Welke lijst...?quote:Op maandag 27 april 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
nog 2000 post en dan sta ik er ook bij, Als ik in die lijst komt stop ik met FOK
Leuk.quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die kent mn nicht... en andersom natuurlijk
Vind je het niet hoog genoeg dan. Tandjes man.quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ,,, Hoger zal me niet lukken zolang diegenen boven me me blijven quoten ...
Daar hebben we het hier toen over gehad geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet je dat gedoe met die jurk nog van een paar weken geleden? zag jij toen ook iets anders dan de bedoeling was.
en ik ben zo blij dat ik niet kleurenblind ben.
hebben geloof ik ook meer mannen last van dan vrouwen, maar hang me niet op aan deze info, want alcohol.
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer in deze SC solt, want hij is dan weer redelijk snel weg
Ja tis mooi geweest...quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het niet hoog genoeg dan. Tandjes man.
Dat zal best ook wel, hier komt heel veel voorbij, maar geheugen weet het nu even niet, ja, wel dat we het er over hadden, de rest niet meer.quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier toen over gehad geloof ik.
Ik zag blauw en goud.
En klopt, 1 op de ik dacht 12 mannen heeft er last van. Maar het varieert van bijna niets tot best wel erg, dus een hoop van die 1 op twaalf zullen het niet eens weten.
Bij vrouwen lag dat aantal op de 1 op 200 dacht ik.
Perm ban zou voor ever moeten zijn.. punt uit..quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????![]()
Toch zou ik niet willen ruilen om meerdere redenen.quote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal best ook wel, hier komt heel veel voorbij, maar geheugen weet het nu even niet, ja, wel dat we het er over hadden, de rest niet meer.![]()
En tandjes, dat is nogal een verschil dan.![]()
Zie je wel, mannen zijn het zwakkere geslacht, kunnen niet tegen pijn, zijn niet goed in kleuren en zal vast nog wel meer zijn.![]()
![]()
![]()
Perma is eigenlijk voor altijd. Als iemand hier gewoon niet meer hoort en dat laatste komt omdat mensen met IP-adressen en andere shizzle etc. een kloon aanmaken.quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????![]()
Eens.quote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Perm ban zou voor ever moeten zijn.. punt uit..
Groot gelijk heb je, vrouw zijn is fucked op soms.quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch zou ik niet willen ruilen om meerdere redenen.
En, staand plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |