abonnement Unibet Coolblue
pi_152117232
quote:
5s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Belgische vrienden?
"dat" forum?

:?
Je gaat een drukke expeditie krijgen, plak je een zendertje op? Dan kunnen we je wat sneller terugvinden
pi_152117262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je gaat een drukke expeditie krijgen, plak je een zendertje op? Dan kunnen we je wat sneller terugvinden
Ik loop niet in 7 quebrada's tegelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152117271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:28 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zat te denken of het interessant zou zijn om uit te zoeken of die expat oplichter (internetfraudeur) die naast die taalschool woont, misschien wel de technische mogelijkheid heeft (gehad) het WiFi netwerk van de taalschool te 'kraken'. En op die manier toegang heeft (gehad) tot het netwerk, harde schijf en software van de school. En zo kan kijken welke leerlingen er telkens aankomen in Boquete.

Maar ja, dan zou je b.v. I.L. moeten vragen hoe het zit met de in gebruik zijnde WiFi encryptie, firewall instellingen en t WiFI beveiligingsprotocol. Gebruiken ze nog het relatief simpel te kraken WEP, of toch al WPA/PSK?

Als die crimineel zo bij de HD (harde schijf) kon komen, kon / kan ie misschien ook het zoekgedrag van taalstudenten op de PC vanaf afstand monitoren. Zoeken studenten bv. vaak naar El Pianista ? Tien tegen 1 dat ze daar naar toe gaan...

Als ie remote software kon installeren, zijn zo zelfs de toetsaanslagen te volgen en uit te lezen. Tenslotte is deze persoon eerder betrapt op het op deze manier stelen van bankgegevens, inlogpasswords etc.
Na ja. Technisch recherche verhaal.
Ja dat gaat mij niet lukken.
pi_152117284
quote:
5s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Belgische vrienden?
"dat" forum?

:?
ja er gaan ook een paar belgen las ik -wie precies weet ik niet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152117293
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan hoop ik ook antwoord te krijgen op haar foutieve tijdslijn :)
Ik persoonlijk blijf dat een twijfelachtig punt vinden, de betrouwbaarheid van de tijdlijn.
Verder kan het zijn dat daar wel verklaringen over gedaan zijn, van hoe dat misgegaan kan zijn, maar dat dat niet in de media terechtgekomen is.

Dat wij iets niet lezen of horen wil niet zeggen dat er niet over gesproken is.
IL kan gewoon de keus maken om dat niet met ons te delen, vind je dat vreemd, ik niet hoor.
pi_152117295
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik loop niet in 7 quebrada's tegelijk.
Je hoeft gelukkig het durp niet uit, ja een tripje richting Vulcano voor de medicijnman.
pi_152117349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja er gaan ook een paar belgen las ik -wie precies weet ik niet
Dat wordt dan een plezante dagwandeling.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152117355
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:37 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik persoonlijk blijf dat een twijfelachtig punt vinden, de betrouwbaarheid van de tijdlijn.
Verder kan het zijn dat dar wel verklaringen over gedaan zijn, van hoe dat misgegaan kan zijn, maar dat dat niet in de media terechtgekomen is.

Dat wij iets niet lezen of horen wil niet zeggen dat er niet over gesproken is.
IL kan gewoon de keus maken om dat niet met ons te delen, vind je dat vreemd, ik niet hoor.
Het is inderdaad haar keuze, haar hele bedrijfsvoering en haar uitspraken, dat wij daar geen deelgenoot van zijn is ook niet vreemd. Ik hoop dat ze gelukkig is.
pi_152117381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:28 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zat te denken of het interessant zou zijn om uit te zoeken of die expat oplichter (internetfraudeur) die naast die taalschool woont, misschien wel de technische mogelijkheid heeft (gehad) het WiFi netwerk van de taalschool te 'kraken'. En op die manier toegang heeft (gehad) tot het netwerk, harde schijf en software van de school. En zo kan kijken welke leerlingen er telkens aankomen in Boquete.

Maar ja, dan zou je b.v. I.L. moeten vragen hoe het zit met de in gebruik zijnde WiFi encryptie, firewall instellingen en t WiFI beveiligingsprotocol. Gebruiken ze nog het relatief simpel te kraken WEP, of toch al WPA/PSK?

Als die crimineel zo bij de HD (harde schijf) kon komen, kon / kan ie misschien ook het zoekgedrag van taalstudenten op de PC vanaf afstand monitoren. Zoeken studenten bv. vaak naar El Pianista ? Tien tegen 1 dat ze daar naar toe gaan...

Als ie remote software kon installeren, zijn zo zelfs de toetsaanslagen te volgen en uit te lezen. Tenslotte is deze persoon eerder betrapt op het op deze manier stelen van bankgegevens, inlogpasswords etc.
Na ja. Technisch recherche verhaal.
kan ja maar dan zou je het het wifi bereik van die taalschool moeten weten
hij zal er niet in de tuin op een bankje gaan zitten
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152117574
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:28 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zat te denken of het interessant zou zijn om uit te zoeken of die expat oplichter (internetfraudeur) die naast die taalschool woont, misschien wel de technische mogelijkheid heeft (gehad) het WiFi netwerk van de taalschool te 'kraken'. En op die manier toegang heeft (gehad) tot het netwerk, harde schijf en software van de school. En zo kan kijken welke leerlingen er telkens aankomen in Boquete.

Maar ja, dan zou je b.v. I.L. moeten vragen hoe het zit met de in gebruik zijnde WiFi encryptie, firewall instellingen en t WiFI beveiligingsprotocol. Gebruiken ze nog het relatief simpel te kraken WEP, of toch al WPA/PSK?

Als die crimineel zo bij de HD (harde schijf) kon komen, kon / kan ie misschien ook het zoekgedrag van taalstudenten op de PC vanaf afstand monitoren. Zoeken studenten bv. vaak naar El Pianista ? Tien tegen 1 dat ze daar naar toe gaan...

Als ie remote software kon installeren, zijn zo zelfs de toetsaanslagen te volgen en uit te lezen. Tenslotte is deze persoon eerder betrapt op het op deze manier stelen van bankgegevens, inlogpasswords etc.
Na ja. Technisch recherche verhaal.
Met wat voor doel denk je dat hij dat zou willen doen, de man is 72 jaar oud?
pi_152117605
Goed te volgen, Poekjes idee.

Alleen, wat marsan gisteren ook zei; dan zouden er wekelijks toeristen ontvoerd worden. We weten dat dát niet het geval is in het veilige dorpje Boquete.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152117641
Het lijkt Boquete Bastards wel, de nieuwe verdachten;
FG alias Aluhoedje van 65 jaar en IR de internetfraudeur met foute vrienden van 72 jaar >:)
pi_152117883
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Het lijkt Boquete Bastards wel, de nieuwe verdachten;
FG alias Aluhoedje van 65 jaar en IR de internetfraudeur met foute vrienden van 72 jaar >:)
nou verdachten .. is wel erg prematuur
wel opmerkelijk is dat zowel de website van fg als de golddiggers website van ir niet meer online staan
De smeerseltjes en Jungle olie van fg zijn nog wel (ergens) te koop ,je moet dan eerst een afspraak maken via een B&B en dan komen er verdere instructies :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152117915
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Het lijkt Boquete Bastards wel, de nieuwe verdachten;
FG alias Aluhoedje van 65 jaar en IR de internetfraudeur met foute vrienden van 72 jaar >:)
tja. Ziekelijk natuurlijk, maar misschien wel verkoopbare informatie/gegevens.
pi_152118151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou verdachten .. is wel erg prematuur
wel opmerkelijk is dat zowel de website van fg als de golddiggers website van ir niet meer online staan
De smeerseltjes en Jungle olie van fg zijn nog wel (ergens) te koop ,je moet dan eerst een afspraak maken via een B&B en dan komen er verdere instructies :7
Joh, leuk een speurtocht!
De expeditie hoeft zich niet te vervelen, wederom een bijzondere manier van zaken doen.
pi_152118189
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Het lijkt Boquete Bastards wel, de nieuwe verdachten;
FG alias Aluhoedje van 65 jaar en IR de internetfraudeur met foute vrienden van 72 jaar >:)
Misdaad is niet gebonden aan leeftijd, kijk maar naar de afperser van familie de Mol.
Je kunt altijd nog roepen dan je dement bent en niet meer weet wat je doet.
pi_152118201
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:03 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

tja. Ziekelijk natuurlijk, maar misschien wel verkoopbare informatie/gegevens.
Ozzie was de compagnon van van RI
ze hadden samen ook die website en (ik denk dat FG de jungle gids was )

Panama Gold Adventures S.A. is a service that attracts tourists and outdoor adventure
aficionados to explore and enjoy the Panamanian environment and contribute to the
Panamanian economy through the guided participatory adventure of actually panning for gold.

toen Ozzie opgepakt werd vonden ze ook nogal wat paspoorten en id kaarten
btw > (volgens mij ligt daar ook een Nederlandse id kaart)

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152118652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk als het mooi weer is en je onder begeleiding bent je niet echt denkt aan wat voor kleding je aantrekt.
Tenzij de begeleider daar iets over zegt.
We hebben echter verschillende foto's gezien van meiden in "strandkleding" onder begeleiding van gidsen waaruit ik concludeer dat begeleiders daar waarschijnlijk niks over zeggen.
Ja, gangbare kleding, ook wanneer je onder begeleiding van een gids bent.

Genoeg foto’s daarvan voorbij zien komen.
pi_152118986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misdaad is niet gebonden aan leeftijd, kijk maar naar de afperser van familie de Mol.
Je kunt altijd nog roepen dan je dement bent en niet meer weet wat je doet.
Maar hoe waarschijnlijk acht jij het dat deze 2 bejaarde mannen iets met het lot van K en L te maken hebben? Want daar gaat het hier toch over in dit topic
pi_152119153
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Maar hoe waarschijnlijk acht jij het dat deze 2 bejaarde mannen iets met het lot van K en L te maken hebben? Want daar gaat het hier toch over in dit topic
Er worden daar geen cijfers bijgehouden van de misdaad, geen rapportages niets. Het is niet voor niets dat burgers een Alto-C-site maken en elkaar op de hoogte houden. Begrijpelijk, de politie is daar sinds vorige maand uitgebreid met 23 man. Dan kun je ook niet verwachten dat er iets gebundeld is.

Ze hebben daar voldoende zaken en veldwerk met al die waterlijken, overvallen ongelukken enz.

Dat er niet een directe link is naar K&L klopt. Ik denk wel dat het goed is te zien wat er woont en wie wat op zijn kerfstok heeft.

Waarschijnlijk komt er niets uit, misschien ook wel.
We weten het niet, maar weten al meer dan 2 maanden geleden. Tenminste ikke.
pi_152119224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er worden daar geen cijfers bijgehouden van de misdaad, geen rapportages niets.
Dus dat weet je ook al, ongelooflijk! :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152119375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er worden daar geen cijfers bijgehouden van de misdaad, geen rapportages niets. Het is niet voor niets dat burgers een Alto-C-site maken en elkaar op de hoogte houden. Begrijpelijk, de politie is daar sinds vorige maand uitgebreid met 23 man. Dan kun je ook niet verwachten dat er iets gebundeld is.

Ze hebben daar voldoende zaken en veldwerk met al die waterlijken, overvallen ongelukken enz.

Dat er niet een directe link is naar K&L klopt. Ik denk wel dat het goed is te zien wat er woont en wie wat op zijn kerfstok heeft.

Waarschijnlijk komt er niets uit, misschien ook wel.
We weten het niet, maar weten al meer dan 2 maanden geleden. Tenminste ikke.
Nou voor mij is het allemaal oud nieuws. Zoals je weet volg ik al ongeveer een jaar zo'n beetje alles wat er in en rond Boquete gebeurt, heb alle vage figuren die sporen op internet hebben nageplozen, de criminaliteit onder de loep genomen. Alt al Crimen is sinds minstens een jaar niet bijgewerkt en was in het begin van de speurtocht op forums zoals dit een belangrijke informatie bron.

Al dat gespeur heeft opgeleverd dat er criminaliteit is, problemen met jeugdbendes zijn en dat er vage figuren wonen.
Maar dat konden we zo ook wel bedenken.

Een misdrijf is niet onmogelijk maar er is niets bij al mijn speurwerk dat te linken is aan K en L.

Je kan alle misdrijven wel in kaart brengen maar als er geen link is naar K en L gaat het nog nergens over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 29-04-2015 21:22:11 ]
pi_152119516
het is wel opmerkelijk dat de golddiggers website op > April 07, 2014 offline is gezet

Gold panning adventures in the hidden canyons, and jungle river streams of Panama,C.A. We are the best in the business so bring your family, friends and corporate executives for a fun get-a-way." Adventures are conducted year round!

ze hadden ook een website > http://tuesdaymovienite.ning.com/

en een website > http://www.boquetemountainsafaritours.com

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152119525
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Maar hoe waarschijnlijk acht jij het dat deze 2 bejaarde mannen iets met het lot van K en L te maken hebben? Want daar gaat het hier toch over in dit topic
Mensen op die leeftijd kunnen heel vaak nog midden in het leven staan, op alle gebied.
pi_152119720
Ootje jij vind dat je de criminaliteit in kaart moet brengen omdat de verdwaal/ongeluk locaties ook in kaart gebracht zijn.

Het verschil is dat de verdwaal/ongeluk locaties een link hebben met K en L, nl de foto's van de wandeltocht en de gevonden resten in het Changuinola gebied. Dat die gebieden in kaart gebracht worden is dan vanzelfsprekend en dat hoort ook in de OP

Maar random criminelen die in Boquete of omgeving wonen in kaart brengen waarvan we geen enkele link met K en L kunnen aantonen is iets heel anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')