Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Fear is excitement without the breath. Angst en enthousiasme veroorzaken dezelfde processen in je hersenen. Het verschil is dat jij het interpreteert als angst. Volgende keer als je je zo voelt, geniet ervan. Haal diep door je buik adem, en adem door je angst heen. Voelt heerlijk.
Maak je niet druk. Gewoon een open mind houden en rustig verder lezen. Heeft geen haast. Als je bepaalde concepten lastig vind post je ze hier en hebben we het er over. Date al geappt?
Loopt vanzelf los op het moment dat je wat vaker gaat daten. Kan me mijn eerste paar ook nog wel herinneren. Herinner me dat als ik me nerveus/angstig voelde ik altijd tegen mezelf zei: Ik ben echt benieuwd wat voor soort meisje is. Gewoon blijven herhalen. Haalt je focus weg van jezelf en zet het op dat meisje.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:59 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Daar ben ik me heel erg van bewust en ik weet - door mezelf even af te zonderen en goed na te denken - het verschil ondertussen alweer heel goed te maken maar soms nemen de emoties het op momenten toch nog over van het verstand en dan beginnen de zenuwen op te spelen.
Contact maken lukt aardig, dates zijn óf heel leuk of ongemakkelijk en het leven lacht me toe maar toch ... Op de 'spannende momenten' zoals vlak voor een date moet ik stap voor stap beredeneren waar het nu eigenlijk om draait ondanks dat ik dat prima weet hoe het werkt. En ja, de date is gepland!
Je moet niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Wegrennen met je staart tussen je benen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Wat moet je doen als een gevaarlijk aantrekkelijke meid in een lawaaiig uitgaansgebouw voor je springt en eenzijdig met je begint te dansen?
Ehmm.. dat lijkt me vrij simpel. Meedansen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
En dit dus.quote:
Vragen wat ze er mee denkt te bereiken. Van die mokkels die denken je wel ff te kunnen fixen door met dr kont tegen je pik aan te rijden zonder je aangekeken te hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Zelfs jij moet hier toch wel een logisch antwoord op kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Je penis uit je broek halen en tegen haar aanrijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:39 schreef pluff het volgende:
Dude.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomenDacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!
Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
Laat het ventjequote:
Zo cliché? Wat zou jij doen dan als je net een nieuwe relatie hebt? Haar vastbinden in je kelder en nooit naar buiten laten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomenDacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!
Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
Die golddiggers ook altijd!quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen
Deezer's volledige probleem in 1 zin opgelost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Die golddiggers ook altijd!Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
Behalve onze moeders en oma's natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Die golddiggers ook altijd!Wees maar blij dat je geen vriendin hebt. Stelletje uitbuitende sletjes zijn wij.
Wel zonde van het geld. Hoe vaak moet je nieuwe kleding? Beter koop je gewoon iets wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. En als het een beetje tijdloos is hoef je ook niet ieder seizoen zoveel nieuwe dingen te kopen. Ik zie ze ook wel hoor. Echt tassen vol kleding waar een Afrikaans weeshuis 26 kindjes van kan onderhouden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als ik eenmaal een relatie heb wel....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.
Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.
Deezertje zal nooit veranderen. Nooit.
Typerend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een relatie heb wel....
Naïeve gedachte.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een relatie heb wel....
Amen broeder amen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje zal nooit veranderen. De eerste zin gaf mij nog enigszins hoop dat ie eindelijk een succesje had geboekt.
Maar nee, who am I kidding, weer een post vol analyses, vooroordelen, zelfmedelijden, gespeelde verbazing.
Deezertje zal nooit veranderen. Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |