Niet iedereen heeft er last van.quote:Op zondag 26 april 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh. ik heb ze nog niet vers op. Even wachten. Ik pis dan ook wel narigheid,nooit wat gemerkt btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2015 21:38 schreef Ygritte het volgende:
Hebben we nou nog steeeeeds die theemutsen
Ik wil asperges. Hollandse asperges.quote:Op zondag 26 april 2015 21:38 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2015 21:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er last van.
Zwavelzuur altijd fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
gefixt. moest even zoeken.quote:Op zondag 26 april 2015 21:38 schreef Ygritte het volgende:
Dahag Gerdaquote:Op zondag 26 april 2015 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JazekerFf weken in heet water en bam alles zo eraf jonhuh!
![]()
altijd.quote:Op zondag 26 april 2015 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij isa kan je er altijd op vertouwen dat er een toepasselijke OP komt
Ik drink namelijk ook elke dag thee, dus hij komt 'echt van pas'quote:
Je hangt het toch in kokend water. Welnee joh, kan niets mis mee gaan.quote:Op zondag 26 april 2015 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik drink namelijk ook elke dag thee, dus hij komt 'echt van pas'
Kan thee trouwens over de datum? Dan mag ik het wel een checken voor mij bezoek.
Als je het elke dag drinkt zou ik me niet zo´n zorgen makenquote:Op zondag 26 april 2015 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik drink namelijk ook elke dag thee, dus hij komt 'echt van pas'
Kan thee trouwens over de datum? Dan mag ik het wel een checken voor mij bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |