 30 potjes werd ik zo moe van haar. Misschien had ik ook iets meer moeten afwisselen met champs maar ik kan nu iig niet wachten totdat Ashe's rework uit is. Haar abilities worden veel beter naar mijn mening.
pi_152543751
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Ashe is (ben nog aant sparen voor Jinx) mijn eerste adc. In het begin vond ik haar geweldig leuk maar na zo'n 30 potjes werd ik zo moe van haar. Misschien had ik ook iets meer moeten afwisselen met champs maar ik kan nu iig niet wachten totdat Ashe's rework uit is. Haar abilities worden veel beter naar mijn mening.
gespeeld tot level 28 en toen overgstapt op teemo _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_152544750
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:28 schreef blow... het volgende:

[..]

gespeeld tot level 28 en toen overgstapt op teemo _O_
Teemo O+ Moet die echt weer meer gaan spelen, heb omega squad skin zelfs dus alle reden om hem non-stop te spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152544841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Teemo O+ Moet die echt weer meer gaan spelen, heb omega squad skin zelfs dus alle reden om hem non-stop te spelen.
de eerste keer dat ik in zo'n omega squad shroom stapte wist ik niet wat het was.. En de 50 keer erna ook niet :')
Because you know i'm all about that ass
pi_152545150
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:50 schreef blow... het volgende:

[..]

de eerste keer dat ik in zo'n omega squad shroom stapte wist ik niet wat het was.. En de 50 keer erna ook niet :')
Die animation is wellicht een beetje overdreven ja _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:03:33 #91
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152545467
Ik dacht dat de community Teemo vooral haatte :P
:)
pi_152548682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:03 schreef mvdk_ het volgende:
Ik dacht dat de community Teemo vooral haatte :P
hij is leuk om te spelen maar ertegen spelen is echt een pain
Because you know i'm all about that ass
pi_152548815
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:46 schreef blow... het volgende:

[..]

hij is leuk om te spelen maar ertegen spelen is echt een pain
Dit dus
pi_152554483
Jezus, volgens mij wordt er veel geboost tegenwoordig. Hoeveel gold players ik wel niet tegenkom met low silver mmr op het moment... en dan spelen ze ook allemaal echt belabberd.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152554532
Ik wouw dat alle champions voor mij nog nieuw waren.. in de tijd dat league nog leuk was _O- Geniet ervan...

Anyways is er een fok ranked 5's? 2 van mijn irl mates zijn gestopt met league en nu hebben we dit seizoen nog 0x ranked 5s gespeeld :'(
hhhhh
pi_152568168
Ik zit in een soort van fok team dacht ik
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:01:44 #97
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_152569924
Misschien een idee om een echt Fok! team te beginnen?
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:12:40 #98
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152570295
Bronze I na de placements. Laatste game solo bot support omdat mn ADC er niet bij was. Lekker AFK enzo. Vanmiddag een DC gehad vanwege het eruit ploffen van het internet knooppunt hier in Nederland. Heerlijk :(
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:20:37 #99
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152570615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef NuckChorris het volgende:
Misschien een idee om een echt Fok! team te beginnen?
Die poging is vaak gedaan. Vaak gefaald ook :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:40:03 #100
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_152571512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:20 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Die poging is vaak gedaan. Vaak gefaald ook :+
Hoezo gefaald? :P
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:53:42 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152572110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:40 schreef NuckChorris het volgende:

[..]

Hoezo gefaald? :P
Het fijne weet ik er allemaal niet van. Maar het kwam vooral doordat mensen niet kwamen opdagen op afgesproken tijden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152572728
Gewoon iedereen in een team, zullen altijd wel mensen online zijn voor 5vs5 of 3vs3 ranked
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:22:48 #103
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_152573491
Ik kan wel wat starten en dan zien we vanzelf wel of het wat is toch?
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
pi_152573541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef NuckChorris het volgende:
Ik kan wel wat starten en dan zien we vanzelf wel of het wat is toch?
IGN GringoNL
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:02:17 #105
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152575496
IGN Meloettaaa

:D:D:D:D:D::D:D::D:D
ik ben pas level 6 though :P
:)
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:18:20 #106
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152576364
Ik ben weer ff klaar met lol voor vandaag. Man man man. Wel leuke potjes gehad en weer promo's naar silver 1 maar de laaste win deed het hem.

Early game feed door team. Gelukkig hadden we een super lategame comp wat we ook haalden met 52 minuten :7. Maar ze luisterde werkelijk nergens naar. We hadden 2 inhibs down, ipv de 3e ook te pakken bleven ze maar rondjes rennen in hun base we stonden denk ik 3 minuten lang rondjes te rennen omdat niemand wou of kon enagagen op een fatsoenlijke manier.. Ondertussen heb 1000x gepinged heb op die laatste turret en inhib omdat ze 3 supercreep waves niet konden defenden. De 2 die ze nu hadden ging wel redelijk met hun wave clear. Mja als alistar supp doe je niet veel in je uppie :'(

Opeens was het enemy team het blijkbaar zat ofzo en diveden ze ons wat ons dan de win weer opleverde. Zoals ik al zei, wel leuke potjes maar de onwilligheid af en toe. Pfft :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152580244
Idd gewoon zoveel mogelijk mensen in 1 team en teamcaptain iemand die veel speelt, moet vast wel lukken
hhhhh
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:50:52 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152589216
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152592207
quote:
Ja weet het, staan al behoorlijk gameplay video's van pbe op YouTube
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152593878
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef NuckChorris het volgende:
Ik kan wel wat starten en dan zien we vanzelf wel of het wat is toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Hetbanaantje op 14-05-2015 17:41:25 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:55:23 #111
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152594984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef NuckChorris het volgende:
Misschien een idee om een echt Fok! team te beginnen?
Silver/Gold mmr.

Ign: Djurres

Zie de invite wel tegemoet, kan evt voor FOK teamspeak server zorgen
Tadumtiedum.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:11:02 #112
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152595423
Mocht het fok-team nog een jungler/top laner nodig hebben...
IGN is Swalthie, summoner name is Corvinus.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:30:13 #113
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152595978
Summonername: pl4kkie. Kan vrijwel alle lanes spelen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152597458
Die ashe rework, wat ik gezien heb behoorlijk veranderd
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:03:09 #115
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152598433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die ashe rework, wat ik gezien heb behoorlijk veranderd
Haar passive lijkt wel flink verbeterd maar Volley is juist slechter geworden :'(
:)
pi_152598562
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Haar passive lijkt wel flink verbeterd maar Volley is juist slechter geworden :'(
Slechter?! Ze kreeg er toch juist meer pijlen bij (dus meer ((kans op)) damage)???
pi_152598670
iemand die NU een ranked 5s potje kan? ik en me maat zijn duo bot en dus looking voor de andere 3 roles

Quote me met je summonername
hhhhh
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:41:26 #118
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152599568
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:08 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Slechter?! Ze kreeg er toch juist meer pijlen bij (dus meer ((kans op)) damage)???
Ja en nee. De kans dat de tank line of creeps de pijlen absorberen is groter geworden. Je wordt dus niet perse door meer pijlen gehit.

Heeft iemand mij vandaag toegevoegd op LoL? Kreeg een Inv van een lvl 2. Die heb ik gedeclined : P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152600796
Toch wel leuk als hele team je honored en je de hero noemt als support zijnde
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152602225
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Haar passive lijkt wel flink verbeterd maar Volley is juist slechter geworden :'(
Hoezo is het slechter?
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:09:37 #121
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152602616
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:00 schreef blow... het volgende:

[..]

Hoezo is het slechter?
Ondanks dat Volley nu meer arrows schiet kunnen minions meerdere arrows "absorben". Dat betekent dat ze door meerdere arrows geraakt worden, maar ze kunnen maar gedamaged worden door 1 arrow. Dat betekent dat je niet echt meer door hele waves van minions kunt schieten.

By the way heb ik nog geen match met de vernieuwde Ashe gespeeld.
:)
pi_152602730
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ondanks dat Volley nu meer arrows schiet kunnen minions meerdere arrows "absorben". Dat betekent dat ze door meerdere arrows geraakt worden, maar ze kunnen maar gedamaged worden door 1 arrow. Dat betekent dat je niet echt meer door hele waves van minions kunt schieten.

By the way heb ik nog geen match met de vernieuwde Ashe gespeeld.
naar mijn ervaring valt het wel mee al zou het wel kunnen voorkomen nu je het zegt.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:15:12 #123
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152602829
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef blow... het volgende:

[..]

naar mijn ervaring valt het wel mee al zou het wel kunnen voorkomen nu je het zegt.
Ik gebruikte Ashe's Volley ook vaak om te poken of door minions heen te schieten maar dat lukt waarschijnlijk niet echt meer. Maar ik ben een LoL noob dus ik weet er niet zoveel vanaf \o/
:)
pi_152603261
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Ik gebruikte Ashe's Volley ook vaak om te poken of door minions heen te schieten maar dat lukt waarschijnlijk niet echt meer. Maar ik ben een LoL noob dus ik weet er niet zoveel vanaf \o/
polen met volley is wel goed hoor :). Met 9 arrows wordt je clear wel beter.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:29:53 #125
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152603346
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef blow... het volgende:

[..]

polen met volley is wel goed hoor :). Met 9 arrows wordt je clear wel beter.
Klopt, maar met de nieuwe update schiet je vgm niet zo makkelijk door waves heen ;(
:)
pi_152603775
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Klopt, maar met de nieuwe update schiet je vgm niet zo makkelijk door waves heen ;(
de arrows zijn wel dunner geworden in verhouding
Because you know i'm all about that ass
pi_152604158
Voor de discussie: veranderingen van volley Ashe.

quote:
COST 60 mana ⇒ 50 mana
COOLDOWN 16/13/10/7/4 seconds ⇒ 12/10/8/6/4 seconds
ARROWS FIRED 7 ⇒ 9
MISSILE WIDTH 1 ⇒ 20
VOLLEY BLOCKER Enemies can now block multiple arrows, but will only take damage from the first.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152604319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de discussie: veranderingen van volley Ashe.

[..]

missile width was 1? Nu 20? Weet je dat zeker? :P
Because you know i'm all about that ass
pi_152604728
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:53 schreef blow... het volgende:

[..]

missile width was 1? Nu 20? Weet je dat zeker? :P
Rechtstreeks van league of legends site, heb het 3x gecontroleerd.

Check it yourself
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:07:02 #130
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152604862
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:53 schreef blow... het volgende:

[..]

missile width was 1? Nu 20? Weet je dat zeker? :P
Die 20 zorgt er dus voor dat enemies door meerdere arrows gehit kunnen worden. Wss overlappen de hitboxes elkaar nu.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152606866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Die 20 zorgt er dus voor dat enemies door meerdere arrows gehit kunnen worden. Wss overlappen de hitboxes elkaar nu.
wel altijd een hit dus als ze in range zijn :p
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:09:27 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152607720
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 22:51 schreef blow... het volgende:

[..]

wel altijd een hit dus als ze in range zijn :p
Ja, maar dat kunnen dus ook creeps zijn.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152615235
Gisteren ranked 5s eerst met 3 Nederlanders en een fransman en engelsman, 3x gewonnen toen in het zelfde team gewonnen met 5 Nederlanders, Best een goede guy ontmoet die het fucking serieus neemt met callen enzo.

Anyway iemand die hier redelijk hoog elo is en ranked 5s serieus wilt spelen? we hebben liever gewoon 8 Nederlanders in het team.

Met redelijk hoog bedoel ik gold+ en dan beetje meta champs kunnen spelen, zoeken vooral een jungler en toplaner.
Denk dat we vanavond wel weer potje gaan :)
hhhhh
pi_152615383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Gisteren ranked 5s eerst met 3 Nederlanders en een fransman en engelsman, 3x gewonnen toen in het zelfde team gewonnen met 5 Nederlanders, Best een goede guy ontmoet die het fucking serieus neemt met callen enzo.

Anyway iemand die hier redelijk hoog elo is en ranked 5s serieus wilt spelen? we hebben liever gewoon 8 Nederlanders in het team.

Met redelijk hoog bedoel ik gold+ en dan beetje meta champs kunnen spelen, zoeken vooral een jungler en toplaner.
Denk dat we vanavond wel weer potje gaan :)
ik wil wel meedoen (weet niet of vanavond kan) maar ben niet heel hoog elo (gold v)
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:27:05 #135
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152618338
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_152618891
quote:
Steelback heeft fnatic meer te brengen dan Rekkles. Jammer dat hij zo wordt afgeschreven want die jongen heeft veel potentie. Ben benieuwd hoe dat nu gaat worden, of het vertrek van Steelback of een constructie zoals ze bij SK Telecom T1 hebben. Hoop het laatste.

Toch wel benieuwd hoe Yellowstar t.o.v. Rekkles staat, die gewoon heeft toegegeven Fnatic verlaten te hebben, omdat hij het een zinkend schip vond. Daarnaast kon hij het niet vinden met het team en de sponsors rondom Fnatic en dan nu gewoon met hangende pootjes terug komen.

Als Yellowstar zijnde zou ik niet zo heel blij zijn met hem.

Elements is ook goed uitgekleed btw _O- Ik wist dat Krepo stopte en dat Shook waarschijnlijk er uit gekicked werd (die is een beetje slachtoffer geworden van de nieuwe meta en role van jungler). Al met al ben ik erg benieuwd. Wel leuk dat Tabzz terug komt in de LCS.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:14:41 #137
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152619329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Steelback heeft fnatic meer te brengen dan Rekkles. Jammer dat hij zo wordt afgeschreven want die jongen heeft veel potentie. Ben benieuwd hoe dat nu gaat worden, of het vertrek van Steelback of een constructie zoals ze bij SK Telecom T1 hebben. Hoop het laatste.

Toch wel benieuwd hoe Yellowstar t.o.v. Rekkles staat, die gewoon heeft toegegeven Fnatic verlaten te hebben, omdat hij het een zinkend schip vond. Daarnaast kon hij het niet vinden met het team en de sponsors rondom Fnatic en dan nu gewoon met hangende pootjes terug komen.

Als Yellowstar zijnde zou ik niet zo heel blij zijn met hem.

Elements is ook goed uitgekleed btw _O- Ik wist dat Krepo stopte en dat Shook waarschijnlijk er uit gekicked werd (die is een beetje slachtoffer geworden van de nieuwe meta en role van jungler). Al met al ben ik erg benieuwd. Wel leuk dat Tabzz terug komt in de LCS.
Wat ik begrepen heb is dat Steeelback in ieder geval de komende summer split als substitute gaat fungeren. Rekkles heeft inderdaad wel wat weg van een gloryhunter met dit soort overstappen ja.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_152619605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:14 schreef StefanW het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat Steeelback in ieder geval de komende summer split als substitute gaat fungeren. Rekkles heeft inderdaad wel wat weg van een gloryhunter met dit soort overstappen ja.
Klopt, als hij nou zelf eens bij een team kan laten zien dat hij dé carry is, maar nee. Altijd afhankelijk van anderen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:28:39 #139
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152619670
Ik ben misschien nog wel het benieuwdst naar wat Origen deze split gaat laten zien. Heb de challenger series een beetje van de zijlijn gevolgd, maar daar waren ze echt met heeeeele ruime voorsprong beter dan de rest.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_152619893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef StefanW het volgende:
Ik ben misschien nog wel het benieuwdst naar wat Origen deze split gaat laten zien. Heb de challenger series een beetje van de zijlijn gevolgd, maar daar waren ze echt met heeeeele ruime voorsprong beter dan de rest.
Mag opzich wel met xPeke (toch een van de beste mids van EU). Daar naast Soaz en Amazing. Allemaal LCS ervaring en ook sommige zelfs Worlds ervaring.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:59:10 #141
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152620518
Lijkt allemaal wel erg serieus, deze eSports business... :P
:)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:59:41 #142
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152620536
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:59 schreef mvdk_ het volgende:
Lijkt allemaal wel erg serieus, deze eSports business... :P
Is het ook. Er wordt flink geld in verdient
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:01:19 #143
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152620576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Is het ook. Er wordt flink geld in verdient
Kan iemand een uitleg geven wat hier boven allemaal gepraat wordt? Ik begrijp er ook vrij weinig van :P
:)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:10:27 #144
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152620797
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:01 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Kan iemand een uitleg geven wat hier boven allemaal gepraat wordt? Ik begrijp er ook vrij weinig van :P
Wat wil je weten? :7
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:12:30 #145
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152620847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:10 schreef StefanW het volgende:

[..]

Wat wil je weten? :7
Welke teams bestaan er, welke teams zijn ongeveer het beste, hoe zit dit allemaal in elkaar en wie zijn de bekende spelers :P
:)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:27:35 #146
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152621199
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:12 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Welke teams bestaan er, welke teams zijn ongeveer het beste, hoe zit dit allemaal in elkaar en wie zijn de bekende spelers :P
Er zijn in totaal 5 competities op de wereld. Elk heeft weer een zeg maar eredivisie en een eerste divisie. In Europa is dat respectievelijk de LCS en Challenger Series. Allebei met 10 teams.
Er worden twee splits gespeeld (spring en summer), elke keer eerst iedereen twee keer tegen elkaar en dan best-of-5 playoffs. De winnaar van de summer split en de twee teams met de meeste punten over de twee splits gaan naar Worlds (het WK).

De beste teams (eigen mening ofc) zijn Fnatic, SK Gaming en Origen (net gepromoveerd)
De beste spelers zijn:
Top: Huni (Fnatic)
Mid: xPeke (Origen)
ADC: Forg1ven (ervan uitgaand dat hij naar Gambit gaat)
Supp: Yellowstar (Fnatic)
Jungle: 'Svenskeren (SK Gaming)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:34:39 #147
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152621365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:27 schreef StefanW het volgende:

[..]

Er zijn in totaal 5 competities op de wereld. Elk heeft weer een zeg maar eredivisie en een eerste divisie. In Europa is dat respectievelijk de LCS en Challenger Series. Allebei met 10 teams.
Er worden twee splits gespeeld (spring en summer), elke keer eerst iedereen twee keer tegen elkaar en dan best-of-5 playoffs. De winnaar van de summer split en de twee teams met de meeste punten over de twee splits gaan naar Worlds (het WK).

De beste teams (eigen mening ofc) zijn Fnatic, SK Gaming en Origen (net gepromoveerd)
De beste spelers zijn:
Top: Huni (Fnatic)
Mid: xPeke (Origen)
ADC: Forg1ven (ervan uitgaand dat hij naar Gambit gaat)
Supp: Yellowstar (Fnatic)
Jungle: 'Svenskeren (SK Gaming)
Dus splits zijn 2x tegen elkaar spelen?
:)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:36:48 #148
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152621410
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:34 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Dus splits zijn 2x tegen elkaar spelen?
Yep, dan gaan de 6 beste door naar de play-offs. Dan speelt eerst 3 tegen 6 en 4 tegen 5, vervolgens schuiven die door naar de halve finales (tegen of de nr 1 of de nr 2) en dan de finale.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:38:25 #149
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152621450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:36 schreef StefanW het volgende:

[..]

Yep, dan gaan de 6 beste door naar de play-offs. Dan speelt eerst 3 tegen 6 en 4 tegen 5, vervolgens schuiven die door naar de halve finales (tegen of de nr 1 of de nr 2) en dan de finale.
Oké, bedankt. Ik zal wel wat meer over de competitive scene lezen dan :P
:)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:40:50 #150
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152621517
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

Oké, bedankt. Ik zal wel wat meer over de competitive scene lezen dan :P
op http://www.lolesports.com kun je sowieso alles lezen over alle competities. Ik volg zo veel mogelijk, maar kijk ook hoe de pro's spelen en of ik mijzelf daar op kan verbeteren.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:41:28 #151
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152621532
Je kan ook even een beetje rondkijken op www.lolesports.com. Dat is de officiele site van riot
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:25:28 #152
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152622816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Gisteren ranked 5s eerst met 3 Nederlanders en een fransman en engelsman, 3x gewonnen toen in het zelfde team gewonnen met 5 Nederlanders, Best een goede guy ontmoet die het fucking serieus neemt met callen enzo.

Anyway iemand die hier redelijk hoog elo is en ranked 5s serieus wilt spelen? we hebben liever gewoon 8 Nederlanders in het team.

Met redelijk hoog bedoel ik gold+ en dan beetje meta champs kunnen spelen, zoeken vooral een jungler en toplaner.
Denk dat we vanavond wel weer potje gaan :)
Ben geen gold, Silver 1 op het moment.
Tadumtiedum.
pi_152626242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Gisteren ranked 5s eerst met 3 Nederlanders en een fransman en engelsman, 3x gewonnen toen in het zelfde team gewonnen met 5 Nederlanders, Best een goede guy ontmoet die het fucking serieus neemt met callen enzo.

Anyway iemand die hier redelijk hoog elo is en ranked 5s serieus wilt spelen? we hebben liever gewoon 8 Nederlanders in het team.

Met redelijk hoog bedoel ik gold+ en dan beetje meta champs kunnen spelen, zoeken vooral een jungler en toplaner.
Denk dat we vanavond wel weer potje gaan :)
ik doe graag mee. Ign staat in je dm.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:47:30 #154
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_152663395
mijn eerste triple kill ooit met Ashe :Y

eigenlijk een quad kill maar ik was 2 seconde te laat ofzo
:)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 23:18:51 #155
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_152664354
ING: Shadowkid053
pi_152688517
Rito pls... 99 LP :')
pi_152688952
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:51 schreef Hetbanaantje het volgende:
Rito pls... 99 LP :')
Hahaha _O-

Net potje graves wat best lekker ging. 17/1/3 :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152689743
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Net potje graves wat best lekker ging. 17/1/3 :P
Graves burst is ook niet normaal wanneer je 3/0 komt. :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:45:56 #159
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152757298
Hebben meer mensen dit? Ik zit al minutenlang vast in een 100% loadingscreen. League is niet vast geslagen want m'n ping gaat gewoon omhoog en omlaag.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:50:52 #160
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152757487
Heb ik 1 keer eerder gehad, toen Alt+F4 en reconnect en de rest was al 7 minuten in game :'). Was gelukkig een botgame
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  dinsdag 19 mei 2015 @ 19:58:57 #161
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152760604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef Narcotical het volgende:
Heb ik 1 keer eerder gehad, toen Alt+F4 en reconnect en de rest was al 7 minuten in game :'). Was gelukkig een botgame
Ik alt f4 alleen als ik zeker weet dat lol vast is gelopen. Maar m'n ping schommelde gewoon tussen 15 en 20. Dan blijf ik altijd netjes wachten. Maar het was wel frappant.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 22:11:04 #162
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152770627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik alt f4 alleen als ik zeker weet dat lol vast is gelopen. Maar m'n ping schommelde gewoon tussen 15 en 20. Dan blijf ik altijd netjes wachten. Maar het was wel frappant.
Ja ik was dus eerst ook blijven wachten maar toen was de rest dus al 7 minuten in game :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_152789922
Net Renekton gekocht. Wat een geweldige champ is dat :D. Overpowerd zelfs Olaf. :P
pi_152791688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:49 schreef Hetbanaantje het volgende:
Net Renekton gekocht. Wat een geweldige champ is dat :D. Overpowerd zelfs Olaf. :P
Zelfs Olaf?
Als in, dat leek je onmogelijk?

Ik vermoed dat je weinig champions hebt :)
pi_152793752
Ik moet echt weer mid gaan spelen met Leblanc. Echt een heerlijke champ.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:33:58 #166
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152803122
League of retards vanavond. Holy shit. Heb nog geen fatsoenlijk team gehad.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152804574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 15:53 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Zelfs Olaf?
Als in, dat leek je onmogelijk?

Ik vermoed dat je weinig champions hebt :)
Olaf is een hele sterke toplaner.Naar mijn mening zijn er weinig champs die Olaf de baas zijn in 1 v 1 close combat.
pi_152804628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
League of retards vanavond. Holy shit. Heb nog geen fatsoenlijk team gehad.
Zeg dat wel, net in ranked een supp gehad die nog nooit minder dan 10 deaths per game gehad heeft. En vervolgens allemaal op ons te zeiken dat wij alles moeten tanken. :') Verder nog een Yi gehad in dezelfde game die op de spawn bleef staan. Terwijl die wel connected was. Hij zat de boel expres te verneuken.
pi_152813229
quote:
13s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Zeg dat wel, net in ranked een supp gehad die nog nooit minder dan 10 deaths per game gehad heeft. En vervolgens allemaal op ons te zeiken dat wij alles moeten tanken. :') Verder nog een Yi gehad in dezelfde game die op de spawn bleef staan. Terwijl die wel connected was. Hij zat de boel expres te verneuken.
Als ie 20 kills en 60 assists per game heeft vind ik 10 deaths nog wel mee vallen :+
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152815942
Zo mega chill als je een goede janna vind als support in ranked die duoq wilt :)
Altijd mikeals rush, zodra ik in auto attack range kom van andere adc krijg ik shield en winnen we bijna alle trades, en janna+sivir = _O_

Atm 72% winrate op me smurf :)
hhhhh
  donderdag 21 mei 2015 @ 11:34:12 #171
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152816233
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 09:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als ie 20 kills en 60 assists per game heeft vind ik 10 deaths nog wel mee vallen :+
_O- _O- _O-
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_152817675
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef DaveDave09 het volgende:
Zo mega chill als je een goede janna vind als support in ranked die duoq wilt :)
Altijd mikeals rush, zodra ik in auto attack range kom van andere adc krijg ik shield en winnen we bijna alle trades, en janna+sivir = _O_

Atm 72% winrate op me smurf :)
Ik vind janna echt zo'n support van.. Als dat shieldje weg is kan ze geen fuck meer pre 6.. Bovendien is ze erg squishy dus is ze ook nog een easy kill. Geef mij maar een goeie braum of tresh. :P
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:02:27 #173
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_152826321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik vind janna echt zo'n support van.. Als dat shieldje weg is kan ze geen fuck meer pre 6.. Bovendien is ze erg squishy dus is ze ook nog een easy kill. Geef mij maar een goeie braum of tresh. :P
Heb gisteren twee potjes gespeeld met een Sona in het team.
Moet zeggen dat dat ook heel lekker liep.
Maar inderdaad, het liefst Braum of Thresh (zeker Thresh als ik jungle met Rek'Sai)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_152827219
Net eerste game ranked sinds een week of twee weer, ook eerst ranked game in Silver dit seizoen. Uiteindelijk wel redelijk easy gewonnen en 29LP erbij. Zij waren best tanky met Cho'Gath, Nautilus en Gragas.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152827927
quote:
13s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Zeg dat wel, net in ranked een supp gehad die nog nooit minder dan 10 deaths per game gehad heeft. En vervolgens allemaal op ons te zeiken dat wij alles moeten tanken. :') Verder nog een Yi gehad in dezelfde game die op de spawn bleef staan. Terwijl die wel connected was. Hij zat de boel expres te verneuken.
En dan had je mij ook nog :p
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:25:50 #176
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152850645
4 ap tegen 4 ap. Here we go *O*

Nou dit wordt niks met een team vol flamers :')


Vandaag aatrox gaan spelen. Heb hem al sinds zinj release met skin maar amper gespeeld. Het is een leuke champ maar best wel lastig vind ik. Vooral hoe te spelen met zijn W toggle. Iemand tips? Items, ik ben botrk gerushed, ad jungle item en GA, ondanks 3 levens ben je behoorlijk squishy. Daarna afgemaakt met spirit visage en hydra's.

[ Bericht 24% gewijzigd door pl4kkie op 22-05-2015 14:21:35 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:58:02 #177
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152869906
Van silver 1 50 lp gezakt naar silver 3 75 lp. GG. Heb nog alleen maar flamer team gehad. Niet normaal meer.

Laatste 20 games 5 gewonnen 15 verloren :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152877701
Ik ben verhuist naar Bulgarije en heb momenteel mijn account op EUW staan. Moet ik nu de EUNE downloaden en mijn acc transferen?
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:59:49 #179
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152878123
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:35 schreef Euroteller het volgende:
Ik ben verhuist naar Bulgarije en heb momenteel mijn account op EUW staan. Moet ik nu de EUNE downloaden en mijn acc transferen?
Hoeft niet. Mag wel. Je kan je locatie wijzigen op je inlog scherm. Je hoeft niet speciaal een eune client te downloaden.

Als je account eune wilt maken zou je idd moeten transferen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152878146
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hoeft niet. Mag wel. Je kan geloof ik je locatie in de client wijzigen. Daar hoef je niet speciaal voor te downloaden.

Als je account eune wilt maken zou je idd moeten transferen
Hoe zou het dan met mijn ping zitten? Kan ik gemakkelijk op EUW blijven? Ik download momenteel de EUNE client
pi_152878265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:01 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Hoe zou het dan met mijn ping zitten? Kan ik gemakkelijk op EUW blijven? Ik download momenteel de EUNE client
ik speel op eune ook met goede ping dus denk dat t ook wederzijds is
🔒
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:43:37 #182
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152892848
Riot plz. Waarom krijg ik de afgelopen 3 dagen echt de grootste kanker mongolen als teammates. Ze zijn gewoon op geen enkele manier te carryen of rekken zo lang totdat iedereen full build is en daarna gaan throwen.

Laatste 10 potjes 1tje gewonnen, De rest van de potjes stond mn team al 10-30 op 20 minuten en 2 inhibs down. Alle lanes lekker gefeed waardoor je al snel 2 items achterloopt. Het maakt geen fuck uit welke role ik pick, dan loopt er iemand anders wel te kloten. Het is echt om te janken.

[ Bericht 14% gewijzigd door pl4kkie op 23-05-2015 21:51:19 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152900187
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef pl4kkie het volgende:
Riot plz. Waarom krijg ik de afgelopen 3 dagen echt de grootste kanker mongolen als teammates. Ze zijn gewoon op geen enkele manier te carryen of rekken zo lang totdat iedereen full build is en daarna gaan throwen.

Laatste 10 potjes 1tje gewonnen, De rest van de potjes stond mn team al 10-30 op 20 minuten en 2 inhibs down. Alle lanes lekker gefeed waardoor je al snel 2 items achterloopt. Het maakt geen fuck uit welke role ik pick, dan loopt er iemand anders wel te kloten. Het is echt om te janken.
Pauze nemen. Dit heb ik ook zo vaak gehad, dan moet je de komende dagen even afstand van ranked nemen. Meestal gaat het daarna wel weer.
  zondag 24 mei 2015 @ 11:11:02 #184
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152910435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:44 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Pauze nemen. Dit heb ik ook zo vaak gehad, dan moet je de komende dagen even afstand van ranked nemen. Meestal gaat het daarna wel weer.
Dat ga ik maar doen dan. Net ook weer. De jungler die mij komt ganken terwijl ik zeg, ik ben OOM, hij gaat dood. Hun tryn is keihard aan het splitpushen maar als ik hun team engage want 5 vs 4 en malphite gaan ze backen en tryn chasen. Ze gaan clueless onze jungle in terwijl ze weten dat er overal wards staan. Geen drake control. Ik ult hun ad and ap carry, ad gaat dood maar ze laten apc leven en die cleaned up. Alle inhibs down, tryn en udyr komen voor de nexus, gaan ze 3 man chasen die bot pushen. Ik kan zo nog wel ff doorgaan. Pingen helpt niet, zelf engage helpt niet, typen helpt niet. Warden helpt niet. Ze zijn gewoon op geen enkele manier te carryen. 8)7

Ohja, waar ik helemaal verbaasd om was, annie ging naar onze blue, liep daar wat rond, ging base en hun udyr pakte daarna onze blue. Like WTF 8)7
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152912360
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:11 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat ga ik maar doen dan. Net ook weer. De jungler die mij komt ganken terwijl ik zeg, ik ben OOM, hij gaat dood. Hun tryn is keihard aan het splitpushen maar als ik hun team engage want 5 vs 4 en malphite gaan ze backen en tryn chasen. Ze gaan clueless onze jungle in terwijl ze weten dat er overal wards staan. Geen drake control. Ik ult hun ad and ap carry, ad gaat dood maar ze laten apc leven en die cleaned up. Alle inhibs down, tryn en udyr komen voor de nexus, gaan ze 3 man chasen die bot pushen. Ik kan zo nog wel ff doorgaan. Pingen helpt niet, zelf engage helpt niet, typen helpt niet. Warden helpt niet. Ze zijn gewoon op geen enkele manier te carryen. 8)7

Ohja, waar ik helemaal verbaasd om was, annie ging naar onze blue, liep daar wat rond, ging base en hun udyr pakte daarna onze blue. Like WTF 8)7
Sommige matches zijn helaas niet te winnen. Je hebt gewoon echt pech met de matchmaking. :{
pi_152913193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:43 schreef pl4kkie het volgende:
Riot plz. Waarom krijg ik de afgelopen 3 dagen echt de grootste kanker mongolen als teammates. Ze zijn gewoon op geen enkele manier te carryen of rekken zo lang totdat iedereen full build is en daarna gaan throwen.

Laatste 10 potjes 1tje gewonnen, De rest van de potjes stond mn team al 10-30 op 20 minuten en 2 inhibs down. Alle lanes lekker gefeed waardoor je al snel 2 items achterloopt. Het maakt geen fuck uit welke role ik pick, dan loopt er iemand anders wel te kloten. Het is echt om te janken.
Ga duoq'en zou ik zeggen. Ik heb je probleem ook vaak genoeg meegemaakt als soloq. Met duoq valt het enigszins nog te redden mocht het zo gaan zoals jij het beschrijft.
  zondag 24 mei 2015 @ 15:55:45 #187
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152917897
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:22 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Ga duoq'en zou ik zeggen. Ik heb je probleem ook vaak genoeg meegemaakt als soloq. Met duoq valt het enigszins nog te redden mocht het zo gaan zoals jij het beschrijft.
Ik heb niemand om te duoqeuen :(

Nu weer, sion top build hydra's first tegen chogath. Xin jungle ook een hydra's first. We worden gecamped door lee sin en mid lane, xin nergens te vinden om te helpen. En dan maar janken dat ik zoveel doodga als adc, ja duh, als het constanst 2 tegen 3 of 4 is.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152922006
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb niemand om te duoqeuen :(

Nu weer, sion top build hydra's first tegen chogath. Xin jungle ook een hydra's first. We worden gecamped door lee sin en mid lane, xin nergens te vinden om te helpen. En dan maar janken dat ik zoveel doodga als adc, ja duh, als het constanst 2 tegen 3 of 4 is.
Hee, silver 4/5 was je? Ik ben altijd bereid te spelen hoor. Moet je wel trek hebben in een bronzert, maar goed ik kan dr wel wat van. Dus mocht je zo wanhopig zijn, kan je me altijd een pm sturen.
  zondag 24 mei 2015 @ 18:46:37 #189
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152922783
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:20 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Hee, silver 4/5 was je? Ik ben altijd bereid te spelen hoor. Moet je wel trek hebben in een bronzert, maar goed ik kan dr wel wat van. Dus mocht je zo wanhopig zijn, kan je me altijd een pm sturen.
Was silver 1, nu onderweg naar silver 4. Maar ik denk dat ik voorlopig maar stop met spelen. De matchmaking is gewoon retard. Ik stop maar met posten wat mn teammates alles verkloten, Sta je zelf goed te spelen, speel je in feite gewoon 4 vs 6.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152923119
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Was silver 1, nu onderweg naar silver 4. Maar ik denk dat ik voorlopig maar stop met spelen. De matchmaking is gewoon retard. Ik stop maar met posten wat mn teammates alles verkloten, Sta je zelf goed te spelen, speel je in feite gewoon 4 vs 6.
Veel verschil zit er toch niet tussen. Ik zou me niet echt druk maken of je nu in silver 4 of 1 zit.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152935898


ik voel challenjour aan komen
🔒
pi_152948835
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 01:16 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

ik voel challenjour aan komen
_O_
~Si vis amari, ama~
  maandag 25 mei 2015 @ 18:48:39 #193
308981 Narcotical
Best in the World
pi_152952046
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 01:16 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

ik voel challenjour aan komen
Lekker bezig, zag je laatst nog weer bij de featured games staan in de client :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_152977736
Wat is dit spel verkankert zeg sinds laatste seizoen. Je kan niet geen eens plays meer maken als squishy champion. Malphite mid of maokai top is plots 5x zo sterk als akali top and talon mid. Wtf is er met dit spel gebeurt. Lijkt wel world of fcking warcraft maar dan met tanks i.p.v healers.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:18:08 #195
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152978488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef NobodyKers het volgende:
Wat is dit spel verkankert zeg sinds laatste seizoen. Je kan niet geen eens plays meer maken als squishy champion. Malphite mid of maokai top is plots 5x zo sterk als akali top and talon mid. Wtf is er met dit spel gebeurt. Lijkt wel world of fcking warcraft maar dan met tanks i.p.v healers.
Welkom in de tank meta :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152984420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:18 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Welkom in de tank meta :P
Ik vind het echt geen tyfus aan zo. Acc maar naar plat 3 laten zakken, beter dan gefrustreerd raken door amumu, sejuani mongooltjes die hun ults missen, 10x doodgaan early maar alsnog terug komen want TANKS FTWWWGWVGTW !
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:40:59 #197
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152987352
Het gaat eindelijk weer de goede kant op. Ik volg nu veel Nightblue 3, Hij is met een random ranked 5 team van bronze vaan diamond aan het spelen. Zijn tips daar zijn echt enorm leerzaam. Hij legt echt precies uit aan die gasten wat ze moeten doen, waar ze moeten staan. Hij laat ze ook veelal dezelfde champ spelen om te masteren. Dat is echt een genot om te kijken. Heb al weer super veel van hem geleerd.

Heb het eerste al teogepast want ze vroegen wanneer met je exhaust of ignite als supp gebruiken. Exh als ze champs hebben die heel snel de backline kunnen bereiken zoals zed, lb e.d. Ignite voor als ze dat niet hebben of ze je wilt meer lane kills. Net een potje dus als supp met ignite tegen een mundo, We hebben ze kapot gemaakt _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152995174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:40 schreef pl4kkie het volgende:
Het gaat eindelijk weer de goede kant op. Ik volg nu veel Nightblue 3, Hij is met een random ranked 5 team van bronze vaan diamond aan het spelen. Zijn tips daar zijn echt enorm leerzaam. Hij legt echt precies uit aan die gasten wat ze moeten doen, waar ze moeten staan. Hij laat ze ook veelal dezelfde champ spelen om te masteren. Dat is echt een genot om te kijken. Heb al weer super veel van hem geleerd.

Heb het eerste al teogepast want ze vroegen wanneer met je exhaust of ignite als supp gebruiken. Exh als ze champs hebben die heel snel de backline kunnen bereiken zoals zed, lb e.d. Ignite voor als ze dat niet hebben of ze je wilt meer lane kills. Net een potje dus als supp met ignite tegen een mundo, We hebben ze kapot gemaakt _O_
Ja is wel grappig om te zien. Leerzaam vind ik nog wel mee vallen, qua engages, positioning en welke objectives wanneer doen zit ik in dat opzicht allemaal goed en ben ik slimmer dan maten van me die platinum zijn...
Ik heb alleen de mechanics van een aardappel :') ik zie vaak wel plays, maar m'n handjes zijn te langzaam om het uit te voeren _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152995470
Nb3 is de ekte
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:47:20 #200
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153022277
LOL!

Ik lulu supp, 1x keer eerder gespeelt tegen bots :+. Haar W is een speedup op ally cast maar een polymorph op enemy. Ik ben onderhand level 14 en cast W op een enemy. Ik helemaal verbaasd want polymorph ipv speedup. Kom ik echt pas achter op lvl 14 :') _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:33:44 #201
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153024583
Pffff, wat een dramapot net.
Ik loop te bazen als Garen, geëindigd met iets van 25-6-6, kan zonder problemen 2-3 man aan zelfs met een intentionally feeding Karthus in mijn team.
Ik roep, back me up and we can win (wat ook zeker nog kon) en er is er welgeteld 1 die naar me luistert. Team schiet alle kanten op en laat de pot compleet uit handen lopen.
[/einderagemodus]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_153024746
Al die ragers hier _O-

Ik ben bezig met mij computer. (Hardeschijf formateren, SSD er in, ander cooler) dus heb nu al een week ongeveer geen pc om op te gamen. En heel eerlijk vind ik het best lekker zo. Lekker ff rust van league ^O^
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:38:45 #203
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153024846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Al die ragers hier _O-

Ik ben bezig met mij computer. (Hardeschijf formateren, SSD er in, ander cooler) dus heb nu al een week ongeveer geen pc om op te gamen. En heel eerlijk vind ik het best lekker zo. Lekker ff rust van league ^O^
Ik haal nu in :P
Krijg maandag sleutel van mijn nieuwe huis dus dan is er wel een pc, maar geen tijd om te leaguen :7
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:39:14 #204
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153024872
Hoop naast Rek'Sai tegen die tijd ook mijn Garen op Mastery 5 te krijgen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_153028193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
LOL!

Ik lulu supp, 1x keer eerder gespeelt tegen bots :+. Haar W is een speedup op ally cast maar een polymorph op enemy. Ik ben onderhand level 14 en cast W op een enemy. Ik helemaal verbaasd want polymorph ipv speedup. Kom ik echt pas achter op lvl 14 :') _O-
heb je nog nooit tegen Lulu gespeeld of dacht je dat die kut eekhoorn iets anders was O+
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 28 mei 2015 @ 06:41:45 #206
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153029970
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:25 schreef blow... het volgende:

[..]

heb je nog nooit tegen Lulu gespeeld of dacht je dat die kut eekhoorn iets anders was O+
Jawel. Ook genoeg in de LCS gezien. Achteraf wist ik wel dat ik iets miste. Maar was zo druk met roamen, warden, ganks opzetten e.d dat ik m'n W vaak op mijzelf gebruikte of onze jungler voor een engage. Tegen de tijd dat W van cooldown af was, hadden we ze al geaced of ze renden voor hun leven. Dusja vandaar dat ik er zo laat achter kwam :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 28 mei 2015 @ 18:33:56 #207
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153046518
Summer LCS *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:35:51 #208
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_153104269
Tijdje geen LOL gespeeld, maar dat team set-up is wel genot hoor. Vroeger altijd dat gezeik met "mid mid, ad, jungle" en nu gewoon je rol en champion al kiezen O+.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 19:35:02 #209
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153108772
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:35 schreef Piperidine het volgende:
Tijdje geen LOL gespeeld, maar dat team set-up is wel genot hoor. Vroeger altijd dat gezeik met "mid mid, ad, jungle" en nu gewoon je rol en champion al kiezen O+.
Nu nog hopen dat ze dat ooit ranked gaan maken. Nog minder kans op zeikerds en lastpicks die al gaan janken I CANT SUPP I ADC OR FEED
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:05:40 #210
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153109619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:33 schreef pl4kkie het volgende:
Summer LCS *O*
Fnatic *O* *O*
Origen *O*
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 30 mei 2015 @ 20:07:01 #211
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153109658
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:35 schreef Piperidine het volgende:
Tijdje geen LOL gespeeld, maar dat team set-up is wel genot hoor. Vroeger altijd dat gezeik met "mid mid, ad, jungle" en nu gewoon je rol en champion al kiezen O+.
Totdat je voor de zoveelste keer op rij 10 minuten zit te wachten op een support of een jungler (of allebei) :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:21:07 #212
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153111730
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:07 schreef StefanW het volgende:

[..]

Totdat je voor de zoveelste keer op rij 10 minuten zit te wachten op een support of een jungler (of allebei) :P
zo weinig support ja?
dat vind ik een van de fijnere speeltypes.
support/mage
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zaterdag 30 mei 2015 @ 21:24:37 #213
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153111810
hebben ze trouwens de voorwaarden voor teambuilder veranderd?

ik zou toch zweren dat ik dat afgelopen week heb gespeeld met m'n lvl 22
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_153111832
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 20:05 schreef StefanW het volgende:

[..]

Fnatic *O* *O*
Origen *O*
Dit!

Trouwens is 2 weken geen league spelen niet echt bevorderlijk voor je gameplay, vooral niet als ADC zijnde. God wat speel ik slecht :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153132584
Tilt als de motherfucker. Godver de godver. Als katarina mid tegen velkoz. Early lvls disadvantage en moet backen. Onze graags neemt over en gaat op de stomste manier dood, daarna gaat velkoz bot en pakt daar een dubbel kill :')

Sta je dan in minuut 5 tegen een velkox die 3/0 staat en 2 lvls voorspong op je heeft :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153144545
Zo lelijk dit. Gewoon tanky jugnlers nemen en cinderhulk afk farmen totdat iemand overextend. Ik vind de tankmeta echt niks. Ik wil weer Vi full dmg spelen. Gelukkig is mage elise jungle nog wel viable
pi_153192087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tilt als de motherfucker. Godver de godver. Als katarina mid tegen velkoz. Early lvls disadvantage en moet backen. Onze graags neemt over en gaat op de stomste manier dood, daarna gaat velkoz bot en pakt daar een dubbel kill :')

Sta je dan in minuut 5 tegen een velkox die 3/0 staat en 2 lvls voorspong op je heeft :')
Gewoon 3 ganks vragen. Probleem opgelost. :P
pi_153197748
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben ze trouwens de voorwaarden voor teambuilder veranderd?

ik zou toch zweren dat ik dat afgelopen week heb gespeeld met m'n lvl 22
Dat kan toch ook gewoon? Je kan alleen geen ranked voor level 30
~Si vis amari, ama~
pi_153206828
Uit 't niets een chat restriction van 75 games en pleuren ze d'r ook nog een ranked restriction bij, lekker dan :')
  woensdag 3 juni 2015 @ 06:46:31 #221
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153208634
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef PizzametKebab het volgende:
Uit 't niets een chat restriction van 75 games en pleuren ze d'r ook nog een ranked restriction bij, lekker dan :')
Mits echt uit het niets, een mailtje sturen naar support. Kan een fout zijn. Heb zelf een keer een ban gehad op m'n lvl 5 smurf account. Bleek achteraf een fout.

Mits andere reden, je zal het wel verdiend hebben. Ik heb met regelmaat een chat retrict gehad. Nog nooit een ranked restrict. Je zal het dus wel of verdiend hebben of bovenstaande :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 3 juni 2015 @ 07:20:29 #222
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153208743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Dat kan toch ook gewoon? Je kan alleen geen ranked voor level 30
ik kreeg volgens mij te zien dat je minimaal lvl 25 moet zijn
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_153212153
Gister aantal normal games gematched tegen high gold/ low platinum en kreeg complimenten over mijn Thresh gameplay. Toch wel chill als low silver zijnde :)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153213472
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 06:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Mits echt uit het niets, een mailtje sturen naar support. Kan een fout zijn. Heb zelf een keer een ban gehad op m'n lvl 5 smurf account. Bleek achteraf een fout.

Mits andere reden, je zal het wel verdiend hebben. Ik heb met regelmaat een chat retrict gehad. Nog nooit een ranked restrict. Je zal het dus wel of verdiend hebben of bovenstaande :P
Die ranked restriction was wel echt uit het niets in ieder geval, nooit gefeed, getrolled, afk gegaan e.d. Gewoon elke game goed gespeeld en ik zat ook op een behoorlijke win streak dus dat vind ik wel vreemd.
Chat restriction eigenlijk ook uit het niets, al weet ik dat ik soms wel een beetje irritant kan zijn, maar schelden doe ik eigenlijk niet. Heb ook nooit een message gekregen over m'n gedrag ofzo dus dat vind ik dan ook weer vreemd.

Naja een mail naar riot sturen heeft ook weinig zin zo te zien, krijg je zo'n standaard verhaal terug waarin ze gewoon niet in gaan op je vragen :') . Die support bij hun is wel om te janken.
pi_153215878
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:52 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Die ranked restriction was wel echt uit het niets in ieder geval, nooit gefeed, getrolled, afk gegaan e.d. Gewoon elke game goed gespeeld en ik zat ook op een behoorlijke win streak dus dat vind ik wel vreemd.
Chat restriction eigenlijk ook uit het niets, al weet ik dat ik soms wel een beetje irritant kan zijn, maar schelden doe ik eigenlijk niet. Heb ook nooit een message gekregen over m'n gedrag ofzo dus dat vind ik dan ook weer vreemd.

Naja een mail naar riot sturen heeft ook weinig zin zo te zien, krijg je zo'n standaard verhaal terug waarin ze gewoon niet in gaan op je vragen :') . Die support bij hun is wel om te janken.
Vraag ze om bewijs? anders een forum post
Denk niet dat ze het zomaar geven, gaat waarschijnlijk automatisch met woorden die je hebt gebruikt, of veel reports.
hhhhh
pi_153216942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Vraag ze om bewijs? anders een forum post
Denk niet dat ze het zomaar geven, gaat waarschijnlijk automatisch met woorden die je hebt gebruikt, of veel reports.
Incoming Lyte Smite.
pi_153217683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef vudu9 het volgende:

[..]

Incoming Lyte Smite.
Die zit alleen op NA toch?
hhhhh
pi_153218228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Die zit alleen op NA toch?
Yup, jammer genoeg.

Wel grappig dat veel mensen helemaal niet door hebben dat ze toxic zijn.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:03:29 #229
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153229254
Waar kan ik alle LCS matches bekijken want ik wil Fnatic best wel een keer zien spelen *O*
:)
pi_153229360
Wat zuigt de MM zeg. Altijd 1 of 2 grote feeders in één van de teams.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:06:00 #231
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153229378
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:03 schreef mvdk_ het volgende:
Waar kan ik alle LCS matches bekijken want ik wil Fnatic best wel een keer zien spelen *O*
http://euw.lolesports.com/vods/
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:12:05 #232
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153229623
quote:
Thanks :D
:)
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:41:10 #233
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_153242202
Ik kijk altijd op twitch.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 4 juni 2015 @ 13:48:11 #235
308981 Narcotical
Best in the World
pi_153245815
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:03 schreef mvdk_ het volgende:
Waar kan ik alle LCS matches bekijken want ik wil Fnatic best wel een keer zien spelen *O*
Vanavond live vanaf 18.00 uur op twitch.tv/riotgames ;)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_153248412
Ekko is OP als fck
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:43:42 #237
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153250143
We zijn weer terug in silver 2 *O*. Vlad _O_. 5 man ult GG ACE
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153279468
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:26 schreef NobodyKers het volgende:
Ekko is OP als fck
Klopt, Ryze ook op het moment.
Wat een flamers vandaag trouwens, een jungler die dood gaat door enemy jungler op lvl 2 en is het de schuld van onze mid. Vent begint meteen gewoon onophoudelijk mid in te lopen, waardoor enemy Ekko op een gegeven moment 21/0 staat :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:51:17 #239
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153308672
Vandaag voor het eerste samen met een kalista gespeeld als supp. Haar ult is zooo onwijs wennen. De eerste 2x ging het aan alle kanten fout en verloren we onze lane daardoor behoorlijk hard :'). Al was hun thresh supp ook wel on point met zijn hooks, jeeez.
Daarna ging het een stuk beter met haar ults en lukte het om het te combo'en met mijn ult.

Ik jatte ook nog perongeluk azir's penta kill. Gelukkig vond hij het niet heel erg :D. Want ja, in grote'tf's zeker als leona supp raak ik de controle vaak kwijt over hoe en wat precies. Dan smash ik alle buttons die van cooldown komen en zie wel hoe we ervoor staan aan het eind _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153309865
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:51 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag voor het eerste samen met een kalista gespeeld als supp. Haar ult is zooo onwijs wennen. De eerste 2x ging het aan alle kanten fout en verloren we onze lane daardoor behoorlijk hard :'). Al was hun thresh supp ook wel on point met zijn hooks, jeeez.
Daarna ging het een stuk beter met haar ults en lukte het om het te combo'en met mijn ult.

Ik jatte ook nog perongeluk azir's penta kill. Gelukkig vond hij het niet heel erg :D. Want ja, in grote'tf's zeker als leona supp raak ik de controle vaak kwijt over hoe en wat precies. Dan smash ik alle buttons die van cooldown komen en zie wel hoe we ervoor staan aan het eind _O-
Ik speel vooral Thresh (bijna lvl 5 :D ) In lane win ik eigenlijk altijd, tenzij je met een echte retarded adc speelt. Roamen lukt ook goed. Maar als support zijnde in teamfights is het altijd van tja... wat doe je. Probeer je te peelen en een enemy carry te hooken (wat vaak in de hectiek onopgemerkt gaat door teamleden) of blijf je bij je carries om die te beschermen. Probeer de laatste tijd behoorlijk te focussen op die teamfights.

Wat als thresh zijnde ook leuk is, is om q te maxen en voor 40% cdr te gaan. Als je dan eenmaal een tank hookt komt ie niet meer weg. Door cdr en cooldown van ability door te hooken heb je flay en hook constant available _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153316450
hm. Ik speel wat meer ziggs laatste tijd maar merk vaak dat mid game mijn q de achterste minions op ongeveer 5 hp na niet kan oneshotten. iemand een oplossing?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 7 juni 2015 @ 00:42:26 #242
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153316641
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef blow... het volgende:
hm. Ik speel wat meer ziggs laatste tijd maar merk vaak dat mid game mijn q de achterste minions op ongeveer 5 hp na niet kan oneshotten. iemand een oplossing?
nog een q throwen, 1 AA op alle 3, dan Q> meer ap bouwen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153317389
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

nog een q throwen, 1 AA op alle 3, dan Q> meer ap bouwen.
zou het niet op te lossen zijn met andere runes? :P
Because you know i'm all about that ass
  zondag 7 juni 2015 @ 01:16:34 #244
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153317428
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:14 schreef blow... het volgende:

[..]

zou het niet op te lossen zijn met andere runes? :P
welke runes gebruik je ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153317834
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 01:16 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

welke runes gebruik je ?
hybrid pen / armour / scaling ap / ap quints
miss ap seals maar idk of dat gaat werken.
misschien is dubbel doran al wel genoeg.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 7 juni 2015 @ 10:12:15 #246
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153321222
Je hybrids vervangen voor de full magic pen. Omdat je een heavy poker bent met je spells is dat veel beter.

Ap seals zijn sowieso tricky. Je hebt dan geen enkele defense stat. Dat weg doen os het echt niet waard om de ranged creeps te one shotten

[ Bericht 41% gewijzigd door pl4kkie op 07-06-2015 10:20:19 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 7 juni 2015 @ 11:45:55 #247
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153322533
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik speel vooral Thresh (bijna lvl 5 :D ) In lane win ik eigenlijk altijd, tenzij je met een echte retarded adc speelt. Roamen lukt ook goed. Maar als support zijnde in teamfights is het altijd van tja... wat doe je. Probeer je te peelen en een enemy carry te hooken (wat vaak in de hectiek onopgemerkt gaat door teamleden) of blijf je bij je carries om die te beschermen. Probeer de laatste tijd behoorlijk te focussen op die teamfights.

Wat als thresh zijnde ook leuk is, is om q te maxen en voor 40% cdr te gaan. Als je dan eenmaal een tank hookt komt ie niet meer weg. Door cdr en cooldown van ability door te hooken heb je flay en hook constant available _O-
Ik probeer soms ook met thresh te spelen, maar ik vindt het een hele moeilijke supp om mee te spelen. Zeker met thresh moet je goed beslissen wat je wanneer gaat doen, wat je positie is voor je lantarn etc. En het lastigste, je flay. Gisteren hookte ik iemand, ulte, voordat ult helemaal up was had ik hem al over het randje eruit geflayed. Dan kijk je wel zo :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 7 juni 2015 @ 18:14:41 #248
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153331019
quote:
Congratulations! You achieved Mastery Level 5 - Warlock with Vladimir!
Jammer dat je geen skin ermee unlock oid. :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153334135
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 18:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Jammer dat je geen skin ermee unlock oid. :'(
Gewoon control + 6 spammen in game. Ik moet nog 2 tot 3 games met Thresh en dan ook level 5 *O*
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 7 juni 2015 @ 20:20:51 #250
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153334147
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gewoon control + 6 spammen in game. Ik moet nog 2 tot 3 games met Thresh en dan ook level 5 *O*
Wat gebeurd er dan? :o

Ohh een mastery emote. Nou wat bijzonder _O-


Eeenn, we zijn weer terug in silver 1 *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door pl4kkie op 07-06-2015 21:28:58 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:14:19 #251
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153391275
PENTA KILL.PENTA KILLPENTA KILLPENTA KILLPENTA KILL

Eindelijk m'n eerste penta kill in ranked

Kon helaas geen screenshot maken omdat we gelijk ace'den :'(



[ Bericht 29% gewijzigd door pl4kkie op 09-06-2015 20:27:32 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153396380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:14 schreef pl4kkie het volgende:
PENTA KILL.PENTA KILLPENTA KILLPENTA KILLPENTA KILL

Eindelijk m'n eerste penta kill in ranked

Kon helaas geen screenshot maken omdat we gelijk ace'den :'(

[ afbeelding ]
Daarom zorg ik voor replays via skinspotlight voor al mijn games.

Wel chil! Zelf alleen penta's gehaald in normal (vooral omdat ik alleen maar support of tank jungles speel in ranked :P ) In ranked is het die ekte ekte penta
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153396483
Vandaag weer eens top gespeeld (wat ik dacht dat ik echt niet kon) 2x met rumble tegen een riven en shyvanna. Beiden keren lanes enorm hard gewonnen. Begin te merken dat ik nu na een game of 500 echt begin te zien hoe je bepaalde match ups kan winnen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:35:41 #254
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153396500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Daarom zorg ik voor replays via skinspotlight voor al mijn games.

Wel chil! Zelf alleen penta's gehaald in normal (vooral omdat ik alleen maar support of tank jungles speel in ranked :P ) In ranked is het die ekte ekte penta
Vreet dat niet onwijs veel ruimte, of verwijder je je games weer na verloop van tijd? Tenminste, je bewaard de game dan waar je bv een penta kill behaald.
Ik kan ook opnemen met MKjogo. Maar dan heb ik last van fps drops tijdens het spelen. En het vreet ruimte daar zeg je U tegen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153397049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Vreet dat niet onwijs veel ruimte, of verwijder je je games weer na verloop van tijd? Tenminste, je bewaard de game dan waar je bv een penta kill behaald.
Ik kan ook opnemen met MKjogo. Maar dan heb ik last van fps drops tijdens het spelen. En het vreet ruimte daar zeg je U tegen.
Het zijn replays, geen opnames. Dus gewoon een game die zich opent en afspeelt in league client, alsof je je eigen game spectate zeg maar. Zijn kleine bestanden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153406100
En wat doe je er dan mee als je Penta op film hebt staan? Hem terugkijken en er op zitten fappen? Aan je vrienden laten zien hoe goed je wel niet bent? Hem op youtube zetten in de hoop op views?

Bij mij is het meer van: ok een penta, Nice! En dat is het.
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:55:19 #257
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153406205
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:51 schreef PizzametKebab het volgende:
En wat doe je er dan mee als je Penta op film hebt staan? Hem terugkijken en er op zitten fappen? Aan je vrienden laten zien hoe goed je wel niet bent? Hem op youtube zetten in de hoop op views?

Bij mij is het meer van: ok een penta, Nice! En dat is het.
Terugkijken en fappen B-)

Vrienden heb ik niet en aan yt uploaden doe ik niet. Niemand die mijn gare skills wil zien :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153407784
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:51 schreef PizzametKebab het volgende:
En wat doe je er dan mee als je Penta op film hebt staan? Hem terugkijken en er op zitten fappen? Aan je vrienden laten zien hoe goed je wel niet bent? Hem op youtube zetten in de hoop op views?

Bij mij is het meer van: ok een penta, Nice! En dat is het.
Soms kijk ik die replays gewoon terug om wat meer van te leren. Je kan alles zien, dus je leert wat meer van enemy jungle paths, daarnaast kan je ook naar je eigen fouten kijken. Soms denk ik dat ik match goed heb gespeeld en als ik dan terug kijk zie je dat je toch behoorlijk wat foutjes maakt.

Niet dat ik nu zo serieus bezig met league, maar ik speel het liefste met vrienden, alleen vind ik er geen kut aan. En aangezien zij allemaal rond Gold 3 zitten en ik Silver 5 (wel silver 2/3 mmr) wil ik toch iets beter worden zodat ik in die games meer kan dan alleen meekomen en proberen niet veel dood te gaan.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:53:04 #259
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153471216
Heel mooi interview met Chobra's die van OGN naar ESL gaat. Die jongen gaat nog ver komen in de E-sports casting.

http://www.eslgaming.com/(...)-broadcast-team-2016

Vid zal binnenkort wel online komen want uitgezonden op de OGN(LCK) stream
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:14:06 #260
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153561494
Noo. Zoo dicht bij promo's naar gold. Krijg je een team dat 2 vs 8 speelt. Beetje jammer :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153627104
Zorg dat je 5 mensen hebt om mee te spelen Fokkers! Pool party begint :)
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:02:16 #262
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153651755
Jammer dat zulke acties altijd alleen maar voor 5 man teams zijn. Tis een beetje hetzelfde als je ergens vaste klant bent en nooit iets krijgt terwijl de overstappers massaal korting krijgen.

Ik mag echt gewoon niet in gold 5 komen van riot. Als ik maar in de buurt kom van top silver 1 krijg ik de meest achterlijke matchmaking -.-.

[ Bericht 28% gewijzigd door pl4kkie op 18-06-2015 22:35:42 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 14:53:58 #263
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153667219
Ik ben eindelijk de LCS Summer Split gaan kijken en ik ben een soort van aanhang van Fnatic :D
Ze hadden een best goede game tegen Origen maar ik begrijp nog steeds veel te weinig van League
:)
  zondag 21 juni 2015 @ 23:22:12 #264
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153732769
Ik wordt echt helemaal schijtziek van dit kanker spel. Snap niet waarom ik het nog speel. Ik hoef maar in de buurt van gold te komen en pats, ik wordt gematched met de meeste achterlijke Nou dan moet ik maar weer dodgen, Al wordt je dat wel zat na elke keer 30 minuten moeten wachten voor de volgende game. Terwijl ik geeneens bent die het aan verkloten is.
mongolen die in league bestaan.in 90% van de games zit wel of een feeder, troll, flamer weet ik veel wat. Het maakt niet of ik een paar dagen stop met spelen. Het gaat erna gewoon weer verder.Het is gewoon zo triest. Mensen die al trollen in champselect, niemand dodged, WTF man.
Current game, garen mid met cleanse and clarity. Guardian angels first time en is midlane aan het feeded. NIEMAND die fucking dodged. Gewoon FUCKING NIEMAND. Kanker spel. waarom moet ik elke keer dodged omdat iemand anders mijn games probeert de verneuken. Muten heeft geen nut, Ik praat al amper tegen mn team Communiceer via pings maar zodra we first blood weggeven is het klaar, elke game is erna verlorebn. Waarom, wat is er mis met deze kanker community. Jezus christus.

20 games, 5 win 15 losses. Allemaal door trolls, feeders of afk'ers. Niet dat ik soms ook kut speel. Natuurlijk ik ben ook mens. Maar als ik een keer slecht speel is er geen team om mij te carryen ipv dat ik probeer hun te carryen. Dusja ik ga maar stoppen met die tering hoeren spel. De community is echt door en door verrot. Wat doen ze er aan, chat bans geven. Nou woehoee dat helpt veel :')

Ondertussen weer terug in silver 3 :'). Nog 1 potje om het af te leren dan tief ik die kanker spel mooi van mn pc af.

[ Bericht 2% gewijzigd door pl4kkie op 21-06-2015 23:34:07 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_153739764
doeiii
pi_153740910
Ah jochie toch... :')

Ach ja, mooi dat je stopt. Het zal die 'kanker community' in ieder geval goed doen. Wellicht dat die 'kanker community' nu ietsje minder kanker wordt.

En ik wordt :')
pi_153743006
Als je 30 minuten waiting time hebt dan leave je en dodge je echt superveel. Gast wees niet zo toxic. Jij denkt dat mensen trollen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Hoe hoger jij komt in elo, hoe groter de kans is dat je one trick ponies tegen komt (gold en platinum zit er vol mee). Ook wel eens een lee sin in team gehad die mid was, maar jezus wat was die kerel goed op lee sin. Dat het nu niet voldoet aan de meta betekend nog niet dat het trollen is.

Ik heb een vermoeden dat jij teveel try hard... als ik al jou posts zie lijkt het wel obsessie dat gold. Als je er echt hoort kom je er vanzelf terecht. Maar als ik lees dat je 2 tot 3 divisies zakt in 1 tot 2 dagen dan ben je of enorm aan het ragen of niet zo goed als je denkt dat je bent. Daarnaast, als jij hier al zo toxic bent, hoe ben jij dan in game?

Edit: heb je game history bekeken. Je cs is behoorlijk laag, cs > kills. Je mmr is dat van silver 4/5 en waarom speel je zoveel vladimir. Vladimir is een champion waarmee je games niet normaal mee kan carrier tenzij je enorm gefeed wordt (lees 10 kills voor minuut 15). Daarnaast is je gemiddelde kill bijdrage 34%...wtf. Al ben je top of adc... dit moet gewoon minimaal rond de 50% liggen. Kills krijgen in lane is niet carien... het is wat je er mee doet. Andere lanes hebben... enemy jungle gaan warden. Je moet jouw voorsprong gaan vertalen in benefits voor het team.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153752402
Ik snap nisk meer van dit spel. Zelfs op mijn gold V smurf kan ik nog moeilijk matches winnen. Ik blijf mijn laner killen en raak gefeed, maar toch lijkt het geen tyfus uit te maken. In S4 en S3 was het GG bij het killen van mijn laner op een smurf.
Nu raak ik gefeef maar de enemy bruisers voelen toch geen dmg. Ik win alleen de matches waarbij 2 lanes gefeed zijn, anders is het GG.
Cool ik ga 4-0 maar de andere lanes verliezen? Vroeger stompte ik die ook maar nu is het GG....

Het gaat niet meer om de beste speler van het team, het gaat om wie het sterkste team heeft. Beetje een gay kk kaartspelletje geworden.
pi_153757789
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:27 schreef NobodyKerz het volgende:
Ik snap nisk meer van dit spel. Zelfs op mijn gold V smurf kan ik nog moeilijk matches winnen. Ik blijf mijn laner killen en raak gefeed, maar toch lijkt het geen tyfus uit te maken. In S4 en S3 was het GG bij het killen van mijn laner op een smurf.
Nu raak ik gefeef maar de enemy bruisers voelen toch geen dmg. Ik win alleen de matches waarbij 2 lanes gefeed zijn, anders is het GG.
Cool ik ga 4-0 maar de andere lanes verliezen? Vroeger stompte ik die ook maar nu is het GG....

Het gaat niet meer om de beste speler van het team, het gaat om wie het sterkste team heeft. Beetje een gay kk kaartspelletje geworden.
Welkom in de tank meta. Game is nu balanced... ben je gefeed moet je echt gaan roamen anders maakt het geen kut uit. Teamfights bestaan nu uit gewoon uit hard cc, wordt je gefocust dan ben je dood voordat je ook maar een enkele ability of basic attack hebt kunnen gebruiken. Games duren nu gewoon langer en late game matters.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:45:55 #270
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153774915
hoe is 7/9/17 voor mijn eerste sejuani game?
:)
pi_153775082
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef mvdk_ het volgende:
hoe is 7/9/17 voor mijn eerste sejuani game?
Mijn eerste sejuani game was 6/0/16... Maar dat was in tijden van OP cinderhulk. 7/9/17 is prima voor de eerste keer als je tenminste wel +50% kill participation hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153779658
Conclusie van de laatste paar posts: de mensen die zeiken op 'de community' hebben in 1 zin meer ziektes staan dan het AMC in een jaar behandeld. Mensen, die kerel die je elke ochtend in de spiegel ziet dat ben je zelf.

Even zodat de ragers het ook begrijpen: Die vuile tering tyfus malariapatient die je elke fucking ochtend in die kanker spiegel ziet is je eigen fucking rotkop.
pi_153780664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:11 schreef EroSensei het volgende:
Conclusie van de laatste paar posts: de mensen die zeiken op 'de community' hebben in 1 zin meer ziektes staan dan het AMC in een jaar behandeld. Mensen, die kerel die je elke ochtend in de spiegel ziet dat ben je zelf.

Even zodat de ragers het ook begrijpen: Die vuile tering tyfus malariapatient die je elke fucking ochtend in die kanker spiegel ziet is je eigen fucking rotkop.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_153782221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Welkom in de tank meta. Game is nu balanced... ben je gefeed moet je echt gaan roamen anders maakt het geen kut uit. Teamfights bestaan nu uit gewoon uit hard cc, wordt je gefocust dan ben je dood voordat je ook maar een enkele ability of basic attack hebt kunnen gebruiken. Games duren nu gewoon langer en late game matters.
Meh ik wacht op de ludens ekko rework. Ze gaan er een anti tank item van maken, lijkt me nu al erg OP op brand en Ahri. Alle ap items krijgen ook rework waardoor RoG en CS prominent naar voren komen. Liandry's torment, de tank shredder, krijgt buffs. Ik kom wel weer terug in diamond met al deze buffs.
pi_153787720
Nieuwe champ! Ziet er cool uit. Nu al OP met ult etc. Ben benieuwd!
http://euw.leagueoflegend(...)ahm-kench-river-king
~Si vis amari, ama~
pi_153788507
Ik vind al die nieuwe champs maar niks eigenlijk. Ze beginnen allemaal een beetje te tryhard te worden. Moeten allemaal rare abilities hebben. Kijk bijvoorbeeld Ekko, slaat nergens op. Gnar was de laatste champ die nog een beetje normaal was. En nu krijg je zoiets. Die ult en W slaan nergens op.
pi_153791656
De nieuwe champ die gaat komen heb ik net de ability's van bekeken.. Die W en E zijn gewoonweg broken.. En deze champ moet in combo met kallista. Sick ulti's.
pi_153792558
Komen echt steeds meer anti assassin champions.
pi_153805378
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:53 schreef PizzametKebab het volgende:
Ik vind al die nieuwe champs maar niks eigenlijk. Ze beginnen allemaal een beetje te tryhard te worden. Moeten allemaal rare abilities hebben. Kijk bijvoorbeeld Ekko, slaat nergens op. Gnar was de laatste champ die nog een beetje normaal was. En nu krijg je zoiets. Die ult en W slaan nergens op.
Wat voor abilities zou jij bedenken dan? Alles zit al in het spel dus ze moeten wel creatief worden.
pi_153806299
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:53 schreef PizzametKebab het volgende:
Ik vind al die nieuwe champs maar niks eigenlijk. Ze beginnen allemaal een beetje te tryhard te worden. Moeten allemaal rare abilities hebben. Kijk bijvoorbeeld Ekko, slaat nergens op. Gnar was de laatste champ die nog een beetje normaal was. En nu krijg je zoiets. Die ult en W slaan nergens op.
Ik vind deze kit van Tahm er gewoon degelijk uitzien. Ekko's kit daar in tegen :N
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:13:54 #281
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153812253
Oke ik ben dus level 13 inmiddels en ik heb een aantal vragen..

Hoe leer ik positioning als een ADC?
Hoe ben ik effectief in een teamfight als een ADC met Ashe, Jinx of Sivir?
Zijn er nog tips hoe ik mijn CSen kan verbeteren?
Hoe moet ik warden als een ADC?
Hoe pick ik mijn champions gebaseerd op de rest van het team?
Wat zijn goede flex picks voor wanneer ik niet als een ADC kan spelen?
:)
pi_153813056
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:13 schreef mvdk_ het volgende:

Hoe leer ik positioning als een ADC?
Hoe ben ik effectief in een teamfight als een ADC met Ashe, Jinx of Sivir?
Is eigenlijk dezelfde vraag.

Het hangt geheel van de game (loop je voor? Lopen zij voor? Welke items heb jij al, welke items hebben zij gekocht? Wie van hen heeft de meeste kills/farm etc.) en de battle (is het allout 5v5 of misschien 5v4? Zijn er al ults gebruikt? Weet ik dat het bosje waar we naast vechten wel helemaal veilig is? Wederom wie loopt er voor/achter?) af dus je zal moeten improviseren. En improviseren gaat het best als je meer ervaring hebt. Voornamelijk veel spelen dus :+

Maar in de regel ben jij een squishy die een shitload aan damage kan uitdelen als je daar de kans voor krijgt. Natuurlijk is het een ADC het lekkerst om de caster van hun in een paar seconden omver te schieten, maar daarmee loop je het risico dat je zelf binnen één seconde dood bent.

Daarom is het over het algemeen het verstandigst om als ADC te schieten op wat mogelijk is op een afstand waarbij je de meeste kans hebt dat je het langere tijd kan volhouden. Als dat op een squishy van hun is is dat fijn, maar als hun team goed werk doet en je hebt een tank en assasin achter je aan kan je beter wat passen terug nemen en schieten op wat in bereik is, zelfs als dat de tank blijkt te zjin. Hoe langer jij blijft leven, hoe meer damage je doet.
quote:
Zijn er nog tips hoe ik mijn CSen kan verbeteren?
Oefenen.
quote:
Hoe moet ik warden als een ADC?
Die kan je beter aan iemand anders vragen aangezien dat al iets te lang voor mij geleden is :+
quote:
Hoe pick ik mijn champions gebaseerd op de rest van het team?
Gewoon veel spelen en dan ontdek je vanzelf wie goed samen gaan. Als ADC heb je het voordeel dat die rol relatief "eentonig" is en dat de meeste ADC's, zeker op niet zo hoog niveau, eigenlijk zich allemaal wel kunnen redden in een team.
quote:
Wat zijn goede flex picks voor wanneer ik niet als een ADC kan spelen?
Sowieso jezelf niet beperken tot één rol. Je moet ze allemaal leren. Dat lijkt misschien overwhelming voor iemand die net nieuw is maar in de praktijk valt het best mee.

Verder nog één gouden tip: Kijk naar gasten die beter zijn dan jij --------> kopieer -------> verbeter. Met bronnen zoals Twitch en Youtube kan je oneindig veel leren van populaire streamers.
Conscience do cost.
pi_153813485
Elke keer als je doodgaat afvragen wat er fout ging. En dan alleen zelfreflectie; op je team heb je namelijk geen invloed, op jezelf wel.
pi_153820215
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:13 schreef mvdk_ het volgende:
Oke ik ben dus level 13 inmiddels en ik heb een aantal vragen..

Hoe leer ik positioning als een ADC?
Hoe ben ik effectief in een teamfight als een ADC met Ashe, Jinx of Sivir?
Zijn er nog tips hoe ik mijn CSen kan verbeteren?
Hoe moet ik warden als een ADC?
Hoe pick ik mijn champions gebaseerd op de rest van het team?
Wat zijn goede flex picks voor wanneer ik niet als een ADC kan spelen?
- Volg je support, blijf altijd achter hem of haar.
- In een teamfight altijd je ult gooien, daarnaast gewoon achter je team blijven en proberen de midlaner of adc van het andere team te basic attacken
- Oefenen ja. Blijf zoveel mogelijk in je lane om te farmen. Laat je team maar wachten. Voor een Adc is farm het belangrijkst. Daarnaast op een gegeven moment ook gewoon een beetje de jungle in duiken en wat camps clearen.
- In een bush waarvan jij denkt dat het handig is. Als het goed is zorgt de support met sightstone voor de rest.
- Geen noodzaak voor een lvl 13. Gewoon je favoriete champ picken waarmee je het best bent.
- Idd alle lanes gewoon leren spelen, maar omdat je graag Adc speelt, is het misschien handig dat je ook de support role leert. Mocht het zo zijn dat je support er werkelijk geen reet van kan, kan jij hem in ieder geval nog helpen of zijn taken enigszins overnemen. Het zal je daarnaast meer inzicht geven over de botlane in zn geheel. Acties van de enemy support zullen naarmate meer en meer voorspelbaar worden.
pi_153821125
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:08 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

- Volg je support, blijf altijd achter hem of haar.
- In een teamfight altijd je ult gooien, daarnaast gewoon achter je team blijven en proberen de midlaner of adc van het andere team te basic attacken
- Oefenen ja. Blijf zoveel mogelijk in je lane om te farmen. Laat je team maar wachten. Voor een Adc is farm het belangrijkst. Daarnaast op een gegeven moment ook gewoon een beetje de jungle in duiken en wat camps clearen.
- In een bush waarvan jij denkt dat het handig is. Als het goed is zorgt de support met sightstone voor de rest.
- Geen noodzaak voor een lvl 13. Gewoon je favoriete champ picken waarmee je het best bent.
- Idd alle lanes gewoon leren spelen, maar omdat je graag Adc speelt, is het misschien handig dat je ook de support role leert. Mocht het zo zijn dat je support er werkelijk geen reet van kan, kan jij hem in ieder geval nog helpen of zijn taken enigszins overnemen. Het zal je daarnaast meer inzicht geven over de botlane in zn geheel. Acties van de enemy support zullen naarmate meer en meer voorspelbaar worden.
In teamfights nooit voor midlaner of adc gaan (tenzij ze verkeerd gepositioneerd zijn). Blijf gewoon achter je team staan en zorg dat je dichtsbijzijnde snelt attacked. Je kan wel voor die ap mid gaan, maar dan ben je binnen 3 seconden dood.

Support gaan spelen is heel goed voor je adc gameplay tijdens lanephase. Ik ben zelf support main en duo q vaak met een adc main. In normals wisselen we heel vaak van role, omdat je een ander jou rol ziet spelen... Je ziet dan wat goede en slechte plays zijn voor je rol.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 25 juni 2015 @ 00:46:22 #286
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153821336
BOEM!
Eindelijk level 30 *O* *O* *O*
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_153830413
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:46 schreef StefanW het volgende:
BOEM!
Eindelijk level 30 *O* *O* *O*
Nu begint het spel pas echt. Van 1 tot lvl 30 is het CoD, zoveel mogelijk kills halen. Vanaf dit punt ga je ranked doen, falen, en niet snappen waar het fout gaat. Maar daar zijn wij voor :D
  donderdag 25 juni 2015 @ 14:43:34 #288
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153830951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:14 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Nu begint het spel pas echt. Van 1 tot lvl 30 is het CoD, zoveel mogelijk kills halen. Vanaf dit punt ga je ranked doen, falen, en niet snappen waar het fout gaat. Maar daar zijn wij voor :D
Ben er wel diep voor moeten gaan gisteravond.
Dacht aan 1 win genoeg te hebben, dus om kwart over 11-half twaalf nog 'even' een potje.
Win ik hem, kom ik 50 xp te kort :')
Toen maar even een snel potje ARAM gedaan :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 25 juni 2015 @ 14:44:49 #289
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153830978
En overigens ben ik me al langere tijd aan het voorbereiden op ranked door vods en streams te kijken en websites over LoL-strategie te volgen. En mocht ik dan nog op mijn bek gaan... ik weet je/jullie te vinden :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 25 juni 2015 @ 16:52:47 #290
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_153833828
Ik had net een 10/5/15 Ashe game. Ik ben trots op mezelf :D
:)
  Redactie Games vrijdag 26 juni 2015 @ 20:25:58 #291
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_153865761
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 00:46 schreef StefanW het volgende:
BOEM!
Eindelijk level 30 *O* *O* *O*
Dude!!! *O*
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:31:58 #292
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_153872710
Guys check dit!
World Championship 2015 word live gestreamt in de bioscoop van Eindhoven. Blijkbaar is dit werelds modernste bioscoop (Dolby Cinema)

Ik ben van de partij, kan ik eindelijk wat merchandise inslaan :P

https://www.jt.nl/films/film/league-of-legends
Klap eens in je handjes.
pi_153878744
Was bang dat ik het niet voor mijn proefwerkweek zou halen maar ik ben ook EINDELIJK...

Level 30! :D
  zaterdag 27 juni 2015 @ 13:19:46 #294
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153879513
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 12:33 schreef Dolfinarium het volgende:
Was bang dat ik het niet voor mijn proefwerkweek zou halen maar ik ben ook EINDELIJK...

Level 30! :D
congrats *O*
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_153882724
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 12:33 schreef Dolfinarium het volgende:
Was bang dat ik het niet voor mijn proefwerkweek zou halen maar ik ben ook EINDELIJK...

Level 30! :D
Nu kun je pas echt genieten.. Als je tegen je verlies kunt :P.
pi_153915268
Riot, doe wat aan leaven. Ik zal blijven leaven totdat ze er iets op bedenken gewoon omdat geen enkele straf zo erg is als 40 minuten in een game te zitten met een 4 man premade die frans is en neit wil surrenderen.
Because you know i'm all about that ass
pi_153915342
Trouwens heb net freelo.gg en bluebaron.net gevonden. Wel handig, die sites weten dus dat ik nooit teamfight (zal ik maar eens gaan doen, dankje internet) en dat ik potential heb om te klimmen als ik meer group. We shall see.
Because you know i'm all about that ass
pi_153954667
ok
pi_153954669
klaar
pi_153954676
zo
pi_153954680
meteen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')