We hebben 1x geld achter gelaten op het kussen. 1x voor de barman bij het zwembad, idem voor de towelboy (die twee deden gewoon goed werk) en aan het eind van het boottripje. Totaal 11 euro. Moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelfde in Tunesie, ze willen overal geld voor zien, echt alles... daar hou je op een gegeven moment ook echt mee op idd.
Alleen tijdens het taxi-en? Dat lijkt me nogal meevallen danquote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Er was maar één irritatie in Egypte: fooien. Flikker toch op. Eerst goed je best doen, dan fooi, niet andersom.
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen tijdens het taxi-en? Dat lijkt me nogal meevallen dan
Ik denk in die situatie dat het niet heel veel met opvoeden te maken heeft maar de sfeer voor iedereen een beetje leuke te houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.
Nu was het tenminste stil. Als het was blijven janken zat je daar nu over te miepen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.
Oh nee, je begrijpt me verkeerd, ik ben zeer tevreden met de oplossing. Hij had alleen veel eerder moeten worden door gevoerd. Bijvoorbeeld door als moeder te vragen aan het kind waarom het zo krijst. Dat zou daadwerkelijk opvoeden zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu was het tenminste stil. Als het was blijven janken zat je daar nu over te miepen.
Het was sarcastisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk in die situatie dat het niet heel veel met opvoeden te maken heeft maar de sfeer voor iedereen een beetje leuke te houden.
Maar goed. Een kind werkt als een rode lap op je dus het zal nooit goed zijn.
Ik weet niet hoe oud het kind is maar de oudste is 4 en als ze aan het huilen is dan hoef ik echt niet te vragen wat er is. De jongste is 2 en komt niet verder dan janken en wijzen. Maar daar word je ook niet altijd wijzer vanquote:Op donderdag 30 april 2015 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, je begrijpt me verkeerd, ik ben zeer tevreden met de oplossing. Hij had alleen veel eerder moeten worden door gevoerd. Bijvoorbeeld door als moeder te vragen aan het kind waarom het zo krijst. Dat zou daadwerkelijk opvoeden zijn.
Kind was een jaar of 4. En moeder had dus zeer duidelijk niet door waarom het kind krijste.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud het kind is maar de oudste is 4 en als ze aan het huilen is dan hoef ik echt niet te vragen wat er is. De jongste is 2 en komt niet verder dan janken en wijzen. Maar daar word je ook niet altijd wijzer van
Of ga niet in een afgesloten ruimte zitten waarbij je de kans hebt met andere in aanraking te komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was sarcastisch.
Nee, het zal inderdaad nooit goed zijn. Neem je kind lekker mee naar Texel als het zich niet kan gedragen in een afgesloten ruimte.
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ga niet in een afgesloten ruimte zitten waarbij je de kans hebt met andere in aanraking te komen.
Het staat je vrij om zo een maatschappij te starten.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.
Ja laat ik dat doen, gewoon alles waar ik behoefte aan heb, zelf opstartenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zo een maatschappij te starten.
Malysië en Singapore schijnen maatschappijen te hebben met kindvrije zones. Maar in Nederland nog niet.quote:
Dat zijn nu net de maatschappijen waar ik niet mee zou vliegen op het momentquote:Op donderdag 30 april 2015 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Malysië en Singapore schijnen maatschappijen te hebben met kindvrije zones. Maar in Nederland nog niet.
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij hequote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.
Kinderen verpesten ook alles.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij heIk ben gewoon jaloers omdat er altijd van alles voor kinderen is, en niet voor volwassenen
Mailtje van de Apenheul, kom deze vakantie en dan krijgen kinderen gratis leuke troepjes! Die wil ik ook wel
Als ze zich gedragen mogen ze er van mij overal bij zijn. Zich gedragende kinderen zijn geweldig.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij heIk ben gewoon jaloers omdat er altijd van alles voor kinderen is, en niet voor volwassenen
Mailtje van de Apenheul, kom deze vakantie en dan krijgen kinderen gratis leuke troepjes! Die wil ik ook wel
Maar blagen hou je overal, kun je als ouder ook niks aan doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
Een fatsoenlijk voorbereid kind zal echt geen problemen geven.
Zomaar een kind een vliegtuig insleuren zonder vooraf uitgebreid uit te leggen wat er gaat gebeuren is vragen om problemen
Moet je maar je eigen kinderen maken. Kun je die troepjes daarna voor straf van ze afpakken.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op tijd naar bed of een middagdutje maakt al veel verschilquote:Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar blagen hou je overal, kun je als ouder ook niks aan doen.
Jaaaaa die mail heb ik ook gehad. Nu wil ik weer maar HIJ is het daar zatquote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |