Ja, daarom ben je zoveel geld kwijt aan je hoer, omdat je zo goed naar ons advies hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik lees volgensmij alles en neem alles mee in hoe ik het beter kan doen hoor
Dat geld wat ze gestolen heeft de laatste keer heeft ze beloofd terug te betalen anders hoor. Ze wilde het alleen niet op papier zetten omdat ze daar nare ervaringen mee heeft ofzoietsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daarom ben je zoveel geld kwijt aan je hoer, omdat je zo goed naar ons advies hebt geluisterd.
En dan niks tegen haar zeggen en haar maar bestempelen als asociaal omdat zij niets zegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Hij kan wachten totdat hij haar een keer ergens anders tegenkomt en kijken of ze hem dan wel aankijkt en misschien herkent.
Dat is pertinente onzin, me dunkt. Dat kan ik je op een papier meegeven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat geld wat ze gestolen heeft de laatste keer heeft ze beloofd terug te betalen anders hoor. Ze wilde het alleen niet op papier zetten omdat ze daar nare ervaringen mee heeft ofzoiets
Ik las gisteren dit topic.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dan niks tegen haar zeggen en haar maar bestempelen als asociaal omdat zij niets zegt.Nah, die jongen kan beter hulp zoeken. En beginnen met het leggen van vriendschappelijke contacten, in plaats wanhopig op zoek gaan naar een vriendin. Daar zouden meer mensen hier wat mee moeten doen. Een relatie kan helpen je beter te laten voelen, maar het is echt geen wondermiddel tegen al je persoonlijke problemen.
Die mannen bestaan ook. Die liever met minder genoeg nemen om maar gesetteld te zijn, in plaats van vrijgezel te zijn met de angst om voor altijd alleen te blijven. En eerlijk, er zijn een aantal gevallen hier op fok! die serieus problemen hebben met versieren, relaties en alles wat erbij hoort. Maar er zijn ook een paar die gewoon niet alleen kunnen zijn. Best wel triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik las gisteren dit topic.
KLB / Vrouwen van boven de 25.
staat daar niet zoiets in dat vrouwen ooit vanzelf wel naar je toe komen?
Wat zou jij zeggen om een gesprek beginnen te hebben ipv stilte?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou je iets moeten zeggen tegen iemand die toevallig ook regelmatig naar dezelfde sportschool gaat.Helemaal als je dat blijkbaar alleen van de ander verwacht en zelf ook niks zegt.
Hoiquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen om een gesprek beginnen te hebben ipv stilte?
Muziek opzetten en sporten. Het heet een sportschool, geen praatclubje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Denk je dat samenwonen met die probleemgevallen zolang die wel hun best blijven doen wel leuk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die mannen bestaan ook. Die liever met minder genoeg nemen om maar gesetteld te zijn, in plaats van vrijgezel te zijn met de angst om voor altijd alleen te blijven. En eerlijk, er zijn een aantal gevallen hier op fok! die serieus problemen hebben met versieren, relaties en alles wat erbij hoort. Maar er zijn ook een paar die gewoon niet alleen kunnen zijn. Best wel triest eigenlijk.
Tijdens het sporten zou ik sowieso geen gesprek aanknopen (tenzij al een bekende). Dodelijk irritant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik kan niet voor een ander sprekenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Denk je dat samenwonen met die probleemgevallen zolang die wel hun best blijven doen wel leuk is?
Dit ziet hij toch niet in. Praten als Brugman.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dan niks tegen haar zeggen en haar maar bestempelen als asociaal omdat zij niets zegt.Nah, die jongen kan beter hulp zoeken. En beginnen met het leggen van vriendschappelijke contacten, in plaats wanhopig op zoek gaan naar een vriendin. Daar zouden meer mensen hier wat mee moeten doen. Een relatie kan helpen je beter te laten voelen, maar het is echt geen wondermiddel tegen al je persoonlijke problemen.
Beetje flexen met je biceps, verlekkerd naar je buurman zijn schouders kijken en vragen hoeveel deltoid row reps hij doetquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij de free weights zijn wel meer mogelijkheden tot interactie. Kan je elkaar spotten en zo. Maar daar zijn meestal een stuk minder vrouwen en een hoop mannen die je voor kunnen zijn.
Je moet haar gaan stalken op haar vakantie, en als je haar dan tegenkomt en ze herkent je moet je zeggen: "hey jij ook helemaal hier?, zullen we dan nu maar wel hoi tegen elkaar zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!
Breng hem niet op ideeënquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Je moet haar gaan stalken op haar vakantie, en als je haar dan helemaal in het buitenland tegenkomt moet je zeggen: "hey jij hier, zullen we dan nu maar wel hoi tegen elkaar zeggen"
Doe met hem mee. En noem jullie zelf The Rape Squadquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind het een goed idee als hij echt zo graag wilt.
Nee geen interessequote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe met hem mee. En noem jullie zelf The Rape Squad![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee geen interesse. Ik heb al mijn hoer
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat geld wat ze gestolen heeft de laatste keer heeft ze beloofd terug te betalen anders hoor. Ze wilde het alleen niet op papier zetten omdat ze daar nare ervaringen mee heeft ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |