abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152322925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk

Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.
Je bent gewoon niet echt serieus te nemen of wel?

[..]

quote:
Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.
Dat jij het nieuws niet volgt of de klokkeluiders die in de media te horen zijn niet serieus neemt (want ze zullen wel niet ver genoeg mee gaan in jouw gekte) is niet het probleem van de media of klokkeluiders maar toch echt jouw probleem.

[..]

quote:
Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.
En kun je dat ook onderbouwen met feiten of blijft het weer eens roepen vanuit je onderbuik?

[..]

quote:
Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.
Ik ben van mening dat jij nogal dom bent en bovendien gevaarlijk.

[..]

quote:
Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.
Je blijft maar een generaliseren en ongefundeerd roeptoeteren.

quote:
Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
Niet alle ziektes zijn te genezen en gezien jouw niet onderbouwde en ongefundeerde opmerkingen ten aanzien van de medische wereld kan ik je ook totaal niet serieus nemen.

Wel sterkte gewenst met je vader
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:06:10 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152323329
Over roeptoeteren gesproken. Het zal je maar gezegd worden, dom en gevaarlijk }:| ik hou wijselijk voor me wie de werkelijke gevaren zijn
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 10:17:24 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_152323654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Over roeptoeteren gesproken. Het zal je maar gezegd worden, dom en gevaarlijk }:| ik hou wijselijk voor me wie de werkelijke gevaren zijn
Want jij weet dat .
pi_152324018
quote:
Tot nu toe is er nog geen enkel steekhoudend argument gekomen van Lambiekje waarom vaccineren zo slecht zou zijn. Hij blijft het alleen maar roepen, vraag je om meer info dan volgt een herhaling/scheldpartij op de medische wereld of het blijft stil.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:32:21 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152324071
quote:
Wat lambiekje beweerd over alle betrokkenen in de medische wereld bedoel je? Ja, best belachelijk inderdaad. Als je slecht onderbouwd van leer trekt tegen alles en iedereen over meerdere beroepsgroepen kan je er wel op rekenen dat je daar op aangesproken wordt, bijna niemand is onvoorwaardelijk enthousiast over het gebruik van vaccins, zien ook de miskleunen in de industrie en geven toe dat twijfels bij bijvoorbeeld de HPV vaccins best terecht kunnen zijn, dat is heel wat anders dan alle artsen en farmaceuten zijn moordenaars, het zet je eigenlijk gewoon buitenspel in de gehele discussie en dan val je inderdaad niet serieus te nemen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_152327375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hoeft niet in het complot te zitten. je doet gewoon wat je wordt opgedragen. Je doet je werk.
geen vragen stellen. Gewoon lekker ingnorant te werk gaan. S'avonds weer naar huis GTST kijken.
Verhaaltje voorlezen aan de (vaccin verruineerde) kinderen en weer naar het werk.

Pas als pensioen inzicht komt en het dus niet meer uitmaakt qua werk (en hypotheek) wordt er een boekje open gedaan.

Natuurlijk, vooral artsen staan erom bekend dat ze absoluut niet nadenken en ook hun kinderen vergiftigen met vaccins alleen maar omdat het zo hoort.
De opleiding is daar ook naar. Je leert echt niet zelf afwegingen te maken en je krijgt geen inzicht in het functioneren van je lichaam en ziekteprocessen.

quote:
Klokkenluiders in wat voor discipline dan ook worden amper tot niet gehoord en worden door de collegas, concullega's en politici volledig zwart gemaakt.

Als je met opzet over iets anders begint, is het een zwaktebod..
Je had het over dat ze massaal gecensureerd werden door de media die derhalve in het complot moeten zitten.
quote:
Volmondig ja.
Vaccin heeft als grondbeginsel ondeugdelijk te zijn. Zelfs het waarom te vaccineren is ondeugdelijk.

[..]

Dan zijn artsen dus nog sneuer, dommer, en zieker dan ik dacht.

Twee opmerking die gewoon te debiel zijn voor woorden. Waarom zouden ze bewust mensen willen kapot maken? En hoe kan het dat er steeds meer mensen een hoge leeftijd bereiken?
En een arts die geen zicht heeft op wat bijwerkingen na ongeveer een generatie is sneu? Ze hebben geen kristallen bol ofzo...
quote:
Het ernstige is dat artsen niet eens weten wat ze aanrichten. Dat is nog wel het ergste dat gros van de artsen gewoon te stom.
Als ze zo stom zijn, zouden ze door hun onkunde heel wat mensen dood moeten maken. Toch blijft een steeds groter aantal mensen met ziektes langer leven, of geneest. Hoe kan dat?
En als ze onwetend zijn, hoe kun je ze dan misdadig noemen?
quote:
Vader heeft in het ziekenhuis gelegen afgelopen 4 weken. De artsen hebben wel weer goed laten zien hoe verdomde achterlijk en volstrekt niet weten wat ze doen. Wat een stel sukkels. Echt verbazend.
Ik vind het schandalig dat je je zieke vader een levensgevaarlijk risico hebt laten lopen in een ziekmaakhuis, vol met onwetende artsen en slaven van de psychopatische, fascistische, psychotische, megalomane, narcistische en sadistische Bad Pharma.
Waarom heb je hem zelf niet even beter gemaakt?
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:50:06 #182
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152327600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Tot nu toe is er nog geen enkel steekhoudend argument gekomen van Lambiekje waarom vaccineren zo slecht zou zijn. Hij blijft het alleen maar roepen, vraag je om meer info dan volgt een herhaling/scheldpartij op de medische wereld of het blijft stil.
er is nog geen steekhoudend argument gekomen dat het wel goed is om te doen. :) ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:52:37 #183
52357 Lambiekje
pi_152327683
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat lambiekje beweerd over alle betrokkenen in de medische wereld bedoel je? Ja, best belachelijk inderdaad. Als je slecht onderbouwd van leer trekt tegen alles en iedereen over meerdere beroepsgroepen kan je er wel op rekenen dat je daar op aangesproken wordt, bijna niemand is onvoorwaardelijk enthousiast over het gebruik van vaccins,
poltici wel en bijna iedereen is hier hyperenthousiast.

quote:
zien ook de miskleunen in de industrie en geven toe dat twijfels bij bijvoorbeeld de HPV vaccins best terecht kunnen zijn, dat is heel wat anders dan alle artsen en farmaceuten zijn moordenaars, het zet je eigenlijk gewoon buitenspel in de gehele discussie en dan val je inderdaad niet serieus te nemen.
Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.

Ieder die vind dat ik gevaarlijk ben met stellen dat badpharma en voornamelijk vaccins nonsens is. heeft geen enkel onderzoek gedaan. niets nada null. Punt.

Zelden zulke ill-informed kwasten gezien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152327690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is nog geen steekhoudend argument gekomen dat het wel goed is om te doen. :) ;)
Om te beginnen wil jij aantonen dat het niet goed is, dat zul je dus moeten beargumenteren.
En ik denk dat vaccinaties hun nut meer dan afdoende hebben bewezen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:54:55 #185
52357 Lambiekje
pi_152327749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Om te beginnen wil jij aantonen dat het niet goed is, dat zul je dus moeten beargumenteren.
En ik denk dat vaccinaties hun nut meer dan afdoende hebben bewezen.
man er zijn de afgelopen jaren tientallen links gepost.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 12:56:03 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_152327778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat jij allemaal beweert is te schandelijk voor woorden.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 06-05-2015 12:59:38 ]
pi_152327781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor maar jij wil ze niet lezen of je wijst de resultaten toe aan een andere oorzaak.

We kunnen je er elke keer wel weer op wijzen maar die plaat beton voor je kop is inmiddels zo dik dat daar niks meer doorheen komt.
pi_152327846
quote:

[..]

Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.

10 puntsgewijze argumenten om tegen vaccinaties te zijn, please, ik wil ooit kinderen....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:59:10 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152327867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vergeleken met jou wel ja :P.

quote:
[..]

Als je echt dieper onderzoekt.. dan zou je vinden dat ik extreem mild ben tegenover die beroepsgroep.
Ik ken al die sites wel hoor en er zit scary shit tussen. Alleen hoeveel van die scary shit is ook daadwerkelijk geloofwaardig als je naar de effecten kijkt die het nu heeft op de bevolking? De populatie groeit nog steeds als kool, het percentage autistische mensen is niet gegroeid door de decennia heen maar misschien wordt het nu wel sneller herkend wat de cijfers kan beïnvloeden. Hoe zit het met de vruchtbaarheid in bijvoorbeeld Afrika? Het westen?

Als ik de artikelen van de meest extreme anti-vaccinatie sites lees mogen we nog blij zijn dat we niet collectief blind zijn geworden en onvruchtbaar voor ons 40ste sterven aan meerdere tumoren overal.
Vrijheid
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:59:23 #190
52357 Lambiekje
pi_152327871
http://www.westonaprice.o(...)uals-spread-disease/

"Herd immunity is now shown to be a failure," added Dr. Rowen. "Plastic vaccine immunity wanes with time, rendering possibly a whole generation of vaccine-abused people vulnerable to diseases their bodies might have difficulty handling as adults, while deranging their immune systems for life."
http://www.naturalnews.co(...)s_immune_damage.html
pi_152328114
Dat zijn dus duidelijk gewoon leugens. Zijn er ook bewijzen of blijf je ongegronde meningen van de angstzaaiende websites kopiëren?
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 13:08:55 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_152328186
Vanwaar die edit Jogy? Had ik kankerflikkerstraal naar de dokter moeten schrijven? Had je het dan laten staan?
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:10:42 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152328243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
kankerflikkerstraal
O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152328381
quote:

[..]

Ja en? Links zijn geen feiten, zeker niet als je al die links met misleidende informatie bedoelt, door en voor mensen die werkelijk te debiel zijn om te poepen en die je werkelijk van alles wijs kan maken. Ik vind dat soort sites gevaarlijk.
Maar ga eens fijn op vakantie in een gebied waar veel malaria voorkomt, zonder de vaccinaties te nemen. Ik denk dat je snel anders piept.
pi_152328407
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:10 schreef Re het volgende:

[..]

O+
Gevleugelde term inmiddels.
pi_152328429
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja en? Links zijn geen feiten, zeker niet als je al die links met misleidende informatie bedoelt, door en voor mensen die werkelijk te debiel zijn om te poepen en die je werkelijk van alles wijs kan maken. Ik vind dat soort sites gevaarlijk.
Maar ga eens fijn op vakantie in een gebied waar veel malaria voorkomt, zonder de vaccinaties te nemen. Ik denk dat je snel anders piept.
Sorry hoor, maar zeg dan niks.

Malariavaccinaties? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152328556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ieder die vind dat ik gevaarlijk ben met stellen dat badpharma en voornamelijk vaccins nonsens is. heeft geen enkel onderzoek gedaan. niets nada null. Punt.

Zelden zulke ill-informed kwasten gezien.
Wat ik kwalijk vindt, is dat je je vader niet even zelf beter hebt gemaakt. Je weet immers meer dan welke arts dan ook.
En iedereen zit in het complot en je gaat schelden als iemand je tegenspreekt.. Als je niet selectief zou reageren zou je afgaan door de zijdeur.
edit

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 06-05-2015 13:44:42 ]
pi_152328667
quote:
9s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zeg dan niks.

Malariavaccinaties? :D
Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?
quote:
15s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.

10 puntsgewijze argumenten om tegen vaccinaties te zijn, please, ik wil ooit kinderen....
En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:26:06 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152328761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat is dit voor leipe persoonlijke reactie zonder wat voor argument dan ook?

[..]

En ik denk dat jij helemaal je mond moet houden in deze.
malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.

http://www.ggdreisvaccina(...)alaria-malariapillen
Vrijheid
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:27:46 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152328807
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:26 schreef jogy het volgende:

[..]

malariavaccinaties bestaan niet echt eigenlijk.
Nee inderdaad of je beter af met die kuur is ook nog maar de vraag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')