Als je het vergelijkt met een DSLR niet. Sorry.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht is de Iphone camera toch niet? Kun je best leuke foto's mee maken.
Neuh.. Maar als we het nu gaan organiseren, hebben we een leuke datum per half 2016 of zoquote:
http://iphonephotographyschool.com/hdr/quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij wilt met een iphone HDR gaan maken?
Mag hopen dat het in september ofzo nog wel luktquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neuh.. Maar als we het nu gaan organiseren, hebben we een leuke datum per half 2016 of zo
En dan de "waar" nogquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mag hopen dat het in september ofzo nog wel lukt
Moeten we dit keer wel de makkelijke ingang pakkenquote:
Ja dat is wel slimmer inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moeten we dit keer wel de makkelijke ingang pakken
Ja dat wel!quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, goede reden om nog een keer terug te gaan
Tsjernobyl / Pripjat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgende week weer naar een gebied waar je beter niet aan Urbex kunt doen.
Was dat alweer 2012...?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef freud het volgende:
Was tof om je weer eens te zien D_A! Was idd gezellig feestje met dikke beats! Kreeg wel weer zin om een festivalletje te schieten, misschien Extrema oid. Xil, zin in een herhaling van 2012?
Was mooi ja! Jack Ü was feestquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef freud het volgende:
Was tof om je weer eens te zien D_A! Was idd gezellig feestje met dikke beats! Kreeg wel weer zin om een festivalletje te schieten, misschien Extrema oid. Xil, zin in een herhaling van 2012?
Ja en toen bedacht ik me dat het niet nodig was en heb ik er mooi nog een uurtje aan vast geplaktquote:
Oe lekker is dat, wekker uitdrukken en nog weer diep in slaap vallenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en toen bedacht ik me dat het niet nodig was en heb ik er mooi nog een uurtje aan vast geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |