Klopt, die eerste screenshot komt uit de film Fusion Reborn, alleen heb ik nooit echt verschil in kwaliteit gezien tussen de films en de series. Daarnaast kan de tweede screenshot natuurlijk ingezoomd zijn en dat weer uitvergroot op deze grootte.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Komt die eerste screenshot niet uit een movie, zijn die niet iets beter getekend?
Of is het echt zo dramatisch geworden.
Het eerste klopt, maar inderdaad het verschil is wel heel groot.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:20 schreef turance het volgende:
[..]
Klopt, die eerste screenshot komt uit de film Fusion Reborn, alleen heb ik nooit echt verschil in kwaliteit gezien tussen de films en de series. Daarnaast kan de tweede screenshot natuurlijk ingezoomd zijn en dat weer uitvergroot op deze grootte.
Tsja de eerste vechtscené weten ze iig al te verprutsen. Dus heb er een slecht gevoel over.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:33 schreef Michie_ het volgende:
De eerste 4 afleveringen van Dragon ball super hadden prima animatie. De animatie van aflevering 5 was afgrijselijk. Misschien wel de slechtste anime animatie sinds tijden.
De productie van super is pas vrij recent gestart dus we zullen nog een paar keer deze animatie krijgen vrees ik.
Neem aan van wel, maar die is in het engels nog bezig aan zijn laatste dag in de bios, van 4-12 augustus. Dus voor de betere kwaliteit zal het nog wel even duren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Komt Dragonball: Ressurection F nog op internet? Dan heb ik het niet over die slechte cam bootlegs, die nu allemaal op internet verschijnen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:20 schreef turance het volgende:
[..]
Klopt, die eerste screenshot komt uit de film Fusion Reborn, alleen heb ik nooit echt verschil in kwaliteit gezien tussen de films en de series. Daarnaast kan de tweede screenshot natuurlijk ingezoomd zijn en dat weer uitvergroot op deze grootte.
Dragonball blijft nog de beste naar mijn mening, beter dan Z.quote:Op maandag 4 mei 2015 08:19 schreef Drankster het volgende:
Dragonball is ook tof voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Veel info over de wat minder bekende DBZ characters. Afgelope zaterdag begonnen, nu bij ep 25.
Ik vond Red Ribbon Army- /general blue- /commander red saga juist een van de leukere en bouwde perfect op naar de introductie van tien en daimoh piccolo oke, er zaten zo nu en dan waardeloze fillers tussen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dragonball blijft nog de beste naar mijn mening, beter dan Z.
Vooral de humor is geweldig. (Master Roshi)
Vanaf aflevering 25 begon het voor mij even saai te worden. Mocht je hetzelfde gaan ervaren, blijf toch doorkijken, want vanaf de Fortuneteller Baba/Tien saga begint het weer echt leuk te worden.
Ja, hoor ik ook veel mensen zeggen hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond Red Ribbon Army- /general blue- /commander red saga juist een van de leukere en bouwde perfect op naar de introductie van tien en daimoh piccolo.
In de anime zitten een hele lange filler tussen het moment dat goku het toernooi verlaat en het moment dat hij tegen Colonel Silver vecht, daarna zitter er hier en daar fillers die een halve tot een ep duren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, hoor ik ook veel mensen zeggen hoor.
Het enige wat naar mijn mening echt goed was, waren die afleveringen waarin Goku Korin ontmoet, en later Mercenary Tao. Daar heb ik nog wel van genoten. Maar de rest van RR saga vond ik toch vrij saai/niet boeiend.
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 03:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet echt eens beginnen aan Dragonball en Z. Daarna Super, GT kan me gestolen worden.
De serie gaat nog wel even duren. Resurrection of F is klaar maar is nog niet uit op Bluray/DVDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:03 schreef Redbullkid het volgende:
IS die nieuwe serie en de Frieza film nu al in het Engels gesproken? Vind Japans geproken zo kut
Denk dat de rest nog weinig betekenis heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:10 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het wel vet. Ben benieuwd of Gohan nog een rol gaat spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:10 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Denk dat de rest nog weinig betekenis heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |