Klopt, ik heb geen vrienden, maar ik red me wel. Alleen de hoop vestigen op 1 persoon blijkt toch wel riskant te zijn, maar ik had weinig anders. Nu heb ik in ieder geval geen illusies meer.quote:Op maandag 27 april 2015 21:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je buiten haar geen vrienden hebt, dan is er wel iets aan de hand.
Totdat de volgende persoon in je leven komt en wordt afgeschoten aan de hand van jouw onrealistische ideaalbeeld.quote:Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef Domyos het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen vrienden, maar ik red me wel. Alleen de hoop vestigen op 1 persoon blijkt toch wel riskant te zijn, maar ik had weinig anders. Nu heb ik in ieder geval geen illusies meer.
Nog 1 poging wagen dit topic serieus te nemen: ben je wel eens bij een psycholoog op gesprek geweest?quote:Op maandag 27 april 2015 21:42 schreef Domyos het volgende:
[..]
Voor mij wel zoveel mogelijk, ik begrijp niks van opposites attract en wil iemand die op een lijn is met mij.
Volgens knowyourmemequote:Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas ... Is deze meme gebaseerd op die gast met dat rode haar en dat gesmolten-rubber hoofd uit die ene film? (ja lekker vaag, sorry ..)
quote:Origin
Forever Alone is considered one of the first major rage comic spin-off characters to be creater after the original Rage Guy, which first sprang up on 4chan in 2009. According to various sources, the original comic was uploaded in a thread titled “April Fools” by FunnyJunk user Azuul on May 28th, 2010 (shown below).
Ja, in verband met faalangst, eenmalig gesprek. Maar dat was meer wat betreft examens aan de universiteit.quote:Op maandag 27 april 2015 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nog 1 poging wagen dit topic serieus te nemen: ben je wel eens bij een psycholoog op gesprek geweest?
Ahaa..quote:
Waarom kan jij daar weinig mee? Ik kan het zelf maar moeilijk onder woorden brengen zoals blijkt.quote:Op maandag 27 april 2015 21:47 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik snap ts opzich wel. Ik kan ook vrij weinig met meisjes die lief en onschuldig lijken, maar eigenlijk...
Nou gaat ts er wel vrij ver in moet ik zeggen. Maargoed. In essentie is het een mij bekend probleem, lol.
Nog nooit gesprekken gehad over je sociale leven dus? Misschien wordt het eens tijd, want als je denkt dat vriendschappen alleen werken als beide personen nagenoeg hetzelfde zijn kan je je in het sociale verkeer nooit redden. Loop je ook tegen problemen met mensen aan op studie/professioneel vlak?quote:Op maandag 27 april 2015 21:53 schreef Domyos het volgende:
[..]
Ja, in verband met faalangst, eenmalig gesprek. Maar dat was meer wat betreft examens aan de universiteit.
Oh ja, die ken ik wel, had gekund inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 21:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Ahaa..
Ik dacht aan deze guy:
Roy Lee "Rocky" Dennis
http://en.wikipedia.org/wiki/Roy_L._Dennis
... an American boy afflicted with craniodiaphyseal dysplasia, an extremely rare, sclerotic bone disorder.
Gespeeld door Eric Stoltz in de film 'Mask' (1985)
Mask (1985) - IMDb
[ afbeelding ]
Dikke bull dit natuurlijk, want als je na al die uren geleuter haar daadwerkelijke persoonlijkheid had leren kennen had je dit topic niet gestart.quote:Op maandag 27 april 2015 21:38 schreef Domyos het volgende:
[..]
Dit is precies het dilemma wat jij beschrijft. Mijn voorkeuren (verliefd worden op iemands persoonlijkheid zonder seks oid) stroken niet met wat andere voor ogen hebben, blijkbaar.
Die verbondenheid die je baseerde op jouw beeld va haar in plaats van hoe ze echt als mens is, bedoel je? Bummer man, die kun je alleen van je voetstuk laten vallen, want verder is er dus niet zoveel.quote:Maar juist omdat zij de enige was waar ik verbondenheid mee had, is dit een grote tegenvaller. Haar laten vallen betekent dat ik geen vrienden meer heb.
nouja, wie wil er van een losbandige meid z'n vriendin maken? ik niet. en ik hoef ook geen "reformed sluts". dus daarom kan ik er weinig mee als ik er na een tijdje opeens achter kom dat een meisje een cockhungry sletje isquote:Op maandag 27 april 2015 21:55 schreef Domyos het volgende:
[..]
Waarom kan jij daar weinig mee? Ik kan het zelf maar moeilijk onder woorden brengen zoals blijkt.
Je hebt zeker gelijk als je zegt dat ik er naast zat wat betreft haar persoonlijkheid, maar om te zeggen dat er naast zat "hoe ze echt als mens is", gaat te ver. Het is niet dat ze me al die tijd heeft voorgelogen, maar ik heb een eenzijdige kijk van haar mee gekregen.quote:Op maandag 27 april 2015 21:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dikke bull dit natuurlijk, want als je na al die uren geleuter haar daadwerkelijke persoonlijkheid had leren kennen had je dit topic niet gestart.
Je bent een naïeve fantast en gaat het nog zwaar krijgen als je jouw verwachtingspatroon op een ander projecteert. Er is geen zelfde persoon zoals jij en als je niet daadwerkelijk openstaat voor iemands persoonlijkheid (zie de situatie met deze meid), dan ga je sowieso niet in de buurt van je ideaalbeeld komen. Met je verdraagzaamheid en wie ben ik om te veroordelen, sure.
[..]
Die verbondenheid die je baseerde op jouw beeld va haar in plaats van hoe ze echt als mens is, bedoel je? Bummer man, die kun je alleen van je voetstuk laten vallen, want verder is er dus niet zoveel.
Maar het staat niet los van elkaar bij jou. Het is onlosmakelijk verbonden bij jou, je zou zelfs een vriendschap verbreken als iemand niet aan jouw eisen voldoet hierin.quote:Op maandag 27 april 2015 21:40 schreef Domyos het volgende:
[..]
Is het echt zo onrealistisch om liefde en seks te scheiden? Want nu dit topic vordert begrijp ik eindelijk dat het niet zozeer gaat om die foto's, maar dat ik liefde apart zie staan van seks. Dit kan toch mogelijk zijn, ofniet?
En jij hebt dan natuurlijk ook maar een miniem aantal seksuele partners gehad?quote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
nouja, wie wil er van een losbandige meid z'n vriendin maken? ik niet. en ik hoef ook geen "reformed sluts". dus daarom kan ik er weinig mee als ik er na een tijdje opeens achter kom dat een meisje een cockhungry sletje is
vraag me dan gewoon of ik hypocriet ben of niet want daarop is het antwoord nee. ik meet niet met twee maten hoor. sorry to disappointquote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij hebt dan natuurlijk ook maar een miniem aantal seksuele partners gehad?
Ik snap niet zo goed wat daar zo raar aan is. Voor alles is een tijd en een plaats.quote:Op maandag 27 april 2015 21:47 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik snap ts opzich wel. Ik kan ook vrij weinig met meisjes die lief en onschuldig lijken, maar eigenlijk...
Nou gaat ts er wel vrij ver in moet ik zeggen. Maargoed. In essentie is het een mij bekend probleem, lol.
Inderdaad verkeerd geformuleerd van mijn kant: ik bedoel niet louter het scheiden van seks en liefde, maar het een sluit het ander uit, althans dat is mijn visie. Echter blijkt dat ik op de uni maar 1 kant van haar heb leren kennen, die andere kant is blijkbaar niet uitgesloten. Dat stoort me.quote:Op maandag 27 april 2015 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar het staat niet los van elkaar bij jou. Het is onlosmakelijk verbonden bij jou, je zou zelfs een vriendschap verbreken als iemand niet aan jouw eisen voldoet hierin.
Als je wat je hier zegt werkelijk geloofde dan was deze topic er niet, want dan had je geen probleem gehad.
En dat komt zeer waarschijnlijk omdat jij haar de hele tijd vergelijkt met jouw ideaalbeeld. Je ziet wat je wil zien. Daardoor sta je niet open voor haar als echt en veelzijdig mens.quote:Op maandag 27 april 2015 22:04 schreef Domyos het volgende:
[..]
Je hebt zeker gelijk als je zegt dat ik er naast zat wat betreft haar persoonlijkheid, maar om te zeggen dat er naast zat "hoe ze echt als mens is", gaat te ver. Het is niet dat ze me al die tijd heeft voorgelogen, maar ik heb een eenzijdige kijk van haar mee gekregen.
Ik bedoel dan ook niet dat zij jou voorgelogen heeft, ik bedoel dat het bord voor je kop je in de weg zit om iemand echt te leren kennen. Niet afschuiven op haar dat zij het jou zogenaamd niet meegegeven heeft, terwijl jij zo oprecht geïnteresseerd in haar was als mens.quote:Op maandag 27 april 2015 22:04 schreef Domyos het volgende:
[..]
Je hebt zeker gelijk als je zegt dat ik er naast zat wat betreft haar persoonlijkheid, maar om te zeggen dat er naast zat "hoe ze echt als mens is", gaat te ver. Het is niet dat ze me al die tijd heeft voorgelogen, maar ik heb een eenzijdige kijk van haar mee gekregen.
Exact mijn gevoelens.quote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
nouja, wie wil er van een losbandige meid z'n vriendin maken? ik niet. en ik hoef ook geen "reformed sluts". dus daarom kan ik er weinig mee als ik er na een tijdje opeens achter kom dat een meisje een cockhungry sletje is
Je direct- en duidelijkheid leest lekker wegquote:Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet dat zij jou voorgelogen heeft, ik bedoel dat het bord voor je kop je in de weg zit om iemand echt te leren kennen. Niet afschuiven op haar dat zij het jou zogenaamd niet meegegeven heeft, terwijl jij zo oprecht geïnteresseerd in haar was als mens.
Nee hoor, dat is geen teleurstelling.quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
vraag me dan gewoon of ik hypocriet ben of niet want daarop is het antwoord nee. ik meet niet met twee maten hoor. sorry to disappoint
Ben je vaak teleurgesteld in je leven of houdt je je gewoon standaard nogal afzijdig van wat er buiten jouw wereld gebeurt?quote:Op maandag 27 april 2015 22:08 schreef Domyos het volgende:
[..]
Inderdaad verkeerd geformuleerd van mijn kant: ik bedoel niet louter het scheiden van seks en liefde, maar het een sluit het ander uit, althans dat is mijn visie. Echter blijkt dat ik op de uni maar 1 kant van haar heb leren kennen, die andere kant is blijkbaar niet uitgesloten. Dat stoort me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |