Inderdaad misschien toch eens naar gaan googlen. Lijkt me stukken leuker dan op een kantoor zittenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach diploma's. Laten zien dat je kunt koken, bam!
Misschien wel beter om te stoppen dan. Ik drink hooguit 2 kopjes per dagquote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er echt over na om even te stoppen of flink te minderen met koffie drinken. Ben zo vermoeid 's avonds en heb en vervelend gevoel in m'n buik van al die koffie
Ik zit op sommige werkdagen wel aan 4 - 7quote:Op woensdag 29 april 2015 18:40 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Misschien wel beter om te stoppen dan. Ik drink hooguit 2 kopjes per dag
Oef. Dat is echt niet goed hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 18:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zit op sommige werkdagen wel aan 4 - 7
ja pipo, nu zit jij weer aan het bier en ik niet.quote:
Ik heb het ook afgebouwd van 10+ naar 2.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik denk er echt over na om even te stoppen of flink te minderen met koffie drinken. Ben zo vermoeid 's avonds en heb en vervelend gevoel in m'n buik van al die koffie
foto's, wij oordelen welquote:Op woensdag 29 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
Petticoat te kort. Omruilen voor een 23 inch dus. Oh well.
Als je hem niet ziet moet ie wel heeeeel kort zijnquote:Op woensdag 29 april 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is te kort, je ziet 'm dus niet.
Tjaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja pipo, nu zit jij weer aan het bier en ik niet.
Oeh, bitterballen
Helaquote:Op woensdag 29 april 2015 19:00 schreef ArTiC het volgende:
tering tyfus hoeren username van je met je pm ook
Die is toch boos opgestapt?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
HelaKlaag bij de incompetente developer van de DM en PM applicaties ja.
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
Petticoat te kort. Omruilen voor een 23 inch dus. Oh well.
Daar gaat het dan ook niet omquote:Op woensdag 29 april 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is te kort, je ziet 'm dus niet.
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je hem niet ziet moet ie wel heeeeel kort zijn
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellenquote:
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar cm te kort, niet mooi onder m'n swingdress, dus. Ga 'm omruilen voor eentje die langer is.
[..]
Oh well, terug sturen en dezelfde maar langere versie bestellen. De jurk zit wel perfect
.
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2015 19:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoelang moet jij nu wachten tot de nwe jurk binnen is?
Wel snel geleverd dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
Petticoat, jurk, voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petticoat bedoel je. Ik ga 'm zaterdag terug sturen, dan is ie maandag bij het bedrijf, als ze maandag de andere petticoat opsturen dan heb ik 'm dinsdag. En anders woensdag.
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
korte petticoats hebben een korte levertijd blijkbaar
Zonde dat 'ie niet pastquote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |