In het begin nog wel, maar meta cooler, bojack, hirudegarn en bio-brolly waren echt waardeloos.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Die films vond ik nog wel meevallen hoor. de Powerlevels waren nog op zo'n niveau dat het geloofwaardig is. Wie of wat is nou nog sterker dan een Super Saiyan God Super Saiyan, waarschijnlijk dan die God of Destruction. Wat moet je dan nog meer willen vertellen.
Ja, oke.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het begin nog wel, maar meta cooler, bojack, hirudegarn en bio-brolly waren echt waardeloos.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar wat is het jammer dat ze niet meer inspiratie uit deze fan art hebben gehaald.
[ afbeelding ]
is toch veel stoerden dan
[ afbeelding ]
quote:
Het geeft alleen maar aan hoeveel power beerus heeft, dat een trotse saiyan als Vegeta, zelfs moeite doet om zich in te houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat ze dat zingen en dansen van Vegeta uit de film Battle of the gods in de anime overslaan.
Ik kijk die film nu en het doet weer pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan hoeveel power beerus heeft, dat een trotse saiyan als Vegeta, zelfs moeite doet om zich in te houden.Ja weet ik wel maar dan nog had Picollo laten dansen ofzo maar niet de trotse saiyan prins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je over Buu begint waarom Kent Beerus wel Frieza maar niet Buu?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Buu werd zolgens de kai's op aarde begraven toen de mens daar pas op twee benen begon te lopen, de kans dat beerus op het moment dat buu/bibidi zijn hoogtij aan het vieren was zelf aan het slapen was zou hoog geweest kunnen zijn, en de ontmoeting tussen beerus en king vegeta/freeza toeval.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar dan nog had Picollo laten dansen ofzo maar niet de trotse saiyan prins.
Nu je over Buu begint waarom Kent Beerus wel Frieza maar niet Buu?
Ja, viel me ook al op. Zelfs wanneer die stond te schreeuwen was het precies hetzelfde.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:41 schreef disasterbutton het volgende:
Wat heeft King Kai veel emotie in z'n stem zeg
Ditquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:41 schreef disasterbutton het volgende:
Wat heeft King Kai veel emotie in z'n stem zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |