abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2015 @ 22:19:56 #1
416020 K44S
The bearded man
pi_152138466
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 29 april 2015 @ 23:59:32 #2
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152141509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Fear is excitement without the breath. Angst en enthousiasme veroorzaken dezelfde processen in je hersenen. Het verschil is dat jij het interpreteert als angst. Volgende keer als je je zo voelt, geniet ervan. Haal diep door je buik adem, en adem door je angst heen. Voelt heerlijk.

Maak je niet druk. Gewoon een open mind houden en rustig verder lezen. Heeft geen haast. Als je bepaalde concepten lastig vind post je ze hier en hebben we het er over. Date al geappt?
Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.

Contact maken lukt aardig, dates zijn óf heel leuk of ongemakkelijk en het leven lacht me toe maar toch ... Op de 'spannende momenten' zoals vlak voor een date moet ik stap voor stap beredeneren waar het nu eigenlijk om draait ondanks dat ik dat prima weet hoe het werkt. En ja, de date is gepland :)!
The remedy is the experience.
  donderdag 30 april 2015 @ 16:50:51 #3
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152155641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:59 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.

Contact maken lukt aardig, dates zijn óf heel leuk of ongemakkelijk en het leven lacht me toe maar toch ... Op de 'spannende momenten' zoals vlak voor een date moet ik stap voor stap beredeneren waar het nu eigenlijk om draait ondanks dat ik dat prima weet hoe het werkt. En ja, de date is gepland :)!
Loopt vanzelf los op het moment dat je wat vaker gaat daten. Kan me mijn eerste paar ook nog wel herinneren. Herinner me dat als ik me nerveus/angstig voelde ik altijd tegen mezelf zei: Ik ben echt benieuwd wat voor soort meisje is. Gewoon blijven herhalen. Haalt je focus weg van jezelf en zet het op dat meisje.

Leuk man, veel plezier.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:39:03 #4
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152301383
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Ik voel mij neger
pi_152301654
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Je moet niks.
pi_152303596
quote:
Wegrennen met je staart tussen je benen? :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:04:59 #7
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152307858
quote:
Ehmm.. dat lijkt me vrij simpel. Meedansen.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Je moet niks.
En dit dus.

[ Bericht 28% gewijzigd door Klonterpot op 05-05-2015 20:25:10 ]
The remedy is the experience.
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:10:22 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152320750
quote:
Vragen wat ze er mee denkt te bereiken. Van die mokkels die denken je wel ff te kunnen fixen door met dr kont tegen je pik aan te rijden zonder je aangekeken te hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152325524
quote:
Zelfs jij moet hier toch wel een logisch antwoord op kunnen verzinnen.

Overigens hangt het vooral af van wat jij op zo'n moment wil.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:24:42 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152328713
quote:
Je penis uit je broek halen en tegen haar aanrijden
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_152340411
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomen :D Dacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!

Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
pi_152340658
Gelukkig ben je totaal niet jaloers. Goeie eigenschap.
pi_152340773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomen :D Dacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!

Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
Dude. :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:22:44 #14
416020 K44S
The bearded man
pi_152341047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dude. :')
Laat het ventje :).

Meneer kan zelf alleen maar piekeren en al beslissingen in zijn hoofd,voor een ander maken.

Dus meneer heeft alleen een probleem bij zich zelf.
  woensdag 6 mei 2015 @ 19:25:42 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_152341151
quote:

Zo cliché? Wat zou jij doen dan als je net een nieuwe relatie hebt? Haar vastbinden in je kelder en nooit naar buiten laten?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152346003
Iedereen op Tinder is natuurlijk vrijgezel, de sletten!
pi_152347819
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen :O

Die golddiggers ook altijd! :( Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:14:35 #18
416020 K44S
The bearded man
pi_152349198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Die golddiggers ook altijd! :( Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
Deezer's volledige probleem in 1 zin opgelost.

Mijn dank is groot.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:45:25 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152350973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Behalve onze moeders en oma's natuurlijk :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_152352552
quote:

Wel zonde van het geld. Hoe vaak moet je nieuwe kleding? Beter koop je gewoon iets wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. En als het een beetje tijdloos is hoef je ook niet ieder seizoen zoveel nieuwe dingen te kopen. Ik zie ze ook wel hoor. Echt tassen vol kleding waar een Afrikaans weeshuis 26 kindjes van kan onderhouden.

Ik zat laatst in de UB te leren voor een tentamen, kwam een oud klasgenootje van het VWO ineens binnen lopen. Heel enthousiast groeten en zo, dus ik was blij verrast. Had altijd wel een beetje een oogje op haar. Maar goed, gesprek aangegaan en gevraagd wat ze nu studeerde. Supergezellig, probeerde ook een beetje te flirten. Komt ineens een andere gast langs en die omhelst haar. Bleek het haar vriend te zijn. Nou ja, vriend... Ze hebben net 6 weken vertelde ze achteraf. Enfin, je weet hoe dat gaat met studentes. Vond hem in ieder geval niet het type voor een serieuze relatie.

-typo's-
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:27:26 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152352941
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.

Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.

Deezertje zal nooit veranderen. Nooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152353909
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.

Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.

Als ik eenmaal een relatie heb wel....
pi_152354682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Typerend.

Wat belet je om nu wat kritischer naar jezelf en je acties te kijken? Je huidige aanpak werkt niet.
  donderdag 7 mei 2015 @ 01:21:30 #24
365231 Fera
Fire & Blood
pi_152356017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Naïeve gedachte.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:41:23 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_152357712
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:

Amen broeder amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')