dat vind ik ook naar van ze.quote:Op zondag 26 april 2015 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ach, dat is nou net het ding waar ik me aan erger. De complete willekeur van de kaarten die je krijgt.
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.htmlquote:Op zondag 26 april 2015 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat vind ik ook naar van ze.
mijn broer heeft ooit een kaart voor 75 verkocht. bizarre prijzen.
Die lijken op deze, die hebben wij nu op 10 hoog. Palmboompje gekocht paar jaar terug, kinders bieslook erbij gezet, verder geen hol mee gedaan en nu komen er bloemen in, we dachten eerst dat het alleen zaadjes waren, maar het worden bloemen. Eerste is nu open, zo mooi, en is gewoon bieslook, wat je ken eten.quote:Op zondag 26 april 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.html
Grappig, wist niet dat daar echt bloemen aan kwamen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die lijken op deze, die hebben wij nu op 10 hoog. Palmboompje gekocht paar jaar terug, kinders bieslook erbij gezet, verder geen hol mee gedaan en nu komen er bloemen in, we dachten eerst dat het alleen zaadjes waren, maar het worden bloemen. Eerste is nu open, zo mooi, en is gewoon bieslook, wat je ken eten.![]()
[ afbeelding ]
Ik dus ook niet en ze zijn mooi en paarsquote:Op zondag 26 april 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig, wist niet dat daar echt bloemen aan kwamen.
dat is ook een hele mooiequote:Op zondag 26 april 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ja, het is eigenlijk dus een lotus.
[ afbeelding ]
Maar dan zwart.
Die kaarten kun je toch zo namaken?quote:Op zondag 26 april 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.html
Hé, een cryptische omschrijving voor mij gespot!quote:Op zondag 26 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, en het was wel onverwachts leuk.
Serieus, die set was nog pre-films?quote:Op zondag 26 april 2015 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, een cryptische omschrijving voor mij gespot!
En ja, ik ben zo'n nerd die dat nog speelt (maar al jaren niet meer koopt) en zelfs het Middle-Earth TCG in bezit heeft (het geval van voor de films dan, uiteraard).
Yishquote:Op zondag 26 april 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Serieus, die set was nog pre-films?
Stadskind.quote:Op zondag 26 april 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
er is er pas 1 beginnend open nu, zoals deze, zo mooimaar we hebben heel veel van die knopjes nu, dus dat worden er dan nog meer, ga er een boeketje van maken, of zou je daar ook thee van kunnen maken, ik ga googlen.
Nice.quote:
Die van Middle-Earth zijn nog wel houdbaar, die serie is gestopt toen de films aangekondigd warenquote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Hoe snel veroudert dat spul eigenlijk? Als in, als jij nu een evenement binnenloopt, zijn die kaarten nog speelbaar? Of werkt dat zo niet?
Wow. Een periode van slechts maanden is eigenlijk wel belachelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van Middle-Earth zijn nog wel houdbaar, die serie is gestopt toen de films aangekondigd waren
Magic is beperkt houdbaar, vaak maar een paar maandjes, voor mij ook een reden om niet meer naar toernooien en dat soort te gaan
En ik ben nog wel in een dorp opgegroeid vanaf mijn 5e.quote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Stadskind.![]()
En nee, daar kun je geen thee van maken. Tenzij je thee met uiensmaak lekker vindt.
Klopt, vervelend dat het veel mensen echt "hooked" kan krijgen, mooie omzet hebben ze denk ik welquote:Op zondag 26 april 2015 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Een periode van slechts maanden is eigenlijk wel belachelijk.
Yes, dat moet wel.quote:Op zondag 26 april 2015 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, vervelend dat het veel mensen echt "hooked" kan krijgen, mooie omzet hebben ze denk ik wel
quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
Rondrijden op een brommer zonder uitlaat.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
Kotsen door het zuipen, zuipen, zuipen.
quote:Op maandag 27 april 2015 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
Help eens mee mensen of zijn jullie feest aan het vieren?![]()
Ik had kunnen stoppen met werken.quote:Op maandag 27 april 2015 00:07 schreef isax het volgende:
Het is maar goed dat zwab geen geld vraagt voor zijn smiley.
Ik ben kleurenblind, niet debiel.quote:Op maandag 27 april 2015 00:10 schreef isax het volgende:
Ey Zwab, welke kleur heeft de Nederlandse vlag?
Rood wit blauw.quote:
Ik laat me door niets wegjagen, ben toch ook soms net onkruid, niet weg te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2015 00:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen![]()
Doe dus maar niet
Wacht dus primaire kleuren zie je wel?quote:Op maandag 27 april 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rood wit blauw.
Maar als je bedoelt, wat ik zie als ik oranje zie?
Oranje denk ik? Geen idee. Oranje en groen lijkt op elkaar.
Vroeger als Oranje speelde, nog pre-HD tijd, nu zie ik het beter, was dat kut om te zien op TV.
Rood is gewoon minder goed. Als het puur rood is zie ik het wel (maar, ik gok minder), als je dingen gaat mengen wordt het snel moeilijker.quote:Op maandag 27 april 2015 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
Wacht dus primaire kleuren zie je wel?
vreeeeemd
En als iets beschimmeld is, zie je het dan?quote:Op maandag 27 april 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rood is gewoon minder goed. Als het puur rood is zie ik het wel (maar, ik gok minder), als je dingen gaat mengen wordt het snel moeilijker.
Groen ook denk ik? Geen idee eigenlijk. Het is lang geleden vastgesteld. Ik weet alleen dat ik er problemen mee heb. Wat ik nu precies wel of niet zie weet ik niet goed. Vooral omdat het er voor mij gewoon normaal uit ziet, ik ben niets anders gewend.
Vergeet spekkie niet.quote:Op maandag 27 april 2015 00:25 schreef isax het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Jaaaaa
Inmiddels kunnen we ook onze lieftallige uto sc members voxs en Mootie feliciteren mer hun wel verdiende plek!!
Ach zolang je niets met kunst wil doen lijkt het me geen ramp maar wel fascinerendquote:Op maandag 27 april 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rood is gewoon minder goed. Als het puur rood is zie ik het wel (maar, ik gok minder), als je dingen gaat mengen wordt het snel moeilijker.
Groen ook denk ik? Geen idee eigenlijk. Het is lang geleden vastgesteld. Ik weet alleen dat ik er problemen mee heb. Wat ik nu precies wel of niet zie weet ik niet goed. Vooral omdat het er voor mij gewoon normaal uit ziet, ik ben niets anders gewend.
weet je dat gedoe met die jurk nog van een paar weken geleden? zag jij toen ook iets anders dan de bedoeling was.quote:Op maandag 27 april 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2015 00:29 schreef DKUp het volgende:
Wat een relaxte sfeer, dat ben ik niet meer gewend hier
quote:Op maandag 27 april 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
nog 2000 post en dan sta ik er ook bij, Als ik in die lijst komt stop ik met FOK
Ik gebruik hem heel vaakquote:Op maandag 27 april 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Kan iemand dan nu wat van die kutsmiley zeggen, ben hem zelf ook zat maar stop niet voordat iemand anders me stopt.omdat het kan.
Misschien is het wel een vette fight club.quote:Op maandag 27 april 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
nog 2000 post en dan sta ik er ook bij, Als ik in die lijst komt stop ik met FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |