Je hebt ook van die sloffen in de vorm van gele klompen:
En een goedemorgen trouwens allemaal

.
De drukte lijkt hier wat af te nemen (deze week maar 2 uurtjes werken voor het UMC ipv 16, dat scheelt al) dus ik zal ook weer eens wat meer lezen en reageren

.
Mara liet ons gisteren alleen wel nog even schrikken; ze wilde vanaf een uur of 1 's middags niks meer eten en kroop telkens weg

. Haar alvast wat metacloral gegeven, maar 's avonds wilde ze nog steeds niks van eten weten. Toch maar even de DA gebeld om te overleggen. Mijn eigen DA had alleen geen dienst, dus ik zou naar Utrecht moeten, daarom mijn vorige stage-adres gebeld. Mara heeft een onderhuids infuusje en wat pijnstilling gekregen, haar buik en tanden zijn nagekeken en het advies gekregen toch een keertje te gaan dwangvoeren (dat dacht ik al, maar ik wist niet of er een verstopping zat). Ook nog een spuitje pijnstilling meegekregen voor deze ochtend. (En dat alles voor een bijdrage aan de fooienpot. De DA herkende me nog, en we hebben nog even gezellig staan praten

).
En: Mara eet weer

Ze zit nu weer lekker hooi te knabbelen, heeft al wat witlof op en kwam toen ik de kamer in kwam gelijk weer op me af. Woei!
Ik kan alleen zelf nog wel wat slaap gebruiken, ben bekaf