Ah, da's zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
Als je eenmaal lvl 15 bent in GTA online, heb je elke dag dailies, die 25k gold + wat rp opleveren.
Als je die achter elkaar doet krijg je meer geld.
Ik dacht 7x daily achter elkaar, naast de 7x 25k, 1x 100k.
28x dailies achter elkaar, naast de 28 x 25k, 4x 100k, krijg je 1x 500k.
Zeker waard om ze te doen
Nou ja, Gold Medal. onder 1.00m hoogte vliegen over een parcour bruggetjes van stuk of 15 poortjes.. frustrerend is het..quote:
Je krijgt ook nog bonussen bij 10, 20, 30, 40, etc. als ik de wiki mag geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
Als je eenmaal lvl 15 bent in GTA online, heb je elke dag dailies, die 25k gold + wat rp opleveren.
Als je die achter elkaar doet krijg je meer geld.
Ik dacht 7x daily achter elkaar, naast de 7x 25k, 1x 100k.
28x dailies achter elkaar, naast de 28 x 25k, 4x 100k, krijg je 1x 500k.
Zeker waard om ze te doen
Top, ik log zo in!. Wat is je rockstar-id, dan voeg ik je toe aan vrienden. De mijne is: dragehpxquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ah, da's zeker de moeite waard.
Nou ja, ik ben beschikbaar mocht je nog niemand gevonden hebben.
Wow, dan is het zeker interessant. Probleem is dat sommige dailies haast niet te doen zijn, omdat er erg weinig animo voor isquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog bonussen bij 10, 20, 30, 40, etc. als ik de wiki mag geloven.
maar daarvoor heb je crewmaatjes die tijd vrij kunnen makenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Ooku het volgende:
[..]
Wow, dan is het zeker interessant. Probleem is dat sommige dailies haast niet te doen zijn, omdat er erg weinig animo voor is
Gewoon nieuwe sessie proberen als er geen animo is. Maar de matchmaking is sowieso een beetje bagger, er zou een optie moeten zijn dat je een bestaande job kan joinen in plaats van er eentje te moeten hosten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Ooku het volgende:
[..]
Wow, dan is het zeker interessant. Probleem is dat sommige dailies haast niet te doen zijn, omdat er erg weinig animo voor is
GotchaNLquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef Ooku het volgende:
[..]
Top, ik log zo in!. Wat is je rockstar-id, dan voeg ik je toe aan vrienden. De mijne is: dragehpx
Apart, 28*25k+4*100k+500k=1600kquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:04 schreef Ooku het volgende:
In total, considering all bonuses, awards, and numeric rewards, the player can earn $1,580,000 and 169,500 RP in one month of completed objectives. This is in addition to the individual rewards of the objectives, themselves (if any).
48 minuten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:20 schreef redboyke het volgende:
hoe lang duurt een dag cycle eigenlijk? heb gisteren denk ik 3 keer betaald voor mechanic en appartment upkeep.
Idk, ik heb enkel een auto en de kleren die ik draag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
ow dan heb ik meer betaald want heb langer gespeeld. betaal je ook als je offline bent?
Neuh, dat denk ik niet. Anders zouden we een melding krijgen met hoeveel geld we kwijt zijn bij het inloggen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
ow dan heb ik meer betaald want heb langer gespeeld. betaal je ook als je offline bent?
van mij hadden ze best wat LA noir trekjes mogen overnemen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:42 schreef Thrilled het volgende:
Net weer een flink stukje singleplayer gedaan en ik verbaas me toch hoe goed de cinematics zijn qua spraak/animatie.. de stukjes zijn echt op elkaar ingespeeld, geen rare pauzes tussen gesprekken en de emotie in de stem matcht gewoon met uitdrukkingen op gezichten en houdingen.. dat gaat zo vaak fout bij andere games (en eerdere versies van gta).. love it!!
quick jobquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe sessie proberen als er geen animo is. Maar de matchmaking is sowieso een beetje bagger, er zou een optie moeten zijn dat je een bestaande job kan joinen in plaats van er eentje te moeten hosten.
Die vallen toch wel mee? Voor miljoenen gecheat op de 360 en PS4. Nooit iets gehoord van Rockstar.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:00 schreef JaqenHghar het volgende:
En Rockstar is een banwave begonnen, prepare your butthole cheaters.
Ah die kuruma(?), overpowered dingquote:
het ging hier meer om de kung-fu politie auto..quote:Op woensdag 29 april 2015 09:26 schreef Etarime het volgende:
[..]
Ah die kuruma(?), overpowered dingGelukkig zijn er nog nadelaunchers
Mijn FOK naam ontbreekt:quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef dolf1010 het volgende:
Rezania zet deze link maar in de spoiler in de OP.
Als je je naam hier niet bij ziet staan moet je het ff doorgeven dan verander ik hem.
Iedereen die volgende week dinsdag niet zijn naam in dat documentje heeft staan krijgt een kick![]()
https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |