quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef MaJo het volgende:
Recensie
https://majtiemedia.wordp(...)-in-paard-van-troje/
Thanks! Helemaal mee eens denk ik?quote:
Nope!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, kenden jullie elkaar nog niet voor gisterenavond?
Absoluut! Wel leuk dat er een klik was, ook zo suf als je het totaal niet mee elkaar eens bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Maar we waren het sowieso heel erg met elkaar eens
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, kenden jullie elkaar nog niet voor gisterenavond?
Zo voelde en klonk het ook welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut! Wel leuk dat er een klik was, ook zo suf als je het totaal niet mee elkaar eens bent
[..]
NeeHoewel ik aan kwam lopen en we elkaar meteen herkenden. Anderen zullen gedacht hebben dat we al jaren vriendinnen zijn
Top. Ben erg benieuwd!quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef remco1993 het volgende:
Opnames komen morgenavond online, las ik net
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef remco1993 het volgende:
Hij staat online! http://3voor12.vpro.nl/ni(...)Paard-van-Troje.html
Oneens!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, wat zijn ze toch achteruit gegaan. Mis echt het goede gitaarspel van vroeger. Vooral op nummers als Blood hoor je dat goed. Dat is echt gewoon ruk nu.
Eigenlijk is het, ik wil het niet met je eens zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Vind je ze ook als je er live bij bent nog net zo goed als pakweg vijf jaar geleden?
Nee, ik liever ook niet. Want het ik vind het echt heel, heel jammer. Ik had echt net zo'n enthousiasme voor Editors zoals ik voor Muse heb. Het vorige album was echt een domper, en toen ik ze live zag en hoorde vooral nog meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Eigenlijk is het, ik wil het niet met je eens zijn
Maar dit album vind ik wel weer beterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik liever ook niet. Want het ik vind het echt heel, heel jammer. Ik had echt net zo'n enthousiasme voor Editors zoals ik voor Muse heb. Het vorige album was echt een domper, en toen ik ze live zag en hoorde vooral nog meer.
Nieuwe album is best ok, inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar dit album vind ik wel weer beterDus ik blijf hoop houden.
Spelen ook die vrijdag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Heb ik ze in Den Haag om de hoek gemist, kan ik ook niet op donderdag de 5e![]()
Ik mag donderdagquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:23 schreef DestroyerPiet het volgende:
morgen is het zover, dan spelen ze in de HMH. kan niet wachten!
Ik was een half jaar lang overtuigd dat ik a.s. vrijdag zou gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 14:50:23 ]
Maar maarquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:51 schreef CherryLips het volgende:
O na Papillon dus alvast jassen halen en de drukte voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(ik neem tegenwoordig altijd een kluisje, takkeduur maar zo heerlijk om niet meer in die zwetende meute bij de garderobe te hoeven wachten)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Maar maarIk hou ook van kluisjes, maar kom gelijk door uit Ajax (20:45 afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(ik neem tegenwoordig altijd een kluisje, takkeduur maar zo heerlijk om niet meer in die zwetende meute bij de garderobe te hoeven wachten)) en een kluisje alleen is te duur
![]()
dat zal wel lekker druk worden dan, want niet alleen ajax speelt maar ook de foo fighters staan in de ziggo domequote:Op dinsdag 3 november 2015 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt al jaren niet meer in de HMH geweestdus zou het niet weten. Waar kun je het beste parkeren?
edit: kak, als Ajax speelt kan ik volgens mij beter met de trein gaan?
Ah dat meen je nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dat zal wel lekker druk worden dan, want niet alleen ajax speelt maar ook de foo fighters staan in de ziggo dome
ja dat klopt. maar dan geven de editors ook een concertquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ajax en Foo's zijn toch donderdag?
O, daar heb ik geen last van. Auto it is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar dan geven de editors ook een concert
Ja bedoelde tegen degenen die woensdag gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat klopt. maar dan geven de editors ook een concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |