Ja geen idee wat dit is. Een regen buitje erbij en je krijgt een enorme slikboelquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Wel te hopen dat ze dat nog een beetje verharden ofzo jaOf er moet gewoon een podium op komen te staan, dan heb je er geen last van.
Ooit een dagje Graspop geweest met extreme hitte/droogte. Dan wil je ook niet op zo'n zandvlakte staan, stuiven als een malle, en continu een droge zandbek. Beetje zweten en het plakt allemaal vast.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat dit is. Een regen buitje erbij en je krijgt een enorme slikboel.
Ja bij regen = slik. Wind = veel zand in de lucht. Maar het is toch een oud vliegveld. Je zou zeggen dat er behoorlijk wat gras en asfalt zal liggen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooit een dagje Graspop geweest met extreme hitte/droogte. Dan wil je ook niet op zo'n zandvlakte staan, stuiven als een malle, en continu een droge zandbek. Beetje zweten en het plakt allemaal vast.
Heel toevallig in 2005? Damn die kan me ook nog wel herinneren. Toen begon SoaD en 5 seconden later zag ik alleen nog maar zand! En sommige tenten die net langs het pad stonden zaten ook helemaal onder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooit een dagje Graspop geweest met extreme hitte/droogte. Dan wil je ook niet op zo'n zandvlakte staan, stuiven als een malle, en continu een droge zandbek. Beetje zweten en het plakt allemaal vast.
quote:20 Jahre Rock im Park in Nürnberg mit Rekordergebnis
75.000 Drei-Tageskarten restlos ausverkauft
Nur noch Tagesticket-Kontingente verfügbar
Rekordmarke für Rock am Ring und Rock im Park auf 165.000 geschraubt
20 Jahre Rock im Park können mit einem Rekordergebnis gefeiert werden. Fünf Wochen vor Start des Festivals auf dem Nürnberger Zeppelinfeld sind sämtliche 75.000 Drei-Tagestickets ausverkauft. Veranstalter Marek und Andre Lieberberg bewerten dies gemeinsam mit ihrem Partner Peter Pracht als „Zeichen der enormen Zugkraft“ des Nürnberger Open Air Events. Zusammen mit Rock am Ring wurde die Rekordmarke der Zwillingsfestivals auf insgesamt 165.000 authentische Festivaltickets geschraubt.
Nunmehr stehen für jeden einzelnen Festivaltag in Nürnberg nur noch Tagesticket-Kontingente ohne Parken und Campen zur Verfügung. Die Tagestickets kosten 85,- Euro für Freitag, 5. Juni (Foo Fighters/ Slipknot/ Beatsteaks), 80,- Euro für Samstag, 6. Juni (Die Toten Hosen/ Rise Against) und 75,- Euro für Sonntag, 7. Juni (The Prodigy/ Deichkind/ Kraftklub). Die Ticketpreise verstehen sich inkl. Vorverkaufsgebühren. Hinzu kommen Buchungs- und evtl. Versandgebühren.
Nee, 2006quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Heel toevallig in 2005? Damn die kan me ook nog wel herinneren. Toen begon SoaD en 5 seconden later zag ik alleen nog maar zand! En sommige tenten die net langs het pad stonden zaten ook helemaal onder.
Dit is RaR, dus daar ook op 1 dag. Misschien toch ook beetje beseft dat Slipknot niet de gedroomde headliner was?quote:
Tremonti, prima naamquote:Op donderdag 30 april 2015 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
+Tremonti, Ruen Brothers .
Fences afgezegd
Ja daar ben ik ook wel benieuwd, ik zal overal beetje rondhangen, die zondag de leukste dag voor mij.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die zondag kan je denk ik shaken, de EDM zal dus wel op dat 4e podium staan, benieuwd hoe ze het met Slipknot doen, gooien ze dat voor de Foo's of staat het op Alterna? In ieder geval zal er iets van dat Duitse spul dan wel óf voor Foo's staan óf op Alterna.
Hoe groot is die alterna normaal gesproken? Kan je dat beetje vergeljken met 3FM stage?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die zondag kan je denk ik shaken, de EDM zal dus wel op dat 4e podium staan, benieuwd hoe ze het met Slipknot doen, gooien ze dat voor de Foo's of staat het op Alterna? In ieder geval zal er iets van dat Duitse spul dan wel óf voor Foo's staan óf op Alterna.
Op de Nurburgring groter, zeker qua ruimte voor publiek, en qua stage ook wel denk ik. Ik denk eigenlijk dat die Alterna qua ruimte en formaat podium zelfs gewoon richting mainstage van andere festival gaat.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe groot is die alterna normaal gesproken? Kan je dat beetje vergeljken met 3FM stage?
Ok, ik denk dat trouwens niet al die dance namen op stage 4 staan hoor. Want dan staat er wel heel veel op de zondag.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de Nurburgring groter, zeker qua ruimte voor publiek, en qua stage ook wel denk ik. Ik denk eigenlijk dat die Alterna qua ruimte en formaat podium zelfs gewoon richting mainstage van andere festival gaat.
Nope nog niet, zou snel komen gaven ze laats aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nog geen spielplan? Vorig jaar 8 mei, 2013 26 april, 2012 2 mei.
Op de Nurburgring was de Alterna ongeveer net zo groot als het hoofdpodium van PP. In ieder geval met de hoeveelheid mensen die er kunnen staan. Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe groot is die alterna normaal gesproken? Kan je dat beetje vergeljken met 3FM stage?
Nu is het een tent? Zo te zien die Vulcano stage nu het tweede podium? En je ziet het steeds vaker, podia naast elkaar, zie Graspop en Nova Rock, die hebben ze gewoon écht naast elkaar staan als main stage A&B, zodat als het ene optreden klaar is het volgende gelijk verder kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op de Nurburgring was de Alterna ongeveer net zo groot als het hoofdpodium van PP. In ieder geval met de hoeveelheid mensen die er kunnen staan. Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet.
btw, misschien al gepost, maar de plattegrond vind ik er best vaag uit zien.
https://assets.mlk-festiv(...)6fa9df2d380b632e.pdf
De indeling van de podia vind ik ook wel apart.
Daarnaast vraag ik me af hoeveel last je van de podia hebt als je op de camping staat.
En nope, ik ga nog steeds niet, maar het heeft nog steeds een plekje in mijn hart
Vind die plattegrond sowieso onoverzichtelijk. We gaan het allemaal gewoon zo zien als we daar zijn.; Zo te zien idd te podia naast elkaar wat misschien fijn kan werken. En dat Slipknot/Foo Fighters ook wel na elkaar kunnen laten spelen daardoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op de Nurburgring was de Alterna ongeveer net zo groot als het hoofdpodium van PP. In ieder geval met de hoeveelheid mensen die er kunnen staan. Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet.
btw, misschien al gepost, maar de plattegrond vind ik er best vaag uit zien.
https://assets.mlk-festiv(...)6fa9df2d380b632e.pdf
De indeling van de podia vind ik ook wel apart.
Daarnaast vraag ik me af hoeveel last je van de podia hebt als je op de camping staat.
En nope, ik ga nog steeds niet, maar het heeft nog steeds een plekje in mijn hart
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:35 schreef Komakie het volgende:
Toch zullen we dit wel missen
https://www.google.nl/map(...)dae2f0!6m1!1e1?hl=nl
Had je op de Ring ook wel hoor, niet heel veel, maar voor de Alterna nog wel een relaxte spot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Voordeel is nu wel dat je gras hebt waar in kan chillen.
Nadeel als het regentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Voordeel is nu wel dat je gras hebt waar in kan chillen.
Maar het gaat niet regenen dit jaarquote:
Wel netjes opgelost op zich, is denk ik ook wel gaaf hun gewoon van 00:00 - 01:30 te zien. Beter dan tegenover elkaar. En tjah, ik vond het vóór de bekendmakingen al geen headliner voor de grote festivals. En dat is helaas voor Slipknot en bepaalde festivals al enkele keren bevestigd, zie ook vvk Fortarockquote:
Heb veel clashes:quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
King 810 dus gecancelled. Foo Fighters 2,5u
Vind t wel lekkere speeltijden, Enter Shikari ook op mooie tijd.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb veel clashes:
Die Toten Hosen - Stuk Marilyn Manson - Stuk Body Count
Kraftklub vs. Blues Pills
Deichkind vs. Hollywood Undead
Marsimoto vs. Enter Shikari
Eagles Of Death Metal vs. Godsmack
Bastille vs. Lamb Of Good
Beatsteaks vs. Parkway Drive vs. Maxi Jaz
Foo Fighters vs. Motörhead vs. Siriusmodeselektor
Slipknot vs. Netsky
Is Hollywood Undead live beter geworden in de loop der jaren dan? Paar jaar geleden gezien en wat was dat toen tergend slecht zeg...quote:
Ja idd, en wat denken van Interpol. Dat gaat ook niet werken op de mainstage op klaarlichte dag.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Prodigy dan wel weer opmerkelijk vroeg, daar had best nog een act voor gekund?
Geen ideequote:Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Is Hollywood Undead live beter geworden in de loop der jaren dan? Paar jaar geleden gezien en wat was dat toen tergend slecht zeg...
Nee, dat had ook gewoon lekker laat gemoeten, zo'n spot als Enter Shikari ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja idd, en wat denken van Interpol. Dat gaat ook niet werken op de mainstage op klaarlichte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |