Haar vriend leek zich volledig niet druk te maken, terwijl het voor een willekeurige buitenstaander zo overduidelijk zichtbaar was dat we elkaartja, hoe moet je het zeggen; het hof aan het maken waren.
Tijdens het gesprek dat over het werk en relaties ging, merkte ik
dat ze zeer intelligent was. Ze was altijd druk, hadden veel vrienden,
had veel geluk en ook ongeluk meegemaakt, stond op het punt weer
op haar zelf te gaan wonen, studeerde en vertelde dat ze een eigen zaak had.
Dus ik was zeer nieuwschierig naar haar leeftijd23 jaar verklaarde
ze, nadat ze aandrong dat ik het moest raden.
Haar vriend (bleek 39) zat aan dezelfde tafel, luisterde zo af en toe s op afstand waar we het over hadden, en raakte haar af en toe aan zoals
stelletjes dat doen en liet ons volledig gaan. Aan het eind van de avond
gaf ze me, waar haar vriend/maatje/whatever bij zat, op het klassieke
bierviltje haar telefoonnummer, met de mededeling dat ik haar best wel
mocht bellen. Mijn bek viel open maar niemand leek het te zien.
Ze liet een soort indruk van Yvonne Kroonenberg achter zoals ik haar denk te kennen althans, maar dan knapper. Ze is wereldwijs, weet veel, absorbeert informatie als een spons, en kent de gedachtegang van mannen heel erg goed.
Maar wat moet ze van me? Kent ze mijn type nog niet en wil ze ook die
informatie verzamelen? Heeft ze een heel ander denkbeeld over een relatie? Gelooft ze misschien meer in LAT relaties en een vrije relatie?
Met wat voor type vrouw heb ik te maken en wat eindigd het?
Maar goed de kenmerken die je gaf zijn voor die leeftijd toch wel speciaal ja.
quote:idd,.. wat wil ze van je? Stel de vraag en kom te weten wat ze van je wilt! Misschien is het wel de ware voor jou?
Op zondag 10 november 2002 04:45 schreef HassieBassie het volgende:
Ik zou zeggen: Bel haar eens. Vraag gewoon of dat haar vriend was, en zo ja, vraag wat ze met zo'n oude lul moet. Jij bent toch veel leuker?
quote:is niet eens zo'n hele gekke vraag
Op zondag 10 november 2002 08:19 schreef mrBrown het volgende:
heb je toevallig veel geld ?
Maar ik zou zeggen, bel haar op en zie hoe het loopt! Wie niet waagt, die niet wint!
quote:Met een volwassen meisje van 23 bedoel ik (zoals ze zelf ook aangaf) dat ze niet omgaat met mensen van haar eigen leeftijd. Die vindt ze namelijk niet "boeiend".
Op zondag 10 november 2002 11:24 schreef Madelonie het volgende:
Appart hoor een volwassen meisje van 23! Is dat niet normaal dan??Maar ik zou zeggen, bel haar op en zie hoe het loopt! Wie niet waagt, die niet wint!
p.s.
Geld heb ik niet en ik geloof ook niet dat ze zelf zonder zit. Voor wat ik inmiddels weet is ze super zelfstandig en zeer leergierig.
quote:KABOOM!...
Op zondag 10 november 2002 12:46 schreef Madelonie het volgende:
[...]
Wil ze je gewoon als vriend, want jawel dat willen vrouwen ook wel eens hoor!
[...]
hehe... dat vrienden-ding heb ik ook wel ervaring mee... is erg leuk,
tenzij je zelf meer wil... dan is het klote
* Defcon2 zou haar BELLEN! (als hij daar het lef voor had )
quote:Weet je trouwens dat niet alleen mannen hier ervaring mee hebben. Vrouwen willen ook wel eens meer, maar dan willen de mannen niet. Dat is ook een hele aparte ervaring.
Op zondag 10 november 2002 14:41 schreef Defcon2 het volgende:[..]
KABOOM!...
hehe... dat vrienden-ding heb ik ook wel ervaring mee... is erg leuk,
tenzij je zelf meer wil... dan is het klote
quote:Dat zou ik nou niet bepaald een positief punt vinden... Verheven tiepje...
Op zondag 10 november 2002 12:38 schreef mimike het volgende:[..]
Met een volwassen meisje van 23 bedoel ik (zoals ze zelf ook aangaf) dat ze niet omgaat met mensen van haar eigen leeftijd. Die vindt ze namelijk niet "boeiend".
succes!
quote:Maaruh, gaat ze nou nog met haar vriend,
Op maandag 11 november 2002 23:12 schreef mimike het volgende:
Ik heb er gebeld en ze reageerde direct spontaan. Ze opperde zelf om 's wat af te spreken en leek er een leuk idee om samen uit eten te gaan!
Sjees, ik ga niet te hard van stappel lopen en te veel verwachtingen hebben, maar ik zie het gezien de toon van ons gesprek aan de telefoon
erg positief in.
Thnx allemaal
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:38 schreef mimike het volgende:
Met een volwassen meisje van 23 bedoel ik (zoals ze zelf ook aangaf) dat ze niet omgaat met mensen van haar eigen leeftijd. Die vindt ze namelijk niet "boeiend".
quote:
Op maandag 11 november 2002 23:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat soort vrouwen zijn echt totaal niet interessant.
quote:Ik weet niet wat je onder redelijk intiem verstaat, maar ik ben ook wel eens heel close met goeie vrienden hoor! Dus dat wil niet meteen zeggen dat ik meteen wat met ze heb!
Op maandag 11 november 2002 23:27 schreef mimike het volgende:
Uhm, ik heb nog maar niet gevraagd of die persoon nou haar echte vriend was of gewoon een heel goed vriend. Dat doe ik dan maar tijdens het etentje. Het kan toch niet haar vriend zijn als ze zo spontaan reageert op mij en een date wil??
Ze waren wel redelijk intiem maar dan ga je toch niet zo ver als ze nu gegaan is met mij lijkt me... ik ga het in ieder geval meemaken eind deze week.
quote:Moehaahahha ROLF
Op zondag 10 november 2002 14:45 schreef BdR het volgende:
tips..
En voor de topicstarter, ik hoop niet dat ze straks haar vriend ook meeneemt tijdens dat etentje.
Uit je verhaal lijkt dit echter niet je bedoeling en tevens lijkt de vrouw die je beschrijft een typje die daar best eens in geinteresseerd zou kunnen zijn. Vernieuwend, anders en zelfverzekerd....
ben benieuwd naar de afloop
quote:Je kunt mijn gedachten lezen....
Op dinsdag 12 november 2002 21:21 schreef sottotteke het volgende:
zou het niet kunnen zijn dat ze een trio willen? Ik wil het topic niet onnodig een seksuele wending geven, maar ik wil je tip meegeven om dat in de gaten te houden...tenzij je er geen probleem mee hebt natuurlijk.Uit je verhaal lijkt dit echter niet je bedoeling en tevens lijkt de vrouw die je beschrijft een typje die daar best eens in geinteresseerd zou kunnen zijn. Vernieuwend, anders en zelfverzekerd....
quote:Blegh trio met man erbij !
Op dinsdag 12 november 2002 21:21 schreef sottotteke het volgende:
zou het niet kunnen zijn dat ze een trio willen? Ik wil het topic niet onnodig een seksuele wending geven, maar ik wil je tip meegeven om dat in de gaten te houden...tenzij je er geen probleem mee hebt natuurlijk.Uit je verhaal lijkt dit echter niet je bedoeling en tevens lijkt de vrouw die je beschrijft een typje die daar best eens in geinteresseerd zou kunnen zijn. Vernieuwend, anders en zelfverzekerd....
quote:Grappig dat je daar over begint. Ik sprak een vrouwelijke collega van mij waarmee ik nogal goed kan praten en heb haar deze situatie voorgelegd.
Op dinsdag 12 november 2002 18:28 schreef Madelonie het volgende:[..]
Ik weet niet wat je onder redelijk intiem verstaat, maar ik ben ook wel eens heel close met goeie vrienden hoor! Dus dat wil niet meteen zeggen dat ik meteen wat met ze heb!
quote:Ah iemand met een absolute leeftijd van boven de 40!
Op zondag 10 november 2002 12:38 schreef mimike het volgende:Met een volwassen meisje van 23 bedoel ik (zoals ze zelf ook aangaf) dat ze niet omgaat met mensen van haar eigen leeftijd. Die vindt ze namelijk niet "boeiend".
quote:Ik heb een heleboel (mannelijke) vrienden, die ik wel eens op de mond zoen. Maar verder heb ik daar echt geen bij bedoelingen. Ik vind ze gewoon lief als een goede vriend(in).
Op woensdag 13 november 2002 23:07 schreef mimike het volgende:[..]
Grappig dat je daar over begint. Ik sprak een vrouwelijke collega van mij waarmee ik nogal goed kan praten en heb haar deze situatie voorgelegd.
Blijkt dat zij ook een zeer goede vriend heeft en ze elkaar ook wel eens op de mond zoenen. Ik ken dit echter niet (niet mee opgegroeid).
Schijnbaar is het niet bij iedereen taboe om elkaar te zoenen als je echt heel dikke maatjes bent.
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat, als je jaloers aangelegen bent, je er een probleem mee zou kunnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |