SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt 'n gat in de marktquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ineens weet je het.......je wordt piemelscheerder.![]()
![]()
![]()
Eerder Collie denk ik, die werkt graag met d'r allesvoelende handjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....![]()
![]()
Beste Joey,quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Misschien kan Utopia er iets mee, lijkt me wel wat voor Gaby ....
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
Godverquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Ik zag dat jullie voor het zetten van een tattoo ook de huid even scheren. Nu wil ik geen tattoo, maar mijn schaamhaar moet er nodig af. Kan ik daar bij jullie ook voor terecht?
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
Oei een modje in de buurt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beste Joey,
Groetjes,
Joezi.![]()
![]()
![]()
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik heb weer een kans op de arbeidsmarkt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als je een goeie vuist kunt maken weet ik nog wel een baantje...![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fasequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Komt goed, komt goed.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Moeilijke bewegingen en omslachtig omkleden weer. Gewoon lipjes getuit, borstjes vooruit..Maar ja ze is nog in de eerste fase![]()
He wat leuk een meeting op 1 mei.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was deze eerder vergeten te posten, en ik wil 'm jullie toch niet onthouden...
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.![]()
Waar wie hoequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
He wat leuk een meeting op 1 mei.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.htmlquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?![]()
Ik dacht een FOK meet of zoquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.html
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ow ja die....200 kaarten moeten er verkocht worden toch? Anders wordt het een meezing debacle..quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
http://www.utopiawebwinkel.com/mega-meezing-spektakel-in-utopia.html![]()
ja 27quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Een mega meeting? Wat is dat dan weer? Komen er meer dan 25?![]()
Ja, Oma Nijn heeft het vaak over je!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordt![]()
Opa! Van oma!quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Verhip, het is opa! We hebben veel over je gehoord!
TEAM BAKSTEEN![]()
ik denk de concurrent ginaquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Noom veel foto's aan het fotoshoppen, of is ze nu eens zichzelf aan het googlen?![]()
Toch niet deze Bakema ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordt![]()
![]()
Ow vandaar die doofheid...quote:![]()
die hoor ik al niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, Oma Nijn heeft het vaak over je!
wel fijn wel beeld geen geluid
moesten we bij noom ook invoeren maar die mag ook wel van beeld en gehoor van mij![]()
Opa Nijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
![]()
![]()
Leuk u te ontmoeten![]()
![]()
![]()
![]()
[quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij komen eten als je wil.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Puzzie op 28-04-2015 00:50:39 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:38 schreef opabakema het volgende:
[..]
die hoor ik al niet meer
wel fijn wel beeld geen geluid
moesten we bij noom ook invoeren maar die mag ook wel van beeld en gehoor van mij![]()
![]()
jawelquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
BAKEMA!! Wat gek hij antwoord niet meer![]()
Sorry, ik moest daar gelijk aan denken, ben ik nu officieel oud ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
BAKEMA!! Wat gek hij antwoord niet meer![]()
![]()
Vast aan het chatten met d'r moeder.... of weer 'n bestelling plaatsen voor nieuwequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Noom zit nog op de bank achter de laptop.
alabastine![]()
![]()
Ja, maar heel scherpquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, ik moest daar gelijk aan denken, ben ik nu officieel oud ?![]()
![]()
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast wegquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast aan het chatten met d'r moeder.... of weer 'n bestelling plaatsen voor nieuwe
alabastine![]()
Moet die uitknijper wel 2 werkende handen/armen hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:41 schreef opabakema het volgende:
[..]
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast weg![]()
![]()
Dat kan B wel overnemen van Gio, zij heeft ervaringquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:41 schreef opabakema het volgende:
[..]
op zoek naar een nieuwe puistenknijper want haar aanduwer gaat binnenkort vast weg![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat kan B wel overnemen van Gio, zij heeft ervaring![]()
![]()
ik denk dat hij het tussen duim en wijsvinger doetquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet die uitknijper wel 2 werkende handen/armen hebben
![]()
![]()
En als het heel ernstig is toch met z'n tandjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:43 schreef opabakema het volgende:
[..]
ik denk dat hij het tussen duim en wijsvinger doet
![]()
![]()
Ow is dat dan het spuitend orgasme??quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als het heel ernstig is toch met z'n tandjes![]()
kan niet meer want de rek zijn uit de lipjes sinds gio haar de laatste maanden wild bereden heeftquote:![]()
Jah, als ze klaarkomt spuit er pus uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow is dat dan het spuitend orgasme??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ow is dat dan het spuitend orgasme??Gio haalde het een met het ander door elkaar denk ik
![]()
![]()
Ja, nu snap ik die grap beterquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Gio haalde het een met het ander door elkaar denk ik
![]()
![]()
Oooowwquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:35 schreef opabakema het volgende:
echt ? ik de laatste tijd niet zoveel maar dat kan ook zijn omdat ik doof wordtBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Opa niet over ons, want hij is hardhorendquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OooowwBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord![]()
![]()
echt ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OooowwBen jij DE Opa???
![]()
Veel over je gehoord
als het maar goed is wat je gehoord hebt![]()
En wie niet horen wil ...quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Opa niet over ons, want hij is hardhorend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar gezellige dingen heeft ze gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2015 00:48 schreef opabakema het volgende:
[..]
echt ?
als het maar goed is wat je gehoord hebt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben ooit wel es wakker geworden van mijn eigen gesnurkquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan snurkt zichzelf wakker?
Edit: Ownee, hij snurkt alweer.
Heel channant![]()
Volgens mij snurk ik niet meer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In ieder geval rochelt hij nu niet, en spuugt geen fluimen, het is bijna aangenaam om naar zijn gesnurk te luisteren...Een KNO arts kan hier vast een diagnose uit opmakenquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan snurkt zichzelf wakker?
Edit: Ownee, hij snurkt alweer.![]()
jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In ieder geval rochelt hij nu niet, en spuugt geen fluimen, het is bijna aangenaam om naar zijn gesnurk te luisteren...Een KNO arts kan hier vast een diagnose uit opmaken
niet te helpen![]()
Er is helemaal niets mis met Ivans (heerlijke) hoofdquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
neequote:
ivan moet op zijn zij gaan liggen want zijn zak hangt precies voor zijn poepgaatje
daarom maakt hij zo'n lawaai
de lucht ordt geblokkeerd![]()
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:10 schreef opabakema het volgende:
[..]
nee
ivan moet op zijn zij gaan liggen want zijn zak hangt precies voor zijn poepgaatje
daarom maakt hij zo'n lawaai
de lucht ordt geblokkeerd![]()
Net zo als de knieen van Gaby dus, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met Ivans (heerlijke) hoofd![]()
![]()
Dat moet het zijn !!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mark heeft een ander probleemquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Mark niet snurkt.
als je die te hard op zijn schouder slaat heeft hij zijn onderbroek vol poep![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:12 schreef opabakema het volgende:
[..]
mark heeft een ander probleem
als je die te hard op zijn schouder slaat heeft hij zijn onderbroek vol poep![]()
![]()
rek uit de sterquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:12 schreef opabakema het volgende:
[..]
mark heeft een ander probleem
![]()
![]()
Oh ja...jij met je knieënquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net zo als de knieen van Gaby dus, niks meer aan doen.![]()
althans met Gaby's knieën
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: