Maar als je elkaar al maanden enkele keren per week ziet is dat niet een beetje vreemd? De ene keer maakt ze wel oogcontact en de andere keer niet.. Durf haar niet aan te spreken omdat ik dus bang ben dat ze totaal geen interesse heeft, maar ja misschien is ze dus ook wel verlegen en kan ze gewoon niet de eerste stap makenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:44 schreef Cue_ het volgende:
Je bent idd sociaal niet in orde als je op de sportschool niet met mensen praat
Ik denk dat zij jou gewoon vreselijk ongemakkelijk vindt anders had ze altijd wel oogcontact gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je elkaar al maanden enkele keren per week ziet is dat niet een beetje vreemd? De ene keer maakt ze wel oogcontact en de andere keer niet.. Durf haar niet aan te spreken omdat ik dus bang ben dat ze totaal geen interesse heeft, maar ja misschien is ze dus ook wel verlegen en kan ze gewoon niet de eerste stap makenaan de andere kant: akwarder dan dit kan het niet worden, ook niet met een afwijzing..
Miss heeft ze een slechte dagquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je elkaar al maanden enkele keren per week ziet is dat niet een beetje vreemd? De ene keer maakt ze wel oogcontact en de andere keer niet.. Durf haar niet aan te spreken omdat ik dus bang ben dat ze totaal geen interesse heeft, maar ja misschien is ze dus ook wel verlegen en kan ze gewoon niet de eerste stap makenaan de andere kant: akwarder dan dit kan het niet worden, ook niet met een afwijzing..
Klopt. En er zijn ook andere mensen die ik bijna altijd tegenkom, maar die triggeren mij niet of zijn met andere mensen of weet ik dat ze bezet zijn. Zij valt dus altijd wel op, juist omdat we nog nooit gesproken hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Daarbuiten ga jij daar in eerste instantie heen om te sporten. Dat jij dan dusdanig kan observeren dat iemand 10 minuten lang voor zich uit staart geeft wel aan dat je zelf ook behoorlijk obsessief met haar bezig bent ipv dat je gewoon je ding doet en af en toe vriendelijk lacht als ze toevallig langs je loopt. Komt al een stuk minder over als een creep
Die jongen leeft in Deezertje-land. Alles draait om hem. Potentiele relatieobjecten moeten met hem praten, en zo niet, dan zit er een steekje los. Ik heb volgens mij nog nooit iemand meegemaakt die werkelijk zo in het leven staat. Lost for words.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Daarbuiten ga jij daar in eerste instantie heen om te sporten. Dat jij dan dusdanig kan observeren dat iemand 10 minuten lang voor zich uit staart geeft wel aan dat je zelf ook behoorlijk obsessief met haar bezig bent ipv dat je gewoon je ding doet en af en toe vriendelijk lacht als ze toevallig langs je loopt. Komt al een stuk minder over als een creep
Maar ze is niet in je geïnteresseerd.. Waarom wil je het haar dan nog ongemakkelijker maken door haar geforceerd aan te spreken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt. En er zijn ook andere mensen die ik bijna altijd tegenkom, maar die triggeren mij niet of zijn met andere mensen of weet ik dat ze bezet zijn. Zij valt dus altijd wel op, juist omdat we nog nooit gesproken hebbenNou ja mocht ik haar nog eens zien spreek ik haar wel aan.. (ook al heb ik dat al vijf keer eerder gezegd
)
Narcisme en autisme. Goeie combi welquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die jongen leeft in Deezertje-land. Alles draait om hem. Potentiele relatieobjecten moeten met hem praten, en zo niet, dan zit er een steekje los. Ik heb volgens mij nog nooit iemand meegemaakt die werkelijk zo in het leven staat. Lost for words.
Om te kijken of ze misschien wel interesse heeft maar gewoon verlegen is? En wat heb ik te verliezen? Denk dat dit voor haar nog akwarder is...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ze is niet in je geïnteresseerd.. Waarom wil je het haar dan nog ongemakkelijker maken door haar geforceerd aan te spreken?
Zij vindt t hoogstens awkward dat jij haar aankijkt. Meer niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Om te kijken of ze misschien wel interesse heeft maar gewoon verlegen is? En wat heb ik te verliezen? Denk dat dit voor haar nog akwarder is...
Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij vindt t hoogstens awkward dat jij haar aankijkt. Meer niet.
Jij bent degene die t allemaal zo vreemd vindt.
Nopquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!
Nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als je maandenlang dezelfde persoon tegenkomt maar niks zegt. Ga je zelf dan ook niet ff zeggen; Hoi!
Misschien moet ze wel niks van je hebben, beta.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Jullie herinneren je vast je nog wel dat ene meisje die ik al maanden in de sportschool tegenkom maar nog geen woord gezegd heeft (niet eens hallo)? Nou, ik kom haar nog steeds wekelijks tegen... en vandaag was weer lekker akeligKomt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is...
Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij...
Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Jullie herinneren je vast je nog wel dat ene meisje die ik al maanden in de sportschool tegenkom maar nog geen woord gezegd heeft (niet eens hallo)? Nou, ik kom haar nog steeds wekelijks tegen... en vandaag was weer lekker akeligKomt ze langs me sporten maar totaal geen blik naar me dus heb haar ook maar niet aangesproken... maar volgens mij zit er bij haar ook een steekje los qua sociaal contact. Ze zit soms 10 minuten op een toestel voor zich uit te kijken (nee, niet uitrusten), ze praat of kijkt echt niemand aan. Je zou kunnen denken: ze is lekker aan het sporten en totaal niet verplicht een praatje te maken met iemand, maar zij weet dus ook wel dat dit al maanden speelt he en dat het ook totaal niet opvallend is dat ik er ook altijd ben als zij er is...
Ben nog steeds benieuwd wat voor persoon er achter zit hoor, want aan de ene kant komt ze dus over dat ze totaal niet op contact zit te wachten, maar de andere kant is ze zo verlegen en sociaal akward als mij...
Jammer dat ik volgende week niet kan sporten... over 2 weken zie ik haar dus weer gok ik. En nee, heb ook nog geen naam want ze draagt haar pasje altijd bij zich ipv die in de bestemde bakjes te leggen..
Je zegt zelf toch ook geen "hoi"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geef het gewoon op joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zegt zelf toch ook geen "hoi"Godsamme zeg. Zo achterlijk ben je toch niet? Sociale stoornis ok, maar kunt toch wel rationele verbanden leggen. Tyfus zeg.
Hij kan wachten totdat hij haar een keer ergens anders tegenkomt en kijken of ze hem dan wel aankijkt en misschien herkent.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zegt zelf toch ook geen "hoi"Godsamme zeg. Zo achterlijk ben je toch niet? Sociale stoornis ok, maar kunt toch wel rationele verbanden leggen. Tyfus zeg.
Wat is dit nu weer. dus ik kan het dus maar wel beter opgeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef het gewoon op joh.Hij gaat het nooit leren, net als pluff.
Nee, maar misschien eens advies aannemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:30 schreef pluff het volgende:
Wat is dit nu weer. dus ik kan het dus maar wel beter opgeven?
Welk advies? Wat is dan goed advies?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar misschien eens advies aannemen.
Ik lees volgensmij alles en neem alles mee in hoe ik het beter kan doen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |