quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Achterlijk topic, het kind heeft een tic. Zoals zoveel kinderen van die leeftijd. Daar groeien ze wel overheen.
Achterlijk topic, het kind heeft een tic. Zoals zoveel kinderen van die leeftijd. Daar groeien ze wel overheen.
Volgens mij was ze daar aan het meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:29 schreef roos94 het volgende:
Oordeel zelf.
[ afbeelding ]
en:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_helemaal_goed.html
No hate, vroeg me gewoon af wat jullie hiervan denken
Ik dacht altijd dat je dat eruit moest slaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Het bleek dat die aanpak niet werkte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je dat eruit moest slaan.
Hehe, dacht ik in eerste instantie ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgens mij was ze daar aan het meezingen met de muziek
Is ook zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik in eerste instantie ook.
Ze was niet aan het meezingenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is ook zo.
TS is een stomme kinderhater.
Beetje populair proberen te doen met geenstijl-filmpjes
Nah, de hele uitzending door was goed te zien dat ze tics had. En een spannende dag, dus waarschijnlijk erger dan normaal.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is ook zo.
TS is een stomme kinderhater.
Beetje populair proberen te doen met geenstijl-filmpjes
ik lach helemaal nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef Fylax het volgende:
Echt hoor TS, mijn vingers jeuken door jou. In het KoningsdagTVTOPIC zat je ook al steeds te haten op haar tics. Hoop dat jij tics krijgt, kijken of je dan ook nog lacht. Slet.
Ik moest hard lachen van die beweging.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Neuh, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik lach helemaal nieten ik "haat" ook niet. ik vind het gewoon interessant.
idiotquote:
Ja, is ze een toekomstige touretter. Puur interesse.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik lach helemaal nieten ik "haat" ook niet. ik vind het gewoon interessant.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:56 schreef roos94 het volgende:
Hoogtepunten van koningsdag 2015: Amalia die meezong met Ten Feet Tall en de tics van Alexia
Leuke posts hoor van je.quote:Op maandag 27 april 2015 14:04 schreef roos94 het volgende:
Doei alexia bedankt voor het redden van deze viering
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
idiotdenk je dat ik daarom ga lachen? ik verwacht alleen zoiets gewoon niet van te voren. + de koningsdag uitzending zelf was tergend saai, dus tenminste nog iets verrassends.
Wow.. whut?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:07 schreef Fylax het volgende:
Echt normale posts van je hoor. Je zit dat kind gewoon uit te lachen. Vuile slet.
Ben je niet een beetje aan het overdrijven?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoop dat TS wat tics krijgt zodat ze niet meer lacht.
Misschien een beetje, maar het is echt zielig om haar te pesten/uit te lachen omdat ze tics heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje aan het overdrijven?
Ik wil TS ook wel met een tic op dumpert zien verschijnen eigenlijk. Het is namelijk een saaie dag en zoiets zou wel verrassend zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje aan het overdrijven?
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wil TS ook wel met een tic op dumpert zien verschijnen eigenlijk. Het is namelijk een saaie dag en zoiets zou wel verrassend zijn.
Haha sure. Probeer het maar goed te praten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:14 schreef roos94 het volgende:
Je zit nu echt een big deal om niks te maken
1. Ik heb haar nooit uitgelachen of whatever. Ook niet een beetje, of iets wat er op lijkt.
2. Ja, ik vond het verrassend. Ik verwacht niet dat een prinsesje tics heeft die de cameraman zo duidelijk steeds in beeld brengt. Kijk al jaren koningsdag op tv maar dit is nog nooit eerder voorgekomen. Dus in die zin is dat verrassend.
3. Titel had genuanceerder gekund. Vermoord me niet.![]()
Alexia?quote:
Als je op oorlogspad uit bent, doe dat lekker anders maar ga niet doen alsof ik hier de boeman ben. Ik geef jou een verklaring voor de dingen die jij benoemd, als je dat niet kunt handelen zeg dan gewoon niks meer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha sure. Probeer het maar goed te praten.Geef gewoon toe.
nou, die verwende wichten lijken zowat allemaal op elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alexia?jij bent al helemaal de meest zwakbegaafde randdebiel van fok
Krijg een tic.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je op oorlogspad uit bent, doe dat lekker anders maar ga niet doen alsof ik hier de boeman ben.
Wow, anders doe jij even rustig aan chef. Huiliequote:Op dinsdag 28 april 2015 18:07 schreef Fylax het volgende:
Echt normale posts van je hoor. Je zit dat kind gewoon uit te lachen. Vuile slet.
Wichten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nou, die verwende wichten lijken zowat allemaal op elkaar
Ja dat.quote:
Maar vertel nou eens hoe oud je bent alsjeblieft.quote:
Hij is 15 of 16. Kan ik zien aan zijn IP adres.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens hoe oud je bent alsjeblieft.
Je bent 16 toch? Veel ouder lijkt me onvoorstelbaar
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij is 15 of 16. Kan ik zien aan zijn IP adres.
Ah thank god. Zou wat zijn als zo'n figuur al de 18 was gepasseerdquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij is 15 of 16. Kan ik zien aan zijn IP adres.
Hopen maar dat het voorbij gaat. Anders kunnen ze beter een Friso met haar doen over een paar maanden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het bleek dat die aanpak niet werkte.
En aan zijn reacties.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef longinus het volgende:
Die oude duitse gewoontes zitten blijkbaar diep in die familie
Ik zou steeds angstig wegkijken van de camera :$quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef Yskoud het volgende:
Ik vraag me af hoe de gemiddelde fokker het zou doen met zoveel media aandacht.
Zijn moeder heeft hem niet goed opgevoed idd, dat was al langer bekend.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar om nou iemand een vuile slet te noemen?
Kijk uit, nu krijg je een kwaad berichtje met minimaal 5 keer kanker erinquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem niet goed opgevoed idd, dat was al langer bekend.
Ze was in bed ook slecht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem niet goed opgevoed idd, dat was al langer bekend.
Mooi. Is weer een dagje Fylax minder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk uit, nu krijg je een kwaad berichtje met minimaal 5 keer kanker erin
had friso dat ook?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:34 schreef Nober het volgende:
Ja ze heeft een tic, dat zit in de familie.
en zo is het.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef Fylax het volgende:
Echt hoor TS, mijn vingers jeuken door jou. In het KoningsdagTVTOPIC zat je ook al steeds te haten op haar tics. Hoop dat jij tics krijgt, kijken of je dan ook nog lacht. Slet.
Van kinderen blijf je gewoon af.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:07 schreef Fylax het volgende:
Ja sorry hoor, maar echt belachelijk om een kind uit te lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar om nou iemand een vuile slet te noemen?
Ik zie niemand lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar echt belachelijk om een kind uit te lachen.
Ik hou wel van een geintje, maar dit is te bizar voor woorden.
Dit. Of kramp in de kaak.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
quote:
Mein krampf.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar echt belachelijk om een kind uit te lachen.
Ik hou wel van een geintje, maar dit is te bizar voor woorden.
Zo lijkt het alsof je tics iets vindt dat je verborgen hoort te houden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:14 schreef roos94 het volgende:
2. Ja, ik vond het verrassend. Ik verwacht niet dat een prinsesje tics heeft die de cameraman zo duidelijk steeds in beeld brengt.
Welk filmpje van Amilia? Link? Ik zie ze niet achterom kijken bij Ten feet tall...quote:Op woensdag 29 april 2015 22:47 schreef SwampRabbit het volgende:
Het filmpje met Amalia vind ik geniaal, hoe ze na het teken achterom naar haar pa kijkt. Deze zullen we de komende jaren nog wel vaker zien, beter dan wat Willie zei; "Alle Nederlandse pers opgerot!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Ze zit nu al op FOK! hoor, ... haar gebruikersnaam is 'mapima' volgens mij. Gebaseerd op haar moeders naam natuurlijk, maar dan de 'x' vervangen door een 'p'. De 'p' staat voor niets meer dan 'paardenmeisje', want dat vindt ze leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:38 schreef Dven het volgende:
Bazenkind. Zal ze over een paar jaar op FOK! zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |