SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Geen idee lekker boeiend gewoon bier zuipen en nootjes tikkenquote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef JaqenHghar het volgende:
wat was er precies zo nieuwe stijl aan trouwens>
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds wordenquote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
De Prinsesjes zetten gewoon de fugly traditie van Emma en Juliana voort.
Heb je hun vader wel eens gezien met die dikke korpsballenkop van em.quote:Op maandag 27 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds worden
Paar maanden cutten en hij is fucking ripped, vriend.quote:Op maandag 27 april 2015 11:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb je hun vader wel eens gezien met die dikke korpsballenkop van em.
Vandaag is rustig afbouwen morgen weer werken. Vannacht was al aardig gek.quote:Op maandag 27 april 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Henk gaat ook uit zn plaatje vandaag heb ik zo'n vermoeden
oh.quote:Op maandag 27 april 2015 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaag is rustig afbouwen morgen weer werken. Vannacht was al aardig gek.
als ik hem zou zijn zou ik zieke kuur zettenquote:Op maandag 27 april 2015 11:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik geef geen gulden voor de kop van wim
Sowieso zou ik ff alle tandjes eruit laten tikken en prothese zetten als ik hem was
Die jongste is wel heel leuk, ondeugend ookquote:Op maandag 27 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |