Die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik erger mij dood aan Whitney Thore.
Ze kwam spontaan 50 k aan door PCOS en valt lastig af. Ik heb het zelfde en weet dat het 29282819x lastiger is om af te vallen. Maar 50 Kg aankomen daardoor
Maar dan zie je haar ontbijt: brood met bananen en mayo. Haar diner: pizza voor 3 personen. Haar avondje uit: wijn en kaas.
En maar zeiken over dat ze niet afvalt. Ze danst veel. Wel weer pluspunt.
Stupid wijf.
Masallahquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
Weirddd. Wist ik echt niet. Meisje dat ik ken heeft het ook en was al een jaar niet meer ongesteld geworden. Na een jaar werd ze het en een maand later was ze zwanger. Vandaag is ze bevallen.
Snoezig als een maagd zo doet. Maar ik hoef geen beurt waarvan ik 1000 procent weet dat die net 1 minuut zal duren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja ja. Sen yaniyon kiz.Als je wil kan ik je wel een beurt geven voordat ramadan begint.
Haha, typisch stimorol. Denk die dat die een kans maakt bij mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snoezig als een maagd zo doet. Maar ik hoef geen beurt waarvan ik 1000 procent weet dat die net 1 minuut zal duren.
Oefen anders nog even door met je handje.
Idc. Srsly. Maar als jij hier blij v wordt, sure.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, typisch stimorol. Denk die dat die een kans maakt bij mij.
heeft ze eindelijk het licht gezien?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
mijn oma vast met Ramadan. Shocking.
welkom in de familie!quote:Op donderdag 30 april 2015 13:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Langdurige zoektocht naar een antwoord op waarom het leven is zoals het is, veel religies onderzocht. Islam sprak mij altijd al aan omdat het een heldere levenswijze is, en omdat het op alle vragen een antwoord heeft. Plus geen onzin met het aanbidden van meerdere goden of biechten bij een priester.
Uiteindelijk ben ik ernstig ziek geworden en in het ziekenhuis opgenomen afgelopen Februari; en heb besloten het roer om te gooien. Ik dacht er al een tijd over, maar durfde nooit echt omdat ik bang was voor de reacties van mijn omgeving. Ziek worden heeft me laten beseffen dat ik voor mezelf en Allah leef, en niet voor andere mensen en dat ik dus moet doen wat juist voelt
be my guestquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ter visualisatiequote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:25 schreef Unlabeled het volgende:
tering, behoorlijke kıro alert in dit topic joah weer.
Je leeft ook nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
welkom in de familie!ik wens je veel geduld en wijsheid!
ja man, zat een oude topic te lezen en kwam dit topic weer tegen. ik dacht hey daar ben ik lang niet geweest ff kijken hoe of wat, toen kreeg ik een mogelijkheid om stimo weer eens te sarren en zij hapte natuurlijk zoals vertrouwd met veel liefde en ook nog eens een nieuwe aanwinst aan onze sekte verwelkomdquote:
wasda?quote:
Lamar tochhhhquote:Op zondag 3 mei 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nog nooit gezien. Lijkt wel op qumquat van de buitenkant.
Hey stimooo weet je wat mij opviel in de eerste twee seizoenen van keeping up, Kim en Kourtney hebben allebei mannen die jonger zijn dan hun. Die van Kim is 5/6 jaar jonger en die van Kourtney 4.
Nee Lamar is van Khloe en ouder volgens mij.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lamar tochhhh
Die ex van Kim zou ik wel doen.
100% Bolivian. Uncut and unmixed. Finest qualityquote:Op zondag 3 mei 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Nog nooit gezien. Lijkt wel op qumquat van de buitenkant.
Ieuw jij bedoelt die mongollll!quote:Op zondag 3 mei 2015 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee Lamar is van Khloe en ouder volgens mij.
Ze hadden klappen moeten krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:52 schreef Bortecinem het volgende:
Kourtney Kardashian is 1.52m. Hebben haar ouders haar geen eten gegeven of zo? :/
Slechte genen.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:52 schreef Bortecinem het volgende:
Kourtney Kardashian is 1.52m. Hebben haar ouders haar geen eten gegeven of zo? :/
Fokking dwerg, dat wist ik nietquote:Op maandag 4 mei 2015 07:52 schreef Bortecinem het volgende:
Vind dat wel sexy.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:52 schreef Bortecinem het volgende:
Zn penis ook.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
I know right. Zo klein!
En Deuce, 1.52 is wel heeeeel klein he.
Is toch cute.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
I know right. Zo klein!
En Deuce, 1.52 is wel heeeeel klein he.
Dan zou je zelf toch nóg kleiner moeten zijn dan haar.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met je hoofd altijd op borsthoogte. 😏
Whehehehe, ik ben niet wakker.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zou je zelf toch nóg kleiner moeten zijn dan haar.
Jammer.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee islamo-terroristen dood en Geert leeft nog.
Thank you Texas SWAT
Ow fuck off gast. Zal mij aan mn reet roesten of die vent sterft aan kk ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan ben jij heus de echte Geert niet
Volger van een fictief arabisch volksgeloof, bedankt!quote:Op maandag 4 mei 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow fuck off gast. Zal mij aan mn reet roesten of die vent sterft aan kk ofzo.
Je vergeet een hoofdletter, kaas.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Volger van een fictief arabisch volksgeloof, bedankt!
#IkbenGeert
Wie?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hihi een Turkse die een arabier volgt.
Omdat je doet alsof je Turks goed begrijpt.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom ga je opeens over op het Turks? Leuk voor Deuce92 zo
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je doet alsof je Turks goed begrijpt.
Dank voor je steun, wasa7bi.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom ga je opeens over op het Turks? Leuk voor Deuce92 zo
Iyi.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.
Het is hier algemeen bekend dat mijn Turks erbarmelijk is.
Dat heb ik regelmatig gepost.
ben jij Turk eigenlijk? of 1 van je ouders?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.
Het is hier algemeen bekend dat mijn Turks erbarmelijk is.
Dat heb ik regelmatig gepost.
Yuhquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
Meeenn hoe lang posten jullie in dit topic. Wammes is een halve Circassier met in de verte wat Armeens bloed. Zijn Cerkez familie komt uit het MIdden-Oosten (Jordanie?) ergens maar is naar Turkije (Izmir) verhuisd. Zijn papa is Nederlands en hij woont in Amsterdam.
En zijn vriendin is een blanke Surinamer.
Doner bezorger dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 06:20 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ben niet Turks, dus voor mij is het niet herkenbaar.
En ik houd niet van pizza.
Ermeni.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
Meeenn hoe lang posten jullie in dit topic. Wammes is een halve Circassier met in de verte wat Armeens bloed. Zijn Cerkez familie komt uit het MIdden-Oosten (Jordanie?) ergens maar is naar Turkije (Izmir) verhuisd. Zijn papa is Nederlands en hij woont in Amsterdam.
Jij bent net zo erg als zargon.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook foto's van 10 jaar geleden. Dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Onee, dat kan niet. Zargon slaat zelfs fotos op van 7 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |