abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152095678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:37 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zo slecht is de Iphone camera toch niet? Kun je best leuke foto's mee maken.
Als je het vergelijkt met een DSLR niet. Sorry.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:55:08 #27
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152096051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Die komt hier nooit meer toch?
Neuh.. Maar als we het nu gaan organiseren, hebben we een leuke datum per half 2016 of zo :s)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_152096121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Jij wilt met een iphone HDR gaan maken? :')
http://iphonephotographyschool.com/hdr/
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_152096426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Neuh.. Maar als we het nu gaan organiseren, hebben we een leuke datum per half 2016 of zo :s)
Mag hopen dat het in september ofzo nog wel lukt ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:11:00 #30
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152096438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Mag hopen dat het in september ofzo nog wel lukt ;)
En dan de "waar" nog :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_152096496
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:11 schreef Merlijn het volgende:

[..]

En dan de "waar" nog :P


een optie?
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:14:34 #32
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152096522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef Puala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

een optie?
Moeten we dit keer wel de makkelijke ingang pakken :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_152096532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:14 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Moeten we dit keer wel de makkelijke ingang pakken :')
Ja dat is wel slimmer inderdaad :')
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 16:01:59 #34
372645 spreading
pi_152097683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 09:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Och, goede reden om nog een keer terug te gaan :7
Ja dat wel!
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 17:32:49 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_152099792
Was tof om je weer eens te zien D_A! Was idd gezellig feestje met dikke beats! Kreeg wel weer zin om een festivalletje te schieten, misschien Extrema oid. Xil, zin in een herhaling van 2012?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_152101150
Gister ook een beetje 'concertfotografie' gedaan :D

In Eindhoven in het stadswandelpark waren 2 bandjes aan het optreden en op het stadhuisplein was een technofeest, gefouilleerd, fototas moeten openen.. "Is goed, loop maar door" :o .. Stond ik daar met mn camera tussen het feestvolk :D (ben niet dichtbij geweest, maar wel een aantal foto's gemaakt)
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 18:47:16 #37
73911 ultra_ivo
pi_152101494
Volgende week weer naar een gebied waar je beter niet aan Urbex kunt doen.
pi_152102060
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgende week weer naar een gebied waar je beter niet aan Urbex kunt doen.
Tsjernobyl / Pripjat?
Fukushima?
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:47 #39
73911 ultra_ivo
pi_152103487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tsjernobyl / Pripjat?
Fukushima?
Krajina en West-Bosnië
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 21:04:27 #40
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152106438
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef freud het volgende:
Was tof om je weer eens te zien D_A! Was idd gezellig feestje met dikke beats! Kreeg wel weer zin om een festivalletje te schieten, misschien Extrema oid. Xil, zin in een herhaling van 2012?
Was dat alweer 2012...?
Maar lijkt me leuk! :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 29 april 2015 @ 06:43:18 #41
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152114502
mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_152116810
Hola
pi_152117172
hallooootjes *O*
pi_152125758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:32 schreef Puala het volgende:
hallooootjes *O*
Hey klusvrouwke, hoe is het?
pi_152143576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hey klusvrouwke, hoe is het?
Goed hoor en met jou?
pi_152143916
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 05:40 schreef Puala het volgende:

[..]

Goed hoor en met jou?
zo, jij was er vroeg bij!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 april 2015 @ 08:10:50 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152143928
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef freud het volgende:
Was tof om je weer eens te zien D_A! Was idd gezellig feestje met dikke beats! Kreeg wel weer zin om een festivalletje te schieten, misschien Extrema oid. Xil, zin in een herhaling van 2012?
Was mooi ja! Jack Ü was feest *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152144029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 08:09 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zo, jij was er vroeg bij!
Ja en toen bedacht ik me dat het niet nodig was en heb ik er mooi nog een uurtje aan vast geplakt :7
pi_152144052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 08:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja en toen bedacht ik me dat het niet nodig was en heb ik er mooi nog een uurtje aan vast geplakt :7
Oe lekker is dat, wekker uitdrukken en nog weer diep in slaap vallen *D
om 06:40 ging ik er ook uit ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')