abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152125783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:51 schreef jackie12 het volgende:
Is te makkelijk Domnivoor.

Van april tot maart is verdwalen met hand en tand verdedigd.
Topics lang werd Hans K bijna uitgelachen en niet geloofd over "je kunt er niet verdwalen"
Er waren maar een paar die hem wel geloofden (ikkeook) en zeiden dat het daar te bewoond ed is om fataal te verdwalen.

In maart kwam Frank opeens met het verhaal dat je daar idd niet kan verdwalen maar de meiden gevallen moesten zijn en na die val niet meer uit die bedding/kloof konden komen.
De verdwaaldenkers stapten toen van het een op het andere moment over van verdwalen naar een ongeluk! Bizar.

Om definitieve conclusies te trekken moet je er eerst geweest zijn maar ik ben wel benieuwd wat mensen die Frank geloven denken als die kloof er niet is.

Weer overstappen op de verdwaaltrein?

(ps ik weet dat jouw scenario anders is)
Een ongeval is altijd open gehouden als optie door de meesten hier. Alle opties eigenlijk wel. Alleen een paar blijven maar roeptoeteren dat er perse een misdrijf plaats gevonden moet hebben.
Hoezo tunnelvisie?
Make my day!
pi_152126280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:51 schreef jackie12 het volgende:
Is te makkelijk Domnivoor.

Van april tot maart is verdwalen met hand en tand verdedigd.
Topics lang werd Hans K bijna uitgelachen en niet geloofd over "je kunt er niet verdwalen"
Er waren maar een paar die hem wel geloofden (ikkeook) en zeiden dat het daar te bewoond ed is om fataal te verdwalen.

In maart kwam Frank opeens met het verhaal dat je daar idd niet kan verdwalen maar de meiden gevallen moesten zijn en na die val niet meer uit die bedding/kloof konden komen.
De verdwaaldenkers stapten toen van het een op het andere moment over van verdwalen naar een ongeluk! Bizar.

Om definitieve conclusies te trekken moet je er eerst geweest zijn maar ik ben wel benieuwd wat mensen die Frank geloven denken als die kloof er niet is.

Weer overstappen op de verdwaaltrein?

(ps ik weet dat jouw scenario anders is)
Forensisch Patholoog Frank van de Goot- Een forensisch patholoog onderzoekt overledenen in opdracht van de officier van justitie.
Maar heeft hij ook verstand van glij/val situaties van een heuvel af en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn ?
Frank heeft er gewoon wat rondgelopen en heeft toen gezegd : " hier moet het gebeurd zijn".
Heeft Frank foto's gemaakt of een video om anderen te overtuigen ? nee
Is er enig bewijs voor zijn stelling ? nee
het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
is de conclusie - erg mager
Volgens Van de Goot gaan de drie er niet naar toe om de zaak op te lossen.
http://www.metronieuws.nl(...)sten-kris-en-lisanne
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152126976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Forensisch Patholoog Frank van de Goot- Een forensisch patholoog onderzoekt overledenen in opdracht van de officier van justitie.
Maar heeft hij ook verstand van glij/val situaties van een heuvel af en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn ?
Frank heeft er gewoon wat rondgelopen en heeft toen gezegd : " hier moet het gebeurd zijn".
Heeft Frank foto's gemaakt of een video om anderen te overtuigen ? nee
Is er enig bewijs voor zijn stelling ? nee
het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich
is de conclusie - erg mager
Volgens Van de Goot gaan de drie er niet naar toe om de zaak op te lossen.
http://www.metronieuws.nl(...)sten-kris-en-lisanne
In de herhaling:

Frank zei op 3 januari al VOOR hij naar Panama ging dat de meiden waarschijnlijk een ongeval hadden gehad.
Hoezo tunnelvisie?
pi_152127034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:21 schreef agter het volgende:

[..]

Een ongeval is altijd open gehouden als optie door de meesten hier. Alle opties eigenlijk wel. Alleen een paar blijven maar roeptoeteren dat er perse een misdrijf plaats gevonden moet hebben.
Hoezo tunnelvisie?
Jij was anders stellig overtuigd van verdwalen want volgens jou liepen er genoeg paden achter de top van de Pianista.
Hans geloofde je niet maar toen Frank terugkwam heb ik jou niet meer gehoord over die paden (die er dus niet zijn)
pi_152127106
"Paden" genoeg tussen Q2/de Barranco Franko en de verre vindplaatsen. Welke route ze daarheen genomen hebben, kunnen we slechts naar gissen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152127112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Jij was anders stellig overtuigd van verdwalen want volgens jou liepen er genoeg paden achter de top van de Pianista.
Hans geloofde je niet maar toen Frank terugkwam heb ik jou niet meer gehoord over die paden (die er dus niet zijn)
frank zegt :
We hebben de hele route gelopen. Het is maar een pad. Voorwaarts en achterwaarts. Daar valt niet te verdwalen.
2) Er valt niets te verdwalen." Ook aan de andere kant van de berg verdwalen is geen optie, zegt hij.
3) "Als je daar een beetje rondloopt dan zie je allemaal boerderijtjes staan. En je moet via een dorp het pad op en af. Wij zien daar misschien niemand, maar iedereen ziet ons."
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152127376
quote:
15s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:04 schreef El_Matador het volgende:
"Paden" genoeg tussen Q2/de Barranco Franko en de verre vindplaatsen. Welke route ze daarheen genomen hebben, kunnen we slechts naar gissen.
Dan ga je er vanuit dat Frank niet bedoeld wat hij gezegd heeft. "Zijn" valplek is dan vlgs jouw NA Q2 en voor de verre vindplaatsen.
Dan houdt het 'ze zijn niet verdwaald' ook geen stand.
Welke route ze genomen hebben is gissen ALS ze al een route (na Q1 of Q2) richting de verre vindplaatsen genomen hebben.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152127456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat Frank niet bedoeld wat hij gezegd heeft. "Zijn" valplek is dan vlgs jouw NA Q2 en voor de verre vindplaatsen.
Dan houdt het 'ze zijn niet verdwaald' ook geen stand.
Welke route ze genomen hebben is gissen ALS ze al een route (na Q1 of Q2) richting de verre vindplaatsen genomen hebben.
Nee, van de Mirador naar Q1 aan de rechterkant en teruglopend aan je linkerhand zou ik de Barranco Franko situeren.

Ten zuiden van Q2 op de kaart dus. De "makkelijkste" weg van daar (8 april 01:39) naar de lichten van Sinaproc (motief) en de vindplaatsen (clues) is langs die bochtige rivier.

Dat is, als je de paddocks (in het donker?) niet ziet liggen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152127567
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, van de Mirador naar Q1 aan de rechterkant en teruglopend aan je linkerhand zou ik de Barranco Franko situeren.

Ten zuiden van Q2 op de kaart dus. De "makkelijkste" weg van daar (8 april 01:39) naar de lichten van Sinaproc (motief) en de vindplaatsen (clues) is langs die bochtige rivier.

Dat is, als je de paddocks (in het donker?) niet ziet liggen...
Jij schrijft dat er genoeg paden om te verdwalen zijn tussen Q2/de Barranco Franko en de verre vindplaatsen.
Dat is vlgs het Frank vdG scenario niet relevant, hij beweert dat ze tussen Q1 en de Mirador gevallen zijn, niet meer weg konden en dat ze niet verdwaald zijn.
pi_152127640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:22 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Jij schrijft dat er genoeg paden om te verdwalen zijn tussen Q2/de Barranco Franko en de verre vindplaatsen.
Dat is vlgs het Frank vdG scenario niet relevant, hij beweert dat ze tussen Q1 en de Mirador gevallen zijn, niet meer weg konden en dat ze niet verdwaald zijn.
Frank vermoedt eerst een ongeval "op de weg terug" richting de Mirador.

Om dan de resten te krijgen waar xe gevonden zijn, moeten ze daarheen gespoeld zijn (veel te lang en bochtig imo) of heengelopen.

Heengedragen en hun resten verspreid verklaart nog steeds niet de nachtfoto's die in het hooggebergte genomen zoude moeten zijn....

pi_152128069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

stop ff met die onzin
Tia
Onzin?
Behalve de BH's liggen zowat alle artikelen uit de rugzak ook in dit assortiment. Het lijken allemaal persoonlijk spullen en precies wat iemand nodig heeft (revolver rechtsboven!?) in de civiele jungle van Panama.
Als er extra ID bewijzen bij zijn . . .

De foto is trouwens al net zo exemplarisch voor de Panamese privacygewoontes als die van de rugzak: 'gewoon' online beschikbaar.
pi_152128133
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij
komt met 65-71-jarige Boquete Bastards op de proppen die soepeltjes sporen uitzetten in een onherbergzame jungle, niet geïnteresseerd zijn in makkelijk geld maar wel uiterst bedreven in het hacken van twee verschillende telefoons.

Matteo's vraag is derhalve helemaal terecht.
pi_152128237
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om dan de resten te krijgen waar xe gevonden zijn, moeten ze daarheen gespoeld zijn (veel te lang en bochtig imo) of heengelopen.

Heengedragen en hun resten verspreid verklaart nog steeds niet de nachtfoto's die in het hooggebergte genomen zoude moeten zijn....
Een valplaats tussen Q1 en mirador is een fantasie van veel van onze forumleden. De formulering van FvdG is onduidelijk. Ik heb het altijd verstaan als richting eerste kabelbrug. Op dat eerste stuk is het ook nog relatief druk met passanten.
pi_152128379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Een valplaats tussen Q1 en mirador is een fantasie van veel van onze forumleden. De formulering van FvdG is onduidelijk. Ik heb het altijd verstaan als richting eerste kabelbrug. Op dat eerste stuk is het ook nog relatief druk met passanten.
Ik ging in eerste instantie met je mee in die gedachte omdat een journalist zei dat Frank ging zoeken VANAF de vindplaats van de resten en spullen (dus noord naar zuid)

Echter zoals jij het zegt maak je er dan wel verdwalen van want dan zijn Kris en Lisanne niet terug gegaan na Q1 maar doorgelopen terwijl ze dan juist om hadden moeten keren ivm de tijd.
Verder zijn er dan dus ook geen foto's gemaakt van Q2 of de paddocks daarna.

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 29-04-2015 16:55:05 ]
pi_152128912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

frank zegt :
We hebben de hele route gelopen. Het is maar een pad. Voorwaarts en achterwaarts. Daar valt niet te verdwalen.
2) Er valt niets te verdwalen." Ook aan de andere kant van de berg verdwalen is geen optie, zegt hij.
3) "Als je daar een beetje rondloopt dan zie je allemaal boerderijtjes staan. En je moet via een dorp het pad op en af. Wij zien daar misschien niemand, maar iedereen ziet ons."
Ik vraag me ook af welke watervallen hij bedoeld.
http://www.answersforkris.com/tag/frank-van-der-goot/
pi_152129042
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om te verdwalen achter de CD, op 1 van de vele paden/richtingen na Q2, moet het Frank vd G scenario losgelaten worden, anders klopt het niet.
pi_152129100
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af welke watervallen hij bedoeld.
http://www.answersforkris.com/tag/frank-van-der-goot/
? ?
Gewoon, de watervallen die hij daar gevonden heeft.
Hij bedoelt geen specifieke, bekende watervallen.
pi_152129140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik ging in eerste instantie met je mee in die gedachte omdat een journalist zei dat Frank ging zoeken VANAF de vindplaats van de resten en spullen (dus noord naar zuid)

Echter zoals jij het zegt maak je er dan wel verdwalen van want dan zijn Kris en Lisanne niet terug gegaan na Q1 maar doorgelopen terwijl ze dan juist om hadden moeten keren ivm de tijd.
Verder zijn er dan dus ook geen foto's gemaakt van Q2 of de paddocks daarna.
Het feit dat er na Q1 geen normale foto’s meer zijn gemaakt, geeft aan dat er toen iets is misgegaan.

Op de terugweg die valpartij of iets anders.

De noodoproepen 16:39 en 16:51 getuigen daar ook van.
pi_152129145
en stel dat ze een plek hebben gevonden
waar ze allebei naar beneden gevallen zijn
dan ga je daar toch minutieus zoeken?
als iemand 20 of 30 meter naar beneden valt op een rots
blijven er altijd sporen of weefsel of bloed achter
JMO
pi_152129198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Lutalo het volgende:

[..]

? ?
Gewoon, de watervallen die hij daar gevonden heeft.
Hij bedoelt geen specifieke, bekende watervallen.
Zo gewoon zijn die watervallen niet, geen ons bekende gids weet ervan of heeft de optie geopperd vanaf 2 april dat ze misschien daar gevallen zijn en daar vastzaten. Laat staan daar iemand van op de hoogte heeft gebracht.

Aangezien ik ver achterin het misdrijfkamp geplaatst ben door de hokjesdenkers, mag ik wel stellen dat dat een misdrijf op zich is. Die geheimzinnige en dodelijke kloof staat ook op de kaart.
pi_152129218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Als Frank vd G formulering onduidelijk is, is het ook een fantasie van jou dat het richting eerste kabelbrug is.

Dat zijn formulering onduidelijk is/zou zijn, vind ik }:|
Een heel verhaal over geografische, sociaal economische enz. toestanden, speciaal naar Boquete toegaan voor een precisieonderzoek, maar blijkbaar niet helder kunnen duiden waar de valplek zou zijn.
Als het richting eerste kabelbrug is zijn ze wel verdwaald, want we kunnen toch wel aannemen dat ze niet de bedoeling hadden over te lopen?
pi_152129487
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Ootje jij vind dat je de criminaliteit in kaart moet brengen omdat de verdwaal/ongeluk locaties ook in kaart gebracht zijn.

Het verschil is dat de verdwaal/ongeluk locaties een link hebben met K en L, nl de foto's van de wandeltocht en de gevonden resten in het Changuinola gebied. Dat die gebieden in kaart gebracht worden is dan vanzelfsprekend en dat hoort ook in de OP

Maar random criminelen die in Boquete of omgeving wonen in kaart brengen waarvan we geen enkele link met K en L kunnen aantonen is iets heel anders.
Zoals gezegd door Mata, waarin hij gelijk heeft, is het heel moeilijk om hier over linken met K&L en een mogelijk misdrijf te praten.
Wat ik probeer aan te geven is dat ik hier een mooie kaart hebt, waar alle "misdrijven"opstaan. Dat er nu 4 strepen staan tussen de Boquete Basterds is nieuw. Met name in Dolega staan veel stippen.
Maar ook in Boquete zelf. Dat de lieve buurman van de Taalschool 3 pijlen heeft naar andere criminelen vind ik opmerkelijk. En feit die hier pas na een jaar boven water zijn gekomen.
Wie maakt zich er druk om? Niemand.

Wat nu als er morgen weer 2 meiden uit bv Duitsland weg zijn?
Dan wapper ik even met het kaartje, misschien red het levens, misschien niet.
Of er een link is naar K&L zal pas later blijken. Is er oooit onderzoek gedaan? Nee, wat Jackie al aangaf, HK is hier door sommige users voor gek verklaart, gezien de felle reactie's van sommige op een mogelijk misdrijfscenario.

Dat Boquete niet zo veilig is als Mata wil doen voorkomen, tonen meerdere hier wel aan. Dat hysterische gedoe, interesseert me niets. Als ik al onder het "Vinnex denken" val, dan met mij de rest van Nederland.

O en Agter, ik heb gisteren een heel goed plan ontvangen, onderbouwt en imo erg goed. De sponsoring gaat door alleen niet voor jouw team!

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 29-04-2015 18:42:29 ]
pi_152129524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:12 schreef StaceySinger het volgende:
en stel dat ze een plek hebben gevonden
waar ze allebei naar beneden gevallen zijn
dan ga je daar toch minutieus zoeken?
als iemand 20 of 30 meter naar beneden valt op een rots
blijven er altijd sporen of weefsel of bloed achter
JMO
dit zijn ook bloedsporen op een steen
die trekken erin en blijven erin
pi_152129547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Om te verdwalen achter de CD, op 1 van de vele paden/richtingen na Q2, moet het Frank vd G scenario losgelaten worden, anders klopt het niet.
Waarom niet? :?

pi_152129927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Goed lezen is ook een vak. :P
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')