Inderdaad bekend gegeven.... Te veel gedoe en veels teveel mensenquote:Op maandag 27 april 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, dat hele koningsdag vind ik maar onzin. maar dat is wel bekend.
Wat heb je vndaag weer gewonnen?quote:Op maandag 27 april 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarschijnlijk een oranje petje, of een oranje tompoes.quote:
een vreselijk lelijke oranje knuffelquote:
Gelukkig heb je de ideale kleindochterquote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
een vreselijk lelijke oranje knuffel
Nee joh dat dat die knuffel niet echt voor kleine kindjes is, moet ik eerst laten controlerenquote:Op maandag 27 april 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de ideale kleindochter
Denk niet dat het is omdat het een knuffel is, maar doordat oranje nu eenmaal een vreselijk lelijke kleur is.quote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
een vreselijk lelijke oranje knuffel
Kan je toch zeker wel zelf doen. Even kijken of en geen kleine onderdelen aanzitten die makkelijk eraf te krijgen zijn en waarin een klein kind zou kunnen stikken.quote:Op maandag 27 april 2015 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat dat die knuffel niet echt voor kleine kindjes is, moet ik eerst laten controleren
ja hoor ik moet m even uit mijn golftas halen en goed bekijkenquote:Op maandag 27 april 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je toch zeker wel zelf doen. Even kijken of en geen kleine onderdelen aanzitten die makkelijk eraf te krijgen zijn en waarin een klein kind zou kunnen stikken.
En die ligt natuurlijk nog gewoon in de auto....quote:Op maandag 27 april 2015 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor ik moet m even uit mijn golftas halen en goed bekijken
quote:Op maandag 27 april 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ligt natuurlijk nog gewoon in de auto....
Duidelijk dat je nu je adres niet geeftquote:Op maandag 27 april 2015 17:23 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ben beetje onhandig gelooof ik ik kon mijn portemonnee niet te vinden was die de hele nacht en avond in mijn fietstas zat
quote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nu je adres niet geeft
aiquote:Op maandag 27 april 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ach de balkondeuren stonden ook de hele dag open!
iets met haastige spoed....
ja net zoals ik het koffiezetapparaat vergeten was uit te zetten vanmorgenquote:
misschien maar eens wel op tijd gaan slapen. Zat de portemonnee nog in de fietstas van het tripje naar de nachtwinkel?quote:Op maandag 27 april 2015 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
ja net zoals ik het koffiezetapparaat vergeten was uit te zetten vanmorgen
Hebben ze daar dan een nachtwinkel?quote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien maar eens wel op tijd gaan slapen. Zat de portemonnee nog in de fietstas van het tripje naar de nachtwinkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |