Levering vertraagd met 1 maandquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je dat niet zou doen.
Zo radicaal weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In de fik steken die handel, zei het je toch.
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteitquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind bedachtzaam zijn zeker geen slechte eigenschap.
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteit
Daar heb je maar mee te dealen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.
Al vaak genoeg gedaan, maar dit is het gedrag waar ik me het beste bij voel.quote:
dus geen kleine wiskundige babies?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, beetje strelen en dat was het
Ik prefereer TL-buisjes, maar daar zal meneer het vast niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wpquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |