abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6743697
quote:
Op maandag 11 november 2002 12:18 schreef ninja-mod het volgende:
joda , ik heb inmiddels contact met fok!pictures.. ze zien er wel wat in... bij wijze van proef/stunt mag ik red bragon gaan doen! over een paar dagen word de film doorgeseint , en dan komt ie meteen op een dvd te staan! ik hou je er van op de hoogte // overigens ; ik kan je zeker helpen aan fokstations , fokboxen , fokcastsen fokcubes... ik heb enkele contacten in die business.. het gaat wel om aziatische versies maar ze zijn prijstechnisch erg interessant... misscien en ideetje om ze ook te gaan verkopen? ik vind mijn computerwinkel er niet de goeie afzetmarkt voor...

overigens ; netwerkbeveiliging is idd gesneden koek voor mij , maar af en toe wil ik nog wel eens wat VIP en persoonsbeveiliging doen idd...

* joda vindt het een goed idee kom maar op met die consoles en red bragon

[Dit bericht is gewijzigd door joda op 11-11-2002 21:54]

maandag 11 november 2002 @ 18:39:58 #27
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6743865
* Magneet komt aangerend met zijn dvd's sorry beetje laat maar ik heb ze allemaal 3 x gezien
pi_6748012
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:39 schreef Magneet het volgende:
* Magneet komt aangerend met zijn dvd's sorry beetje laat maar ik heb ze allemaal 3 x gezien
* joda pakt de dvd`s en legt ze terug en plaatst de kaartjes weer terug op de plank
pi_6753682
* komt de videotheek weer binnen * kijk eens joda , vers uit de dvd roosteraar ; red bragon! *geeft dvd * dat zal wel lopen denk ik! ik heb een fok!station 2 en een fok!cube voor je besteld.... ik moet er weer vandoor , dag hoor! * vertrekt richting dojo *
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_6754220
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 10:33 schreef ninja-mod het volgende:
* komt de videotheek weer binnen * kijk eens joda , vers uit de dvd roosteraar ; red bragon! *geeft dvd * dat zal wel lopen denk ik! ik heb een fok!station 2 en een fok!cube voor je besteld.... ik moet er weer vandoor , dag hoor! * vertrekt richting dojo *
* joda bedankt ninja-mod voor de film en de fok!spelconsoles en plaatst een aankondiging dat ze komen in een van de rekken bij de games

[Dit bericht is gewijzigd door joda op 12-11-2002 16:53]

pi_6820237
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:08 schreef joda het volgende:

[..]

* joda bedankt ninja-mod voor de film en de fok!spelconsoles en plaatst een aankondiging dat ze komen in een van de rekken bij de games

* joda Gaat nieuwe borden plaatsen
pi_6959435
niemand die een fim wilt huren?
pi_6965943
* Forever komt de zaak binnen wandelen en kijkt eens rond.. Ah! daar ligt de dvd film "The Matrix Resurrection".

Wat? is ie nog niet uit? ohhhh.... shit.

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6967298
Nee hij is inderdaad nog niet uit maar aan het einde van de week krijg ik een nieuwe releaselijst dus misschien dattie daarop staat.
  zondag 24 november 2002 @ 19:23:49 #35
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6975942
dag joda , ik was het helemaal vergeten zeg / ik heb je fok!station bij me! * geeft doos met machine erin * goeie zaken zou ik zeggen! ik krijg morgen warschijnlijk 3 titels voor het FS binnen dus die kun je al snel in de verhuur gooien
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_6976205
hey, joda. 'k heb nix te doen vanavond, kun je me een leuke (actie)film aan raden? hier is alvast 1 euro... $ (graag op hvs dus)
pi_7004666
quote:
Op zondag 24 november 2002 19:41 schreef mcDavid het volgende:
hey, joda. 'k heb nix te doen vanavond, kun je me een leuke (actie)film aan raden? hier is alvast 1 euro... $ (graag op hvs dus)
laat maar.... ik heb het al druk genoeg gehad met vervelen
pi_7131112
sorry..mar zoals je het ziet heb ik het erg druk hier en met fc fok
pi_7573697
joda besluit om de zaak voorlopig maar te sluiten aangezien de qeust met de ring teveel van zijn energie vreet.
pi_7574011
* AirRaid wl een filmpje huren maar ziet dat de videotheek dicht is

DAS BALEN!!!

pi_7574217
(na lang nadenken heeft joda besloten) Morgenmiddag zijn we weer open
pi_7820336
* AirRaid komt weer eens binnenwandelen

Heb je nog wat leuke *****films voor me?

En ik wou graag een Fok!station hebben met een de games:
FOK!FA 2003
Resident Fok!
Fok!Ball Z Budokai

pi_7822138
De *Natuurfilms* staan achteren zijn pas weer nieuw binnen gekomen.

De games moet je zelf ff pakken.

* joda pakt FOK!station voor airraid

pi_7823012
* AirRaid pakt de spellen en de "natuurflims" uit het rek en loopt terug naar de balie

ik wil graag deze huren voor een week

pi_7823102
joda haalt het pasje door de scanner en vraagt aan airraid om de pincode in te toetsen (en uiteraard wordt er betaald.)

en even later loopt airraid de videotheek uit met de spellen en de games en de Fok!station.

pi_7825166
Kan je ook consoles/spellen kopen ipv huren? (In zo goed als nieuwe staat dus)
pi_7829540
Alleen de titels die in het TE KOOP rek staan.
pi_7835310
en Fokststions dan?
pi_7835832
voorlopig nog niet maar we zijn aan het onderhandellen met de leverancier.
pi_7837114
Ah, oké. * DigiJasper blijft wel een nachtje voor de winkeldeur slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')