abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152452303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:49 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Gaaf dat je er 1 gehad hebt! Wel een blikvanger :)
Maar wat kreeg jij niet in de achterbak? Wij vonden 'm juist wel bruikbaar (en dan vergelijken we 'm natuurlijk niet met een achterbak van een V70..). Maar wij hadden met z'n tweeën best wat spullen mee (ieder een reistas, laptoptas, kist met camera's en toebehoren, flink statief).
De stoelen geen steun? Dat hebben wij niet gemerkt, de kuipstoelen van de R hielden ons juist goed op de plaats.
En ja het is jammer dat de vering niet in te stellen is, maar daarom is deze auto wel puur natuurlijk. We noemden ook dat hij compromisloos is. Op de snelwegen hadden we er niet echt problemen mee, maar klinkerwegen zijn niet zo fijn nee.

[ afbeelding ]
wellicht iets verduidelijken dan;
er kan zeker genoeg in de achterbak :) wat irritant is dat als je er iets achterin gooit wat lijkt te passen qua hoogte, die "bult" dan in de weg zit.. dat hoeft niet met een statische spoiler maar uit luiheid halen ze die bult dan niet weg. dat is irritant..

wellicht dat we een ander postuur hebben dan qua stoel.. mijn leren stoelen in de gewone RCZ gaven veel steun.. als je met de R gaat hoeken vond ik die stoelen echt minder steun geven.. de randen zijn veel zachter ten opzichte van de gewone
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_152453550
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:36 schreef freak1 het volgende:

[..]

wellicht iets verduidelijken dan;
er kan zeker genoeg in de achterbak :) wat irritant is dat als je er iets achterin gooit wat lijkt te passen qua hoogte, die "bult" dan in de weg zit.. dat hoeft niet met een statische spoiler maar uit luiheid halen ze die bult dan niet weg. dat is irritant..

wellicht dat we een ander postuur hebben dan qua stoel.. mijn leren stoelen in de gewone RCZ gaven veel steun.. als je met de R gaat hoeken vond ik die stoelen echt minder steun geven.. de randen zijn veel zachter ten opzichte van de gewone
Haha ja ik snap wat je bedoelt. Net als de beugels bij een sedan bijvoorbeeld. Maar in een weekje zijn dat niet de dingen die je merkt inderdaad.

Ik heb een eehmm vrij groot postuur zoals je in de video kan zien (langharige met bril), dus ik zat wel klem ;) Maar ben nu wel benieuwd naar de stoelen van de normale RCZ. Als ik de kans krijg spring ik er even in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')