abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152130059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom niet? :?
? ?

Omdat Frank vd G zegt dat ze niet verdwaald zijn, maar tussen Q1 en de Mirador gevallen zijn.
Ze zijn dus, vlgs Frank vd G, gewoon na Q1 (of eventueel hooguit Q2) omgekeerd en terug gelopen.

Als je verder loopt dan Q2 ben je toch verdwaald/weet je niet waar je bent/ weet je niet waar je naar toe moet?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152130157
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo gewoon zijn die watervallen niet, geen ons bekende gids weet ervan of heeft de optie geopperd vanaf 2 april dat ze misschien daar gevallen zijn en daar vastzaten. Laat staan daar iemand van op de hoogte heeft gebracht.

Dat bedoel ik toch duidelijk ook?

Het zijn 'gewoon' zijn watervallen, hij zegt ze gezien te hebben.

quote:
Gewoon, de watervallen die hij daar gevonden heeft.
Hij bedoelt geen specifieke, bekende watervallen.
pi_152130517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef Lutalo het volgende:

[..]

? ?

Omdat Frank vd G zegt dat ze niet verdwaald zijn, maar tussen Q1 en de Mirador gevallen zijn.
Ze zijn dus, vlgs Frank vd G, gewoon na Q1 (of eventueel hooguit Q2) omgekeerd en terug gelopen.

Als je verder loopt dan Q2 ben je toch verdwaald/weet je niet waar je bent/ weet je niet waar je naar toe moet?
Eerst in die Barranco Franko tussen Mirador en Q1 gevallen, in dat gebied (oost; rechts op de kaart) gebleven tot 8 april 01:39 en die nacht niet verdwaald, maar met een doel; de Sinaproclichten naar het noorden gegaan.

Dus afgedaald naar en via de Q2, maar dan verder naar het oosten vanaf het Pianistapad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152130846
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerst in die Barranco Franko tussen Mirador en Q1 gevallen, in dat gebied (oost; rechts op de kaart) gebleven tot 8 april 01:39 en die nacht niet verdwaald, maar met een doel; de Sinaproclichten naar het noorden gegaan.

Dus afgedaald naar en via de Q2, maar dan verder naar het oosten vanaf het Pianistapad.
Oh, na de 'Frankvd G val' verdwaald dus.
Dus wel uit die bedding tussen twee watervallen weg kunnen komen?
pi_152130918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Oh, na de 'Frankvd G val' verdwaald dus.
Dus wel uit die bedding tussen twee watervallen weg kunnen komen?
Ja, "verdwaald" als in "niet op weg terug naar huis" maar niet "als een kip zonder kop naar het noorden gekenkerd".

En zeker. Het Franko-scenario zegt dat ze daar zijn gevallen, wel al die pogingen doen en veel nachtflitsen, maar niet eruit zijn geklommen, hoeveel tijd, nood en overlevingsdrang dan ook?

:N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152131093
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, "verdwaald" als in "niet op weg terug naar huis" maar niet "als een kip zonder kop naar het noorden gekenkerd".

En zeker. Het Franko-scenario zegt dat ze daar zijn gevallen, wel al die pogingen doen en veel nachtflitsen, maar niet eruit zijn geklommen, hoeveel tijd, nood en overlevingsdrang dan ook?

:N
En buiten het geur vermogen van de honden blijven, uit het zicht van de zoekteams, indianen en andere mogelijkheden om gered te worden. Hutten zat daar dus zeer ongeloofwaardig.

edit: lang genoeg in die kloof blijven om Feliciano mis te lopen, snel genoeg weg om door de honden geroken te worden. Mobiel genoeg om de Q2 te bereiken.

Klopt toch niet, het laatste wat ze doen voor ze allebei in de kloof vallen is de cd oplopen, dan komen ze die kloof uit en lopen ze direct de verkeerde kant op.
pi_152131448
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En buiten het geur vermogen van de honden blijven,
Dat moet, in elk scenario. De misdaadfantasten hebben daar ook geen antwoord op.

quote:
uit het zicht van de zoekteams, indianen en andere mogelijkheden om gered te worden.
Logisch; in een kloof. Geldt net zo hard voor alle andere scenario's.
quote:
Hutten zat daar dus zeer ongeloofwaardig.
Nee, juist niet, want je mist de paddocks zo grotendeels.

quote:
edit: lang genoeg in die kloof blijven om Feliciano mis te lopen, snel genoeg weg om door de honden geroken te worden. Mobiel genoeg om de Q2 te bereiken.

Klopt toch niet, het laatste wat ze doen voor ze allebei in de kloof vallen is de cd oplopen, dan komen ze die kloof uit en lopen ze direct de verkeerde kant op.

Niks "verkeerde kant". Niet meer omhoog kunnen komen en dus gedwongen naar het oosten en later noorden gegaan.

pi_152131646
quote:
15s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat moet, in elk scenario. De misdaadfantasten hebben daar ook geen antwoord op.

[..]

Logisch; in een kloof. Geldt net zo hard voor alle andere scenario's.

[..]

Nee, juist niet, want je mist de paddocks zo grotendeels.

[..]

Niks "verkeerde kant". Niet meer omhoog kunnen komen en dus gedwongen naar het oosten en later noorden gegaan.
Die honden hebben ze niet geroken omdat ze daar niet levend waren.

links, recht naar het noorden, overal zijn paddocks en hutten. Niet alleen die bekend uit de AFK video.
pi_152131672
Ik dacht dat die honden zowel levend als dood konden ruiken/vinden?
pi_152131715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:07 schreef MeloD het volgende:
Ik dacht dat die honden zowel levend als dood konden ruiken/vinden?
Nee, de eerste groep honden, die van 7 april, zijn panameese honden en zijn getraind om levende personen terug te vinden. De nederlandse honden zijn getraind in het vinden van lichamen/resten. Zelfs na zeer lange tijd. Deze honden kwamen pas eind mei.
pi_152131748
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die honden hebben ze niet geroken omdat ze daar niet levend waren.

links, recht naar het noorden, overal zijn paddocks en hutten. Niet alleen die bekend uit de AFK video.
En dus moet die foto van Kris heur haar 6 nachten in de toekomst gemaakt zijn of zij in een koelcel :') vastgehouden tot het fotomoment.

Allebei volslagen onzin waar niemand aan denkt.

Paddocks en hutten kom je op Matteo's na niet tegen in die hoek.

pi_152132775
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus moet die foto van Kris heur haar 6 nachten in de toekomst gemaakt zijn of zij in een koelcel :') vastgehouden tot het fotomoment.

jij doet net alsof je er al rondgekeken hebt :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152132839
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Paddocks zijn er zeker wel, zie de paddocks waar de rugzak is gevonden en meer naar het zuiden waar de rivier bij elkaar komen,
Koelcel? Niet mijn woorden, die laat ik me zeker niet in mijn mond leggen,
In de toekomst gemaakt? Niet mijn woorden, maar zeker optioneel, het is niet eens zeker wat er nu precies op die foto's te zien is.

Je doet wel weer stevige uitspraken, waar niemand aan denkt?
Volgens mij denken hier genoeg users dat er geen bal klopt van deze zaak. en ook niet van je scenario.

Wat mij betreft kan die: vallen opstaan verdwalen doorgaan vallen en weer opstaan scenario, zo de prullenbak in. Teveel gedoe en geen bewijzen, allemaal aannames.
Na een jaar roepen worden aannames geen feiten.

Gisteren had je er ook weer eentje:
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Een roofoverval gebruiken als argument is vrij dom omdat we weten dat dat bij Kris en Lisanne nu juist niet is gebeurd.

Die 11 dagen volgen gewoon uit de feiten die niemand in twijfel trekt behalve een paar hier, die in de krochten van het duistere internet.

Geen enkel hard punt; hearsay, aannames, verdachtmakingen en veel teveel films serieus genomen, dat komt meer in de buurt. :')
Je weet dat niet maar in jouw hoofd is dat nu een feit. Zo gaat dat steeds, slaat nergens op.
pi_152134516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Een valplaats tussen Q1 en mirador is een fantasie van veel van onze forumleden. De formulering van FvdG is onduidelijk. Ik heb het altijd verstaan als richting eerste kabelbrug. Op dat eerste stuk is het ook nog relatief druk met passanten.
nee hij heeft het over de eerste beek, niet over een rivier met kabelbrug. Is toch ook niet logisch dat hij die eerste kabelbrug bedoeld. Als de meiden om 14.00 uur bij 1e quebrada waren zouden ze nog uren moeten lopen daarheen. En dan nog even terug lopen?
pi_152134647
Ootje toch. Je vindt jezelf heel wat, roept maar wat maar hebt geen tegenargumenten. Typisch.

pi_152134810
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

na 8 dagen in de nacht met behulp van flitser een uitgang vinden tussen die twee watervallen...?...waarom al niet op dag 1 of 2 met daglicht. Of denk je nu echt dat ze dan 7/8 dagen daar apathisch hebben gezeten?
pi_152135125
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:44 schreef ToniB het volgende:

[..]

na 8 dagen in de nacht met behulp van flitser een uitgang vinden tussen die twee watervallen...?...waarom al niet op dag 1 of 2 met daglicht. Of denk je nu echt dat ze dan 7/8 dagen daar apathisch hebben gezeten?
Mata begint aardig door te draaien.
pi_152136230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:58 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Maar waarom heeft ze nu juist toen dat antwoord gegeven? Waarom werd er toen sterk aan ontvoering gedacht? Is dat dan afhankelijk van het wel of niet vinden van iets?
Dat is toch niet logisch?
Waarom werd er bijv. niet gedacht (toen er nog niets gevonden was dus) 'Misschien zijn ze verdwaald, ver van een pad afgedwaald, ergens gevallen, niet meer uit kunnen komen, gewond, door val of dieren enz. resten vergaan snel, worden verspreid enz.'
Vanwege de getuigenverklaringen van toen, er waren verschillende meldingen van mensen die ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete.
pi_152136331
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:19 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Vanwege de getuigenverklaringen van toen, er waren verschillende meldingen van mensen die ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete.
FF kijken of ik je goed begrijp:

Ingrid L. dacht in eerste instantie aan een ontvoering omdat verschillende mensen ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete?
pi_152136478
quote:
13s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Ootje toch. Je vindt jezelf heel wat, roept maar wat maar hebt geen tegenargumenten. Typisch.
Een moeder zou zeggen: kappen nou..
Een leraar: svp alleen op inhoud, niet op de man etc etc
pi_152136911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:21 schreef Lutalo het volgende:

[..]

FF kijken of ik je goed begrijp:

Ingrid L. dacht in eerste instantie aan een ontvoering omdat verschillende mensen ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete?
Pedro van Casa de Pedro, Giovani van Il Pianista, er was ook iemand die ze in een taxi zou hebben zien stappen. Dat waren getuigen van de eerste dagen, zoals het nu lijkt hebben ze toch andere meiden gezien. Misschien deze dames, die waren ook in Boquete rond die tijd, kijk op 0:25
pi_152137590
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Pedro van Casa de Pedro, Giovani van Il Pianista, er was ook iemand die ze in een taxi zou hebben zien stappen. Dat waren getuigen van de eerste dagen, zoals het nu lijkt hebben ze toch andere meiden gezien. Misschien deze dames, die waren ook in Boquete rond die tijd, kijk op 0:25
Ja dat weet ik allemaal wel.

Vraag aan Ingrid L.

Wat denk je dat er nu zou moeten gebeuren?

Ik denk dat er meer onderzoek gedaan moet worden naar wat voor soort mensen er in Boquete wonen. Gringos . Wie zijn het – wat doen ze daar – wat voor achtergrond hebben ze in de USA. Misschien in het algemeen, niet alleen USA.. maar gewoon buitenland. Misschien ook vragen aan alle mensen in Boquete om zich op te geven vrijwillig hun huis/tuin door te laten zoeken en kijken wie zich er niet voor opgeeft? Misschien ook bij ons in de buurt, in de buurt van de school kijken overal?

Jij:
Dit is een reactie van IL van voordat de resten gevonden waren in het Changuinola gebied.
Toen werd er sterk aan ontvoering gedacht.

Jij denkt dat Ingrid L. in eerste instantie dacht aan een ontvoering omdat verschillende mensen ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete?
pi_152137706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:57 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik allemaal wel.

Vraag aan Ingrid L.

Wat denk je dat er nu zou moeten gebeuren?

Ik denk dat er meer onderzoek gedaan moet worden naar wat voor soort mensen er in Boquete wonen. Gringos . Wie zijn het – wat doen ze daar – wat voor achtergrond hebben ze in de USA. Misschien in het algemeen, niet alleen USA.. maar gewoon buitenland. Misschien ook vragen aan alle mensen in Boquete om zich op te geven vrijwillig hun huis/tuin door te laten zoeken en kijken wie zich er niet voor opgeeft? Misschien ook bij ons in de buurt, in de buurt van de school kijken overal?

Jij:
Dit is een reactie van IL van voordat de resten gevonden waren in het Changuinola gebied.
Toen werd er sterk aan ontvoering gedacht.

Jij denkt dat Ingrid L. in eerste instantie dacht aan een ontvoering omdat verschillende mensen ze gezien dachten te hebben langs de weg naar Boquete?
Ik ben geen papegaai, wat wil je nou weten?
pi_152137846
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt en de getuigen andere meiden hebben gezien.
Acht die kans groter dan allemaal in de war met de dag
Uit ervaring ;) weet ik hoe onbetrouwbaar getuigen kunnen zijn.
Bij de zaak van Richard H die zijn vrouw en kinderen vermoordde zaten 130 getuigen verkeerd die zijn vrouw met kinderen zogenaamd allemaal hadden gezien.

Bij deze zaak was Martijn F er 100% van overtuigd dat Pedro het bij het rechte eind had.
Niet dus.

Ook zullen Martina, Oliva, Giovanni, Lorenzo enz andere meiden hebben gezien want de tijdstippen kloppen allemaal niet.
Het meest schokkende vind ik echter Sigrid. Blijf dat onbegrijpelijk vinden maar misschien nog wel onbegrijpelijker dat zij daarna niet aan de tand is gevoeld (en alle andere niet kloppende getuigen)

We blijven getuigen missen die hen hebben gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')