Zou kunnen, maar ik raad hem toch aan die kant op te gaan.quote:„Ook hier in Nederland kun je als moslim van betekenis zijn voor je geloof. Daar hoef je geen duizenden kilometers voor naar Syrië te reizen.”
Dat kan al sinds jaar en dag online.quote:Op zondag 26 april 2015 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil er wel een. Ik wil weleens zelf lezen wat er in staat, in plaats van al die contextloze citaten.
Kun je beter internet opduiken, ik bedoel, het is niet alleen in een kraampje in Roermond waar de actieve dawah zich afspeelt.quote:Op zondag 26 april 2015 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil er wel een. Ik wil weleens zelf lezen wat er in staat, in plaats van al die contextloze citaten.
Ik was iets van 17/100 seconde sneller, toch?quote:Op zondag 26 april 2015 21:00 schreef deedeetee het volgende:
En toen waren er 2![]()
Jij had de laatste post in het vorige topic dus deze zou moeten blijven.
Triest dat die jongelui niet iets beters weten te doen dan de koran te verspreiden. Nota bene op een dag dat we graag gewoon ff heel * hollands * willen zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat de hele koran daaruit bestaat. Volgens mij staan er geen * en Moses ging met het volk door de woestijn heen sjokken * verhalen in.quote:Op zondag 26 april 2015 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee, morgen onder andere in de 4 grote steden.quote:Op zondag 26 april 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je beter internet opduiken, ik bedoel, het is niet alleen in een kraampje in Roermond waar de actieve dawah zich afspeelt.
Ja, of wereldvreemd natuurlijk, aan de andere kant in Roermond?quote:Op zondag 26 april 2015 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, morgen onder andere in de 4 grote steden.
Wel dapper om op Koningsdag in Amsterdam Koran uit te gaan delen trouwens.
Of keer je andere wang toe...quote:Op zondag 26 april 2015 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de hele koran daaruit bestaat. Volgens mij staan er geen * en Moses ging met het volk door de woestijn heen sjokken * verhalen in.
Kans is een stuk kleiner dat er oranje malloten in Roermond bier over je heen gooien dan in Amsterdam.quote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of wereldvreemd natuurlijk, aan de andere kant in Roermond?
Dat is ook een dorp middenin RK-country hè, die paapsen zijn ook wereldvreemd wrs.
Ja, maar je verstaat en begrijpt ze verder niet.quote:Op zondag 26 april 2015 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kans is een stuk kleiner dat er oranje malloten in Roermond bier over je heen gooien dan in Amsterdam.
Vanwege heineken?quote:Op zondag 26 april 2015 21:08 schreef Downwards het volgende:
Denk dat ze dat het beste vroeg op de dag kunnen doen. Als ze in de avond nog korans uitdelen, loopt het vrijwel zeker uit de hand.
Dapper is nu niet bepaald het eerste woord dat me hierbij invalt. Eerder dapper van de mensen die het boek aan pakken. De wetenschap dat er mensen vermoord zijn omdat ze iets met dat boek deden dat moslims niet aanstaat is voor mij een reden om het niet aan te willen rakenquote:Op zondag 26 april 2015 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, morgen onder andere in de 4 grote steden.
Wel dapper om op Koningsdag in Amsterdam Koran uit te gaan delen trouwens.
Roermonds is nog wel te verstaan, Kerkraads is lastiger. Maar het ergste vind ik nog steeds het Maastrichts....quote:Op zondag 26 april 2015 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je verstaat en begrijpt ze verder niet.
Het fysieke boek doet toch geen kwaad?quote:Op zondag 26 april 2015 21:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dapper is nu niet bepaald het eerste woord dat me hierbij invalt. Eerder dapper van de mensen die het boek aan pakken. De wetenschap dat er mensen vermoord zijn omdat ze iets met dat boek deden dat moslims niet aanstaat is voor mij een reden om het niet aan te willen rakenNoem mij maar een lafaard.
Ik ben iemand die allerlei Zeeuwse en Vlaamse dialecten wel verstaat, maar in Geerts country gaat het me niet lukken toch, denk ik.quote:Op zondag 26 april 2015 21:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Roermonds is nog wel te verstaan, Kerkraads is lastiger. Maar het ergste vind ik nog steeds het Maastrichts....
Boek idd niet maar het idee dat ze je de hersens in slaan als je het uit je handen laat vallen of zo trekt me niet aan hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het fysieke boek doet toch geen kwaad?
Ik zou het niet aannemen, maar gewoon vriendelijk bedanken, omdat ik een bijbel of een Bhagavad Gītā ook niet zou aannemen.
Rrrrrrrrrrrrrrightquote:Op zondag 26 april 2015 21:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Boek idd niet maar het idee dat ze je de hersens in slaan als je het uit je handen laat vallen of zo trekt me niet aan hoor.
In Venlo spreken ze vrij normaal hoor. Plat Maastrichts is erg lastig te volgen en klinkt ook nog eens mega irritant. Ze trekken de woorden op een slepende manier, echt ontzettend vervelend om aan te horen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben iemand die allerlei Zeeuwse en Vlaamse dialecten wel verstaat, maar in Geerts country gaat het me niet lukken toch, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |