Ik ben normaal niet zo van de ubervrolijke muziek, maar dit vind ik best aardig klinkenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Best aardig?
Ik vind het vrolijk, gezellig enzo. Maarja ik heb geen hele hoge standaard als het om muziek gaat.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer dat van die Wiz Kalifa
Maar verder; goedemorgen!
Ik hou van vrolijke muziek. Maar muziek bepaald heel sterk hoe ik mij voel of versterkt het gevoel.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de ubervrolijke muziek, maar dit vind ik best aardig klinken
Country is vaak niet echt vrolijk (althans, de "echte" country)quote:Op donderdag 30 april 2015 08:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hou van vrolijke muziek. Maar muziek bepaald heel sterk hoe ik mij voel of versterkt het gevoel.
Dus ik kan ook heel slecht tegen liedjes met een zwaar beladen boodschap.
Woon je in het midden van het land? Want als je je verveelt, kan je gewoon bij mij komen schoonmaken.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman soms vraag ik mij af wat ik moet schoonmaken.
Ik weet, maar er zit vaak wel een feest van herkenning in. En ik ben een sucker voor de combi gitaar, banjo en viool.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Country is vaak niet echt vrolijk (althans, de "echte" country)
Dat kan. Ik kost 10 euro per uur exclusief reiskosten.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Woon je in het midden van het land? Want als je je verveelt, kan je gewoon bij mij komen schoonmaken.
Is heel redelijk. Hier komt een Poolse nog niet voor minder dan 12 (zwart).quote:Op donderdag 30 april 2015 08:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kost 10 euro per uur exclusief reiskosten.
Tsss als je bij een schoonmaakbedrijf werkt mag je blijf zijn als 10 euro netto overhoudt...quote:Op donderdag 30 april 2015 08:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is heel redelijk. Hier komt een Poolse nog niet voor minder dan 12 (zwart).
Kan je dan meteen ff doorreizen richting Den Haag?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss als je bij een schoonmaakbedrijf werkt mag je blijf zijn als 10 euro netto overhoudt...
Jij kamt je kat?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je dan meteen ff doorreizen richting Den Haag?
Mijn huis moet ook grondig schoongemaakt worden en Lara moet ook gekamd worden.
Te weinig... maar zo af en toe wel. Lara houdt er niet zo van, maar de katten die m'n ouders vroegen hadden vonden het heerlijkquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / Train: een van de meest onderschatte bands.
Verdomme.
Ik begin er niet aan katten kammen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te weinig... maar zo af en toe wel. Lara houdt er niet zo van, maar de katten die m'n ouders vroegen hadden vonden het heerlijk
Wat kam jij wel?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan katten kammen.
InB4 kale poezen grappenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan katten kammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |