quote:* joda vindt het een goed idee kom maar op met die consoles en red bragon
Op maandag 11 november 2002 12:18 schreef ninja-mod het volgende:
joda , ik heb inmiddels contact met fok!pictures.. ze zien er wel wat in... bij wijze van proef/stunt mag ik red bragon gaan doen! over een paar dagen word de film doorgeseint , en dan komt ie meteen op een dvd te staan! ik hou je er van op de hoogte // overigens ; ik kan je zeker helpen aan fokstations , fokboxen , fokcastsen fokcubes... ik heb enkele contacten in die business.. het gaat wel om aziatische versies maar ze zijn prijstechnisch erg interessant... misscien en ideetje om ze ook te gaan verkopen? ik vind mijn computerwinkel er niet de goeie afzetmarkt voor...overigens ; netwerkbeveiliging is idd gesneden koek voor mij , maar af en toe wil ik nog wel eens wat VIP en persoonsbeveiliging doen idd...
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 11-11-2002 21:54]
quote:* joda pakt de dvd`s en legt ze terug en plaatst de kaartjes weer terug op de plank
Op maandag 11 november 2002 18:39 schreef Magneet het volgende:
* Magneet komt aangerend met zijn dvd's sorry beetje laat maar ik heb ze allemaal 3 x gezien
quote:* joda bedankt ninja-mod voor de film en de fok!spelconsoles en plaatst een aankondiging dat ze komen in een van de rekken bij de games
Op dinsdag 12 november 2002 10:33 schreef ninja-mod het volgende:
* komt de videotheek weer binnen * kijk eens joda , vers uit de dvd roosteraar ; red bragon! *geeft dvd * dat zal wel lopen denk ik!ik heb een fok!station 2 en een fok!cube voor je besteld.... ik moet er weer vandoor , dag hoor!
* vertrekt richting dojo *
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 12-11-2002 16:53]
quote:* joda Gaat nieuwe borden plaatsen
Op dinsdag 12 november 2002 11:08 schreef joda het volgende:[..]
* joda bedankt ninja-mod voor de film en de fok!spelconsoles en plaatst een aankondiging dat ze komen in een van de rekken bij de games
Wat? is ie nog niet uit? ohhhh.... shit.
quote:laat maar.... ik heb het al druk genoeg gehad met vervelen
Op zondag 24 november 2002 19:41 schreef mcDavid het volgende:
hey, joda. 'k heb nix te doen vanavond, kun je me een leuke (actie)film aan raden? hier is alvast 1 euro... $ (graag op hvs dus)
Heb je nog wat leuke *****films voor me? ![]()
En ik wou graag een Fok!station hebben met een de games:
FOK!FA 2003
Resident Fok!
Fok!Ball Z Budokai
De games moet je zelf ff pakken.
* joda pakt FOK!station voor airraid
ik wil graag deze huren voor een week
en even later loopt airraid de videotheek uit met de spellen en de games en de Fok!station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |